Anime = Koko elämä?

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Anime ei oo mun koko elämä vaan yks osa sitä. Anime/manga muutti mun elämän tai itse asiassa Naruto kun aloin sitä kattoa... Mutta ilman animee olis mun elämä tylsempää ja en olis foorumeilla ja tavannu ihania ihmisiä... :) Ja onhan nekin osa mun elämää...^^
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

koneella on tullut jo monta vuotta hilluttua mutta animen ja mangan löytäminen suurensi koneen käyttöä entisestään ja nyt se on paisunut aika paljon mutta täytyy sanoa että ei anime ja manga nyt sentäs ihan koko elämäni ole. tulee sitä ulkona oltua ja kavereita nähtyä ja muutakin tehtyä kuin vaan istua koneella ja tuijottaa liikkuvia animoituja hahmoja :P ja nykyään ei tuu katottua animea paljon koskaan vaikka aina joskus tulee semmoisia ihme kausia että pidän maratoneja mutta useammin luen mangaa, ja sitäkin ihan ostettuna, etten koneelta lue..
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Re: Anime = Koko elämä?

Viesti Kirjoittaja roxor »

~
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Anime = Koko elämä?

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Anime ei tosiaankaan ole elämäni, seuraan vain yhtä sarjaakin tällä hetkellä. Ja yhtä mangasarjaakin vain lueskelen. En lue animea ja mangaa harrastuksekseni, ne ovat ajanvietettä ja silleen. Mutta en kyllä lopettaisi Naruton katsomista kuitenkaan. :lol:
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anime = Koko elämä?

Viesti Kirjoittaja Metal »

Juuh ei. Siis anime kyllä on osa elämääni, mutta enemmänkin harrastus kuin elämäntarkoitus~
No siis, en muutenkaan ole niin "AH! ANIME!" Pidän enemmän mangasta/videopeleistä.
Kuva
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Re: Anime = Koko elämä?

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Ei se ihan koko elämäni ole... Teen paljon muutakin päivän/viikon ohessa ja sitten kun anime "katsotuttaa" niin katson monta jaksoa putkeen. Mutta suurimmaksi osaksi anime ja manga kuuluvat päivän rutiiniin. Ainakin tänään viimeistelen yhden sarjan, että pääsen jo seuraavan mielenkiitoisen sarjan katsomiseen käsiksi.

Liikaa animea ja mangaa, liian vähän kovalevy- ja kirjahyllytilaa ja aikaa.
Veivät kauniin Siggini :,(
Vastaa Viestiin