Hellsing

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

No joo. Laiton tälläisen kun en ole kyllä nähnyt täällä vielä kyseisestä sarjasta. Minun mielestäni tämä on suunnilleen Naruton kanssa yhtä hyvät. Tämä on niin loistava sarja. :D

Kuva
Siinä on yksi kuva päähenkilöstä.

Kuten näette sigistäni ja avastani. Olen aikamoinen fani. Ehdotan että tätä sarjaa kannattaa ladata. <a href='http://www.boxtorrents.com/browse.php?s ... sing&cat=0' target='_blank'>BoxTorrentistä</a> tuolta voi ladata sitä. Mutta se tarvitsee tietääkseni BitTorrentin. Laitan sen linkin myöhemmin, jos joku on kiinnostunut. ;)

Hups! Pistin väärälle puolelle! Ehehehee... <_<
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

kappas kappas eipä ole ollutkaan. Periaatteessa varsinainen anime harrastus lähti itselläni kunnon tempolla liikkeelle hellsingistä, siihen asti olin ollut kiinnostunut ja katsoin, mutta en harrastanut.

ehdottomasti yksi lempi sarjoistani, etenkin musiikit iskivät alitajuntaan. hellsingin takia päätin lukea stokkerin Draculan oppiakseni kyseisestä hepusta lisää.
hyvin toteutettu varsin rento meininki etenkin alucardin kohdalla jatkuu läpi sarjan. sarjan olen nähnyt ainenkin 5 kertaa, ja joka kerta tuntuu tajuavan jotakin uutta.
harmivain että jaksoja on vain 13, sillä enempi ei olisi ollenkaan pahitteeksi, tosin parempi jättää ilman lisäjaksoja, kuin tehdä väkisin huonoja uusia jaksoja.

todella hyvä sarja, sille ei voi yhtään mitään

ehdottomasti oman tyylinsä huippua
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Anttikage
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 17:58
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Anttikage »

Eikös tän paikka olis Yleinen --> Anime, tai jotain :unsure:

No kuitenkin, minulla oli pitkään Hellsingiä kohtaan jyrkkiä ennakkoluuloja näkemieni kuvien ja musavideoiden pohjalta, mutta kuitenkin lopuksi päädyin lataamaan nuo Hellsingin 1-13 jaksot. Edelleenkään se ei minusta ole mikään kovin hyvä sarja, mutta paljon parempi kuin olin odottanut, tai siis silleen... en kyllä täysin pysty sanomaan kun on jokunen jakso vielä katsomatta.
Tjaa
Chuunin
Chuunin
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 20:12

Viesti Kirjoittaja Tjaa »

Jep, lempi sarjoihin kuuluu. Tämä oli ehkä 2-3 sarja jonka katoin ja se vaan vahvisti
koukkua animeen :D Alucard on tossa vaan niin hieno hahmo kuin olla ja voi.
Sarja on mielestäni aika sopivan mittanen koska se olisi alkanu jo 26 osasenakin
luultavasti toistamaan itseään. Tosin kyllä mää ne toisto/huonommat jaksot olisin
katsonut valittamatta :D

EDIT: typoo
"Dude, we're ninjas! We graduated from Ninja Tech!"
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Tällainen todellakin kuuluu tuonne Anime-puolelle, ja mielestäni siellä onkin jo tämä topic. Täytyy vain etsiä se sieltä ensin. ^^'

Hellsing oli loistava sarja, en vain muista siitä paljoa mitään kun näin sen ensimmäisen anime-maratoonini lopuksi. Musiikki oli loistavaa ja Alucard myös. Mitähän sille pappityypille tapahtuikaan? :S

Oh well... *topicin siirto no jutsu*
Kuva
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+Jan 31 2005, 14:26--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ Jan 31 2005, 14:26)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tällainen todellakin kuuluu tuonne Anime-puolelle, ja mielestäni siellä onkin jo tämä topic. Täytyy vain etsiä se sieltä ensin. ^^'

Hellsing oli loistava sarja, en vain muista siitä paljoa mitään kun näin sen ensimmäisen anime-maratoonini lopuksi. Musiikki oli loistavaa ja Alucard myös. Mitähän sille pappityypille tapahtuikaan? :S

Oh well... *topicin siirto no jutsu* [/quote]
Se oli siellä katsomassa Alucardin ja sen pahiksen tappelua. J@nzki kerto et se on 4-ulotteinen henkilö, joten aina kun se katoaa nii se menee 4-ulottuvuuteen. Jännää. :rolleyes: Joo mä editoinkin tota mun ja sanoinkin jo että pistin vahingossa yleiseen, kun olin kattelemassa topic:a ja ajatuksissani laitoin yleiseen. Vahinkoja sattuu. :(
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

<a href='http://www.naruto.fi/board/index.php?showtopic=845&st=0' target='_blank'>Täällä</a> on se ensimmäinen Hellsing-topic, sinne vain postimaan. ^^' Suljen tämän threadin...nnnnyt.
Kuva
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

hellsing istä hän se anime kattominen lähti
ja kaikin puolin loistava sarja mut oisin mielummin nähny mangan mukasen lopun sarjalle ennemmin ku tän mikä tuli
Avatar
the-end
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 17:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja the-end »

Hellsing on loistava anime sarja ja Alucard draculan poika on just kovis
Kuva
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Hellsingejä oon kattonu ja tykänny kovasti ^^ Alucard on ykkönen. :wink: Mangaa ois kiva saada jostain käsiin...
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Anime oli vähän tökerö ja loppu kökkö, mutta pistän toiveeni Hellsing Ultimate OVAn puolelle. \,,/ Ei sillä ettenkö rakastaisi ko. sarjaa mielettömästi.

Alucard vain on itse Herra Charmikas Vampyyri. Ah. <3 Pidän, voi pidän oikein kovasti. Mangaa omistan tosin vain ekan pokkarin, lisää sitten joskus.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Hellsing oli ensimmäisiä animeja joita katsoin ja kyllähän se iski silloin tosi hyvin :)
Nytten kun on tullut kateltua enemmän animea niin Hellsingin "arvo" on pikkasen laskenut, mutta kyllä se on katsomisen arvoinen sarja ja kyllä siis suosittelen sitä :)
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

kai te sen huomasitte, että siinä vampyyrina ololla oli semmoisiakin positiivisia haittavaikutuksia, että cerasin kuppikoko kasvoi jakso jaksolta
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Vastaa Viestiin