My-Hime

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Tjaa
Chuunin
Chuunin
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 20:12

Viesti Kirjoittaja Tjaa »

Tää on ensimmäinen anime joka mulla töksähti kesken kaiken et mitä v***** alku oli todella lupaava mut ei piru siis oon kattonut 11 jaksoo enkä ole tässä parina iltana jaksanut alkaa katsomaan lisää kun ei ..eeeeeih toi juoni on niin aukollinen ja välillä kaukaa haettu ja ihan semmosia ihmeellisiä juttuja joita ei käsitä... ja sit kun ne tappaa näitä örkkejä niin samat animaatiot toistetaan niissä hyökkäyksissä ja sit vielä se musiikki ei saakutti kyllä kait niillä ois ollut varaa tehdä muutakin kuin se saamerin aaAAAaAAa tumps tumps tumps siis se alkaa ottaa paannnuun ja sit sitä soitetaan kaiken lisäks ihan väärissä kohdissa ja ja huh huh ehkä mä joskus katson noi loputkin jaksot kun on tullu hankittua ne...

Tuota mangaa vois kyl kokeilla...
"Dude, we're ninjas! We graduated from Ninja Tech!"
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Nyt kun katsoi tämän tuonne jaksoon 25 asti, pakko sanoa että huomattavasti parempi. Melkoisen vuoristoradan vetäisi jossain jakson 19 jälkeen, parisen suurempaakin ylläriä mahtuu joukkoon. Ja yksi todella iso.
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

Katsoin äsken sarjan loppuun ja pidin siitä. Loppupuolella se parani huomattavasti, vaikka pidin sitä hyvänä jo aikaisemmin. Ei tuo mikään huippusarja ollut, mutta ei missään nimessä huonokaan. :) Tämä siis on minun mielipiteeni.
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Suoraan sanottuna anime oli sinänsä hyvää, mutta periaatteessa taas aika p**ka sarja oli kyllä :/ <span style='color:white'>Lempi hahmostani tehtiinkin sitten joku shoujo-ai rakastaja o____O Eli Kuga. Ja sitä kohtaa inhosin ;P Akirastakin pidin ja sitten kun sain kuulla et se on tyttö niin olin sillain "WTF O.O"</span>
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Olikos se 25 jaksoa kaikki minkä sarjalla oli tarjota? Vai onkos tulossa vielä rippejä, kun jätti aika pahasti kesken tuon.

Ei siis lisensoitu vai?
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

<!--QuoteBegin-chauron+Apr 15 2005, 15:44--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (chauron @ Apr 15 2005, 15:44)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Olikos se 25 jaksoa kaikki minkä sarjalla oli tarjota? Vai onkos tulossa vielä rippejä, kun jätti aika pahasti kesken tuon.

Ei siis lisensoitu vai? [/quote]
Tuossa sarjassa on 26 jaksoa eikä se ole lisensoitu koska sitä löytyy animesukista. :)
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

<!--QuoteBegin-Kakashi Hatake+Apr 15 2005, 16:23--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakashi Hatake @ Apr 15 2005, 16:23)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
Tuossa sarjassa on 26 jaksoa eikä se ole lisensoitu koska sitä löytyy animesukista. :) [/quote]
Pitääpä katsoa tuo 26:s. Joskus noin 1kk tuota ei käsittääkseni vielä ollut julkaistu (tai sitten vain olin puusilmäinen).
Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

Kyllä tota katsoo, ainakin tähän mennessä (3 jaksoa katsottuna).
Aikamoinen "herutus"-sarja, joka toisessa kohtauksessa näkyy MELKEIN hameen alle ja juuri vaihtuu kuvakulma kun jotain näkisi :D
Kuva
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Taas minun perus kysymys.Onko sarja lisensöity :)
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Misplaced+Jun 22 2005, 11:03--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Misplaced @ Jun 22 2005, 11:03)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Taas minun perus kysymys.Onko sarja lisensöity :) [/quote]
Ei ole.

<a href='http://excelsior.animesuki.com/series.php/370.html' target='_blank'>Täällä on animesukin My Hime</a>
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

Lievä spoiler ehkä.

Olen nyt jaksossa 12 (Kiinnosti), ja se minua häiritsee tässä sarjassa, että melkein joka halvatun jaksossa "esitellään" uusi HiME. Syy, miksi "esitellään" on lainausmerkeissä on se, ettei niitä kunnolla esitelläkään, vaan se menee näin "Moi olen uusi hahmo, nimeni on X" *Vaaratilanne* "Kappas olen HiME liityn täten joukkoonne".

Joskus voi sanoa, että "The more the merrier" mutta tämä ei ole mieleeni. Toivon että tämä pupumainen lisääntyminen lakkaa.
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Siis perkele eihän tota sarjaa jaksa kattoa kuin kaksi jaksoa sitten se on sillein mitä vittua eihän tätä jaksa erkkikään pää hahmostakin ollaan tehty joku iso rintainen sexy koulu tyttö mini hameessa kuten ne kaikki muutkin....
Kuva
Vastaa Viestiin