Cowboy Bebop

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Omasta mielestäni paras anime sarja ikinä ja elokuvasta puhumattakaan. Loistavaa juonta siivittävät hyvä huumori, loistavat hahmot ja paras musiikki mitä oon koskaan kuullut anime sarjoissa :P. Haluasin vain kysellä että mitä te tykkäätte tästä sarjast?
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

Olen nähnyt sarjan sekä elokuvan, ja pidän niistä kovasti. ^_^ Rento musiikki, mielenkiintoiset hahmot, hyvä ääninäyttely sekä huumori tekevät Cowboy Bebopista erittäin hyvän kokonaisuuden. ^_^
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Latasin tätä sarjaa, ensin olin ekassa jaksossa että: "Hei täähän on ihan jotain uutta!" Sit seuraava jakso "TÄÄ ON AIVAN LOISTAVA!!!" Se on kieltämättä tosi hyvä sarja. Suosittelen. Se on tosi omaperäinnen. B)
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Olen jo pitkään halunnut vuokrata videon/DVD:n mutta ei ole tullut vielä tilaisuutta :huh:
Uskon että sarja on hyvä!
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
IzU
Chuunin
Chuunin
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 19:20

Viesti Kirjoittaja IzU »

Oon kattonu sarjaa ja eilen tuli katottua leffa DVD:ltä, todella hyvä sarja
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

En oo sarjaa kattonu mut oon kattonu elokuvan omasta mielestäni se oli huippu laatuinen viiden tähden elokuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

elokuva version olen kattonut mutta sarja ei koskaan innostanut
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Firén
Chuunin
Chuunin
Viestit: 274
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 01:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Firén »

Viestien pituudet ovat ihailtavia. Yrittäkää saada vähän lisää sisältöä.

<!--QuoteBegin-Maelstorm+Jan 17 2005, 10:24--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Maelstorm @ Jan 17 2005, 10:24)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Kakashi Hatake+Jan 16 2005, 21:49--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakashi Hatake @ Jan 16 2005, 21:49)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->...hyvä ääninäyttely...[/quote]
Onks jossain animessa huonot ääninäyttelijät?:huh: Siis japanin kielisissä äänissä.
Dupatut on melkein järjestäen huonoja.
[/quote]

Kyllä voi olla. Ei kaikki tietenkään koko sarjassa, yksi tai kaksi ihmistä voivat olla kaameita. Esim. Jubei-chan II:ssa korvani irtosivat moneen kertaan parin seiyuun hirveästä ääninäyttelystä. Ja ei dubattu ihan aina ole _ihan_ huono. Omasta mielestäni Hellsingin eng. dubbia kyllä pystyy kuuntelemaan (japaniksi tietenkin mielummin sitä katselen) eng. subbien kanssa. Toiseen yhtä siedettävään muun kieliseen dubbiin en ole koskaan törmännyt.[/OFF]

Ja aiheeseen. Sarja piti katsoa aikoja sitten, mutta ei ole tullut ladattua. Elokuva piti vuokrata, mutta passi unohtui kotiin ja vuokrasin ekaa kertaa. Mielettömästi kuitenkin kiinnostaa. Yoko Kannokin tehnyt musiikit ja hänen musiikkiaan paljon kuuntelen o/
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Musiikki on kyl aivan uskomattoman hyvää bebopis. Omistan kaikki sarjan ja elokuvan OST:it ja enkä suoraan sanoen löydä yhtään biisiä mistä en tykkäisi. Bebopin musiikki tyyli (fusion jazz) on muutenkin niin lähellä sydäntä että musiikistä ei voinut olla kuin pitämättä ja samaa voi sanoa myös funk musiikista. Parhaaksi biisiksi voisi luokitella elokuvan Cowboy Bebop - Knocki'n on Heaven's Door OST:ilta kappale 9 - What Planet Is This....jos pitäisi valita :P
Tjaa
Chuunin
Chuunin
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 20:12

Viesti Kirjoittaja Tjaa »

QUOTE (Maelstorm @ Jan 17 2005, 10:24)
QUOTE (Kakashi Hatake @ Jan 16 2005, 21:49)
...hyvä ääninäyttely...
Onks jossain animessa huonot ääninäyttelijät? Siis japanin kielisissä äänissä. 
...sanoo henkilö joka on nähnyt 7 (tjsp) animea 
No on siltä kannalta et kyllä kaikki japanilaiset ääninäytteliät hakkaa läntiset
ääninäytteliät. (varsinkin suomalaiset) :D

Nii ja sit itse topicii.. Minä en oikein tykänny sarjasta elokuvan kyllä katoin
ja se taisikin olla virhe et katsoin sen ensin.... Se sarja oli jotenkin purua
kun vertas leffaa...
"Dude, we're ninjas! We graduated from Ninja Tech!"
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

<!--QuoteBegin-Tjaa+Jan 20 2005, 17:09--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Tjaa @ Jan 20 2005, 17:09)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> No on siltä kannalta et kyllä kaikki japanilaiset ääninäytteliät hakkaa läntiset
ääninäytteliät. (varsinkin suomalaiset) :D [/quote]
En ole samaa mieltä. Kyllä länsimaalaisetkin ääninäyttelijät osaavat, kyse on vain siitä että animeen ei yleensäkään hankita yhtä tasokkaita näyttelijöitä kuin vaikkapa Disneyn leffoihin.

No niin, ja nyt kuten jo monta kertaa tänään, lukotan tämän kaksoistopicin. :P Seuraavat vastaajat olkaa hyviä ja siirtykää <a href='http://www.naruto.fi/board/index.php?showtopic=615' target='_blank'>tänne</a>.
Kuva
Vastaa Viestiin