Samurai Champloo

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

loppuun katsottu. ja voin sanoa että oli todella miellyttävä sarja. parempaa Baseball matsia ei kyllä löydy mistään :lol:
repeilin itsekseni vielä pitkään sen jakson päätyttyä.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
7thKeeper
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 02:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja 7thKeeper »

Helvetin hyvä sarja. Suosittelen lämpimästi ja se baseball episodi oli hulvaton. Purskahdin nauruun kun se jenkki amiraali vastas sen kylän vanhemman selittelyhin. "F*** 'em!" ja universaali käsimerkki samalla.
<b>Obituaries</b>:<br>Grazed Dwarf Guttri, slain by a troll. We were gutted, although not as much as he was.
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

oisko täällä ketään joka vaivautuis sendimään vaik messengeris pari jaksoo? ku mä löysin jonku torrentin ep 1-26, mut pysähtyy aina ku o 93% valmiina... emt miks.. ja ikävästi just esim 1 ja 2 jakso puuttuu... eli ois kiva jos ois jotain auttavaisia immeisiä täällä :D
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Erittäin hyvä sarja, vähän outo piirrostyyli mutta silti huippusarja. Suosittelen kaikille ;)
kiseki

Viesti Kirjoittaja kiseki »

ihastuin sarjaan (mugenista ja jinistä nyt puhumattakaan). katoin sen muutama viikko sitten ja oon vieläkin ihan täpinöissäni. juu ja nyt ei jaksa odottaa että pääsee näyttämään sen kaverillekin, jota yritän kiskoa animen maailmaan ö_Ö voih, miksei anime-lehden mukana tule julisteita, haluaisin mugen & jin-julkan :rolleyes: hih...
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Latasin eilen sarjan onhan se ihan hyvä mutta...no jaa ei se kummemmin iskeny muutakuin rupesin hulluna riehuu miekallani xP
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Heittäkääpä linkki jaksoista 1-26 jos sellainen löytyis.Siis torrentti.
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

<a href='http://tracker.danomac.org/a-kraze/' target='_blank'>http://tracker.danomac.org/a-kraze/</a>

Tuolta löytyy. Ani-Krazen subbejahan ei mikään voita :p
**Kuva poistettu**
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Mä aloitin just Samurai Champloo katselemisen, oon jo nähnyt kaksi jaksoa, milenkiintoinen sarja
Kuva
Avatar
Jufo
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2005 22:19

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Täytyy kiittää Zibeä siitä että antoi tuon linkin! Nyt olen katsonut 10 jaksoa Samurai Champloota ja jos sama meno jatkuu niin kyseinen sarja saattaa nousta aika korkeelle mun anime listoilla. Mugen on niin loistava hahmo että ei sellaista kovin monessa animessa nää. Jin on kanssa aika hyvä hahmo omalla tavallaan mutta kuitenkin jos parasta hahmoa kysytään niin tässä vaiheessa sanoisin Mugen.
Kuva
Sigistä kiitos uppuNille ja avatarista kiitos Taasille
#beck.fi @ Qnet || #thebackhorn @ Qnet || #bleachfi.net @ Qnet
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

motivoikaa minua katsomaan tätä :P
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Anttilassa lienee myynnissä tämän animen DVD, jossa on kai kuusi jaksoa tai jotain sinne päin. Ihan tiedoksi vaan. Ja Anime-lehdessä ko. DVD:n arvostelu.

Mutta, oi Samurai Champloo. Aivan ihana anime. Menee kyllä ehdottomasti viiden kärkeen. Katsoin kaikki jaksot tuossa kesällä ja tuli ihan mielettömän haikea olo kun se loppui. Piirrostyyli pisti silmään alussa mutta kaikkeen tottuu. Musiikit oli ehkä parhaat ikinä, erilaiset, epätavanomaiset mutta sopi silti kuin nyrkki silmään.

Hahmoista...Pidin aluksi eniten Mugenista, mutta viimeisten jaksojen paikkeilla alkoi tuntua että Jin on sittenkin paljon coolimpi. Ei Mugenin hölötystä ja hölmöilyä kestäisi tuntia kauempaa xDD Fuu on naishahmona sitä perustyyppiä joka periaatteessa pärjäisi omillaan mutta silti saa olla koko ajan miehet pelastamassa.

Mutta siis kaikille jotka harkitsee tämän animen katsomista: Kattokaa ihmeessä. Kerrassaan mainio. Ette ainakaan menetä mitään, päinvastoin.

Ja jos niitä jaksoja ei löydy torrenteina niin DC++:sta kannattaa kaivella jos kyseinen ohjelma on.
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Minun yksi lempi anime sarjoista. :P Minulla on hyllyssä kolme dvd:tä joissa on yhteensä 12 jaksoa. Odotan, että kauppoihin tulisi lisää. :>

Mugen on paras piste

Eipä mitään muuta... :D
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Tosi siisti samurai anime, Mugen on paras 8)
Vastaa Viestiin