Final Fantasy Unlimited

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

haha, hahaha, FFU.... näyttää kun se olisi tehty todella halvalla. Olen katsonut 8 jaksoa (ostin DVDt!! :lol: >.<) ja taidan jonakin päivänä ladata koko sarjan ja katsoa sen... Ihan vaan huvin vuoksi. Ja vaikka Kaze tekee sen aseenlataamis-hommelin joka jaksossa ja vaikka se onkin toistoa, niin musta se on ihan siisti :lol:
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Yes, ensimmäisiä sarjoja mitä oon tietokoneella nähnyt, ostinpas ekan DVD;nkin ku halusin tietää kuinka nolosti englanninkielinen ääninäyttely on toteutettu, ei se ollutkaan maailman huonoin.
Noh, on tämä ainakin kolmesti parempi ku "legend of the four crystals", se nimittäin oli huono. Tosiaan, viimeiset jaksot on niintä parhaimpia, ekat 20 onki sitä mitä ovat. Kazen magunin lataaminen alkoi käydä tylsäksi ja soilien nimet osasi melkein ulkoa englanniksi ja suomeksi. Itse en pitänyt koko homman köyhyydestä, ihan ku sen olis tehnyt joku tyyppi kellarissa tietokoneen ja pienen budjetin kanssa, ulkoasu oli karua.
Mutta kyllä tästä jotain irti saa, kuten musiikit on ihan siistejä ku kuuntelee niitä 14 kertaa peräkkäin.

Oli muutes jännä kuva DVD:n alkuperäisluonnoksissa missä Kaze soittaa kitaraa nuotion äärellä.
Vastaa Viestiin