Prince of Tennis

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Shart kirjoitti: ja kyssäri tähän loppuun, että kuinkas monta tässä on jaksoja yhteensä ja kuinka monta tullut ulos, kun en ole tuosta saanut tarkkaa tietoa?
Jaksoja on tietojeni mukaan jotain 170... taisiko olla 172? Ihan hyvä tuolle sarjalle, kun alkaa loppu puolella tuntumaan tylsältä xP.

Kaidoh rulaa!!! Aloin melkein heti fanittaa, kun näin Kaidohin pelaavan ensimmäistä kertaa x3. Miik...!!! Kaidoh on niiiin suloinen.... bumerang snakey!!! Minusta on hauska kuunnella pelaajien liikkeiden nimiä xDD... burningyyyy!!!! Siinä yksi toinen mukava hahmo.

Teni puri jaksot ovat loistavia... täytyykin tässä ladata ne uudeestaan ja katsoa suurella nautinnolla^^. Nyo~~~!!! Kikukin on ihan jees... ainakin sen "Hoi!Hoi" huudot^.^
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
hotso
Genin
Genin
Viestit: 188
Liittynyt: Su Huhti 04, 2004 15:46

Viesti Kirjoittaja hotso »

Juu... nyt sain katsottua jakson 114 8)

Oikein hyvä sarja.

Mada Mada Dane.
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

BiancoNero kirjoitti:Onks kukaa kattonu näitä kaikkia? Mä oon ja oon tosi pettynyt... Nii hyvä sarja päättyi.. PS. Ja jos joku haluaa jutella tästä sarjasta nii tänne vaa nii mä oon heti messis :D
Jaksoja on yhteensä 178. Toistetaan vanha kysymys: Jatkuuko manga animen jälkeen, ja mistä saatte mangaa?
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Katouin just äskö 5 ekaa jaksoa, ja aivan mahtava oli kyl!
Kuva
BiancoNero
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Loka 29, 2004 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BiancoNero »

*GinGurifin* kirjoitti:
Shart kirjoitti: ja kyssäri tähän loppuun, että kuinkas monta tässä on jaksoja yhteensä ja kuinka monta tullut ulos, kun en ole tuosta saanut tarkkaa tietoa?
Jaksoja on tietojeni mukaan jotain 170... taisiko olla 172? Ihan hyvä tuolle sarjalle, kun alkaa loppu puolella tuntumaan tylsältä xP.

Kaidoh rulaa!!! Aloin melkein heti fanittaa, kun näin Kaidohin pelaavan ensimmäistä kertaa x3. Miik...!!! Kaidoh on niiiin suloinen.... bumerang snakey!!! Minusta on hauska kuunnella pelaajien liikkeiden nimiä xDD... burningyyyy!!!! Siinä yksi toinen mukava hahmo.

Teni puri jaksot ovat loistavia... täytyykin tässä ladata ne uudeestaan ja katsoa suurella nautinnolla^^. Nyo~~~!!! Kikukin on ihan jees... ainakin sen "Hoi!Hoi" huudot^.^
Kaidoh todellaki rulaa!!!!! Ihan paras jätkä
Forza Juve!...
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Animesukista ei löydy 154-157 jaksoja. Onko kukaa ees subannu kyseisijä jaksoja?
Kuva
Avatar
Orochi
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 19:30
Paikkakunta: chuu~
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orochi »

Latasin 7 ekaa jaksoo... Ihan kiva *delete*. Bishounen-guys rox, tennis... sux. Johtunee ehkä siitä että isä on kauhea tennis-maniac.
Lutusia hemmoja kyllä. Ugh! Mutta siis 178 jaksoa?? o_o;; Miten pallon pompotelu voi olla 178 jakson arvoista?? Älkää nyt tjappako...
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Enään yksi jakso jäljellä :(
Voisin säästellä sitä :D
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Katsottu kaikki jaksot en tosin tiedä oonko jo postannu tänne ku oon taas laiskalla päällä...
Kuva
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

TuplaW kirjoitti:Mistä noita ensimmäisiä jaksoja saa ladattua, kun tuolta ekalla sivulla olleesta linkistä onnistuin kyllä lataamaan viisi ensimmäistä jaksoa, mutta kun koitan tota 6-10 pakettia ladata niin se ei vaan tuu :( . BitComet sanoo, että ei ole lähettäjää, joten jos joku tietää toisen linkin noiden ensimmäisten jaksojen lataamiseksi, niin kertoisitko minulle^^.
Auts, näemmä niissä on 0 seedaajaa. Sinun pitää vain toivoa, että joku, jolla on ne, yhdistäisi. Ikävä kyllä en voi auttaa, poistin juuri vähän aikaa sitten PoT-tiedostot, kun olin katsonut ne toisen kerran. Ja toista torrent-tiedostoa tai vastaavaa en tunne.
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Itekki tuli vähä aikaa sit katottuu kaikki jaksot. Olihan se tosi hyvä sarja, mut kyl sen matsin jenkkei vastaa ois voinu jättää pois. Mielestäni se oli ihan paska matsi. En kyllä oikein tykännyt vikasta jaksostakaan. Mutta kokonaisuudessa oli kyl hyvä sarja.
Kuva
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

tossa touko-kesäkuussa katselin kyseisen sarjan kokonaan.
mainio sarja oli :D tenniksestä muutenkin pidän. välillä vaan pitkästyin kun en jaksanut kattoo otteluita, jotka tuntu kestävän aina loputtoman kauan. huumoria sarjassa ainakin oli, ja sen takia tykkäsinkin siitä.. :wink:

kikumaru oli ihan paras, tezuka typerin.
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Huumorijaksot olivat melko hyviä PoT:ssa.
Varsinkin Tezuka zooooune läppä jaksossa 165 oli ihan paras.

Mutta joo ihan jees sarja on kyseessä. Ottelut tosiaan joskus venähtivät liian pitkiksi.
Ja vähän alko tympii ne Snake/Dunk Smash ym. huudot niiltä ensivuosikurssilaisilta.
KuvaKuva
SyN

Viesti Kirjoittaja SyN »

tietääkö kukaan koska leffaan tulee subit??
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

SyN kirjoitti:tietääkö kukaan koska leffaan tulee subit??
En oo kuullu kyl asiasta yhtään mitään.
Siis onks leffa jo tullu dvd:lle?
Kuva
Vastaa Viestiin