Last Exile

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
SilverWolfie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 388
Liittynyt: To Elo 19, 2004 10:58

Viesti Kirjoittaja SilverWolfie »

Tietääkö kukaan sellaista anime sarjaa kuin Last Exile?? :D
Itse olen katsonut sitä, loistava sarja..
Niin kertoilkaa muut mitä mieltä olette ja laittakaa keskustelua kehiin :P
Avatar
Q-dre
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 18:51
Paikkakunta: Jääkaappi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Q-dre »

Tasan vuosi sitten olin laneissa, ja varastin julkeasti kaverini koneelta kaiken animen, siellä oli mukana Last Exile. Kun sarja oli tullut, katsoin yhden jakson, sitten toisen...kolmas, neljäs, viides, erä warcraftia, kuudes, seitsemäs jnejnejne

Eli sarja koukutti samantein todella vahvasti, ja kaverit sano jälkeen päin "kuinka sä jaksaoitt kattoo tota ohjelmaa lähes koko sen ajan". Loistava sarja on ja mielettömän hienosti toteutetti, se ihan lumosi minut. Samoin tarina ja hahmot olivat loistavia ja koko sarjan idea myös (ne ilma-alukset oli vaan tosi siistei...ja niitä oli paljon..).

On eräs lempi sarjoistani tälläkin hetkellä.
Kuva
Tämä mies rannan suuntaisesti, ui käsipohjaa iloisesti
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

tuo Last Exile oli kyllä mahtava kokemus. se oli niin kauniisti toteutettu, ja muutenkin aivan loistava, maisemat oli todella hienot. sitä odotti että kuinka se lopulta päättyy, mutta silti toivoi että se ei loppuisi. sittenkun loppu lopulta koitti, niin tuli tehtyä "kampai" siideritölkillä näytönkanssa. sarjasta jäi todella hyvä mieli.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Ehkä kaksi viikkoa sitten latasin ensimmäisen jakson. Ja jäin koukkuun heti ^^

En ole eläissäni nähnyt näin ihanasti ja taitavasti piirrettyä animea, tyyli eroaa selvästi muista ja hahmoissa on syvyyttä joka monista animeista puuttuu. Eikä yksikään henkilö tähän mennessä ole ärsyttänyt ^^ Olen tosin ehtinyt nähdä vasta kymmenen jaksoa kun katson niin paljon kaikkea muutakin, mutta tähän mennessä olen pitänyt kovasti. Broidi tosin ei innostunut, vaikka yleensä samoja sarjoja katsotaanki. Mutta se ei pitänyt NGE:stäkään, hävetköön.

Suosittelen, suosittelen, suosittelen! Katsokaa ja ihastukaa ^^
Kuva
SilverWolfie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 388
Liittynyt: To Elo 19, 2004 10:58

Viesti Kirjoittaja SilverWolfie »

<!--QuoteBegin-Kakara_+Jan 6 2005, 14:12--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ Jan 6 2005, 14:12)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ehkä kaksi viikkoa sitten latasin ensimmäisen jakson. Ja jäin koukkuun heti ^^
[/quote]
Siihen jää koukkuun.. pakko myöntää.. :D
Onhan se mukavaa kun on muitakin, jotka pitävä tästä sarjasta.. ^_______^
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

munkaas siskonikaan ei innostunut, kun näytin sille ekan jakson. kehtasi sielä väittää ettei tykkänny piirrustus tyylistä.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Olen katsonut kaksi ensimmäistä jaksoa.. nyt pidän taukoa saadakseni ladattua sen sarjan kokonaan koneelleni ennen kuin aloitan oikein kunnon putken. XD
Jäin todella pahasti koukkuun heti ensimmäisen jakson katsottuani. Syitä on muutama:

Piirustustyyli on kaunis ja pehmeä. Sitä jaksaa katsella ja kaikki ilmalaivat sun muut on ihanasti toteutettu. ^_^ Armastan niitä pilviä...!

Hahmot tuntuvat tähän mennessä kaikki mukavilta. :3

Siinä lennetään! ^____^ Siinä on ihania ilmalaivoja ja systeemeitä, ja käteni syyhyävät päästä niihin käsiksi ja lentämään itsekin. Huaa~ olen ilmailufriikki. Ihan tarpeeksi syytä minulle katsoa joku sarja kokonaan. ^__^
Kuva
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

Last Exile on upia ^^ Etenkin piirrostyyli miellytti silmää.
Ja alku- ja loppulauluun olen täysin addiktoitunut, muutenkin musiikkipuoli täysin kunnossa.
Kerrassaan loistava anime, suosittelen kaikille, jotka eivät sitä vielä ole nähneet.
Kuva
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Olen vähän nähnyt, tahtoisin nähdä enemmän ^___^
Omg O.o
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

joo se loppulaulu on kyllä jotain aivan ihanaa. ihmettelin kun Kawaiita kuuntel ja se loppu biisi soi aina sillointällöin. *mietin et mistäköhän tää olis yms yms, ja sit kun näin Last Exilen ja alko loppubiisi soimaan, niin olin aivan haltioissani
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Fredo, kertoisitko sen loppulaulun nimen ja artistin (Kawaii?), tahtoisin kovasti saada sen listalleni O.O

Ainoa asia mikä tällä hetkellä ärsyttää, on jaksojen huono kuvanlaatu. Onnistun aina lataamaan jakson, joka säröilee ja leviää näytölle ja hermot menee! >_< Vinkkejä sivuista, joilta voi ladata ehjiä Last Exileja otetaan innolla vastaan. (Itse käytän DC++aa, kun sieltä saa kaiketi nopeiten, mutta olen enemmän kuin valmis vaihtamaan....)
Kuva
KillerScorpion
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KillerScorpion »

Juu, tiiän sarjan ja netti-TV:stä olis mahdollisuus kattoa sitä mutku en oo kiinnnostunu siitä sarjasta. -_-
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Last Exile on Hieno anime isolla H:lla. Ei enää kovin monessa animessa tule sellaista loppua ja piirrustus tyyli oli upea ja vaikken siitä yleensä pahemmin välitä niin tätä täytyy kehua.
Kuten Espykin jo ehti sanoa sen pilvet ovat yksinkertaisesti upeat. Ja tuo ajatus jolla risteytetään post-post-moderni, moderni ja historiallinen sodankäynti on loistava, aivan loistava, eli Guild sotalaivat edustaa post-post-modernia, Silvana ja Anatoray modernia ja niitten sotilaat historiallista Musketti kivääreineen ja renesanssi uniformuineen. Van Shipit on hauskasti väsätty ekan maailmansodan aikaisista ensimmäisistä yksitaso koneista.
<a href='http://www.lastexiledvd.com/' target='_blank'>Last Exilen</a> kotisivuilta voi hakea jopa pelin siihen jossa lennetään Van Shipillä viestejä vieden.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

<!--QuoteBegin-Kakara_+Jan 10 2005, 13:23--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ Jan 10 2005, 13:23)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Fredo, kertoisitko sen loppulaulun nimen ja artistin (Kawaii?), tahtoisin kovasti saada sen listalleni O.O [/quote]
Olen nyt ilkeä ja vastaan Fredon puolesta XD:
Eli artistin nimi on Hitomi ja kappale Over The Sky,
jonka voit ladata <a href='http://anime.therisenrealm.com/ost-last ... Last_Exile' target='_blank'>täältä</a>

Ja Kawaii on nettiradio.
Ainoa asia mikä tällä hetkellä ärsyttää, on jaksojen huono kuvanlaatu. Onnistun aina lataamaan jakson, joka säröilee ja leviää näytölle ja hermot menee! >_< Vinkkejä sivuista, joilta voi ladata ehjiä Last Exileja otetaan innolla vastaan. (Itse käytän DC++aa, kun sieltä saa kaiketi nopeiten, mutta olen enemmän kuin valmis vaihtamaan....)
<a href='http://www.boxtorrents.com/details.php?id=125' target='_blank'>http://www.boxtorrents.com/details.php?id=125</a> <- Saisiko tuolta? En muista mistä omani sain, mutta luulisin, että tuo toimii.
Kuva
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Magic, arigatoo! ^^ Ja tuolta saa muitakin Last Exile-kappaleita, hooray!

Ja juu, nyt kun mainitsit tuon Kawaiin nettiradiona, taidankin muistaa sen edesmenneen Suprnovan linkkivalikoimasta :P
Jaksoja en enää oikeastaan tarvitse, kaikki jo koneella odottamassa katsomista. Kunhan vain sitä aikaa löytyisi... <_<
Kuva
Vastaa Viestiin