Prince of Tennis

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Majo-chan
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 12:48
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Minua ei saisi päästää puhumaan tästä animesta, mutta ei ole ketään estämässä.
Olen aivan äärettömän koukussa ko. sarjaan, mikä on sinänsä vähän surullista, omasta mielestäni.

PoT on ehkä kornein anime mit olen koskaan nähnyt - kohtalaisen suuri prosentuaalinen osa screentimesta on omistettu Ryoman kengännauhoilla sun muille dramaattisille hidastuksille. Sarja on oikeasti niin korni, että sitä ei voi enää olla ottamatta tosissaan. Kyllähän sarja on pitkälti ja suurimmalta osalta hei-pelataan-tennistä -linjaa, mutta koska itse tykkään tenniksestä muutenkin niin valittamista ei [kamalasti ainankaan] ole. x3 Varsinkaan kun ne jaksot, joissa pojat eivät pelaa tennistä, ovat aivan loistavia, chibijaksoista puhumattakaan.
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>...ja shonen ai-immeisille, sarja on täynnä fanserviceä, että senkin pohjalta suosittelen...</span>
Tosin kaverini 13-vuotias pikkuvelikin pitä PoTista, joten ei kohderyhmiä varsinaisesti. Animesta on varmasti tarkoituksella tehty fanservumpi kuin mangasta, tai sitten en tosissaan halua tietää mitä animen kirjoittajat ja animoijat ajattelevat.

Eijistä tykkään eniten. Outoa sinänsä koska en koskaan innostu hypettävistä hahmoista. Enkä varsinkaan ukeista. xD
Ja ko. cosplayta tulossa ensi kesänä kahdessa Conissa.

Katsokaa PoT:ia, ihmiset~
Kuva
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

Arvasinhan, että täällä täytyy olla enemmän PoT-faneja ^^

Ikävä kyllä sarjalla on aika 'nolo' nimi, Prince of Tennis kuulostaa typerältä. Lisäksi sarja kertoo tenniksestä, ja se saattaa omalta osaltaan sarjan vielä epäsuositumpaan asemaan. >< Mutta kuitenkin, olen kyllä onnettomasti koukussa sarjaan, 145 jaksoa katsottuna ja kunhan koeviikko on ohitse, aion katsoa maratonina kaikki jaksot o.O

Eli siis ehdottomasti suosittelen sarjaa, olen yrittänyt muillekin suositella, mutta kukaan ei usko, ihan pelkästään nimen ja aiheen takia T_T'

EDIT: Anime-Otakus on julkaissut jakson 146. Sen saa ladattua <a href='http://www.animesuki.com/group.php/35.html' target='_blank'>täältä</a>.

Ja sitten pistetään samalla vähän kommenttia hahmoista. Lempihahmoni on kuin myös Kikumaru, siitä ei voi olla pitämättä ^^ Myös Fuji on aika kiva, mutta periaatteessa kaikki Seigakun regularit ovat omalla tavallaan hienoja. Ehkä pidän vähiten Oishista, jotenkin siitä on tullut vähän huono kuva tai jotain.
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Majo-chan
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 12:48
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

<!--QuoteBegin-TeWuicah+Apr 5 2005, 18:45--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (TeWuicah @ Apr 5 2005, 18:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ehkä pidän vähiten Oishista, jotenkin siitä on tullut vähän huono kuva tai jotain. [/quote]
Yhyy, kaikki tykkää vähiten Oishista. .__.
Toisaalta ymmärrän sen, mutta kun me pitää siitä ihan hirvesti, se on tajuttoman herttainen ja kaikkea. =^^=
...se, että pidän Oishista, johtuu varmaan aika pitkälti myös siitä että Oishi on Eijin pelipari, ja min kun satun olemaan shonen ai-/yaoi-immeisiä. ^^;
Kuva
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

huh... nyt on 145 jaksoon asti katottuna ja se uus loppumusiikki on muuten ihan sairaan hyvä,
pittää huomiseks säästää tuo 146 jakso. ^ _ ^

hmm... kaikki hahmot ovat minun mielestäni hyviä, koska heillä on niin erilaiset luonteet....
mutta parhaimmat ovat kai Kikumaru, Echizen ja Fuji... mutta Ibu on kyllä hauska ku se alkaa höpisemmään aina yksinään jotain..

...ylipäätänsä ihan mielettömän hyvä sarja
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

30 jaksoo nyt katottu ja on ollu paljon parempi ku luulin :P ei tää nyt ole iha uskomattoman hieno ja upee sarja mutta pakko aina kattoo että miten seuraavassa matsissa käy :)....ainakin erittäin addiktoiva sarja jos ei muuta :D
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

wehee, vihdoinkin on <a href='http://a.scarywater.net/ao/' target='_blank'>jakso 147</a> ilmestynyt ao:lta...
BiancoNero
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Loka 29, 2004 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BiancoNero »

Paras on ehdottamasti Kaidoh Kaoru! Sil on nii ihailtava asenne, ja buumerang snake on magein lyönti! No Tezukakin on jees, mut Ryoma on jotenki "ärsyttävä"(?!)
Forza Juve!...
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

tällä hetkellä on menossa oikea "PoT!!! PoT!!!!" kausi. :rolleyes: ihan mahtava anime. miekin ennen ajattelin että "tennistä, c'mon. OIKEESTI.." mutta kun katsoin kaverini innoittamana niin jäin heti koukkuun. hehehe.... vatsoja... :lol: wraith on iloinen :lol:
EIJI ON IHANIN KAWAII se on vaan niin... raiskattavan näköinen.. niinkuin kaverini sanoi. olen sairas :P
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
BiancoNero
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Loka 29, 2004 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BiancoNero »

Missä
Forza Juve!...
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Taidanpi laittaa ens yök lataukseen tätä, ku on puhuttu nii paljon hyvää :F Tehäänkös tätä muuten vielä?
Kuva
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

Loppui vähän aikaa sitten. Jos katsot jakson ennen uusinta tuplajaksoa, niin siinä mainostetaan PoTin viimeistä jaksoa. Ja sarja tosiaan lähtee käyntiin kunnolla aikaisintaan 5-10 jaksossa. Eka jakso on ihan OK, mutta parempaa on tulossa :p
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

VOI HYVÄ IHME että katsonko! XD
Olen ollut siihen koukussa jo puolitoista vuotta! Viime kesänä en serkkujen kanssa muusta puhunutkaan, ja insidejä on saavikaupalla.. (ja kun viimeinkin luulimme päässeemme siitä yli, menimme uimaan ja mietimme mitä PoT porukat tekisivät uimarannalla.. viikkoa myöhemmin tuli manga-chapteri jossa ne MENEVÄT rannalle.. XD)
Kuten on tullut ihmisille puhuttua, en katso PoTia niiden matsien takia, vaan hahmojen takia. x3 (Fujin ja Tezukan matsit ovat ainoat jotka jaksan katsoa uudestaan suht pian ensimmäisen kerran jälkeen.. :P) Ja PoT on suurin fanficciobsessioni, luen ihan kamalasti PoT fanficcejä.. yleensä en niinkään lue ficcejä nimittäin. :P
Oma lempihahmoni on Fuji, on ollut varmaan aina. Hymy naamalla, yksi sarjan parhaista pelaajista (animessa.. mangassa äijä on kaikista paras.. ihan kaikista.. -_-) ja kauhea sadisti.. XD Voi voi, jäin herraan koukkuunheti. x3

Ja ennen kuin tuomitsee tämän sarjan, pitää katsoa kaikki jaksot 22:een asti. XD Ihan oikeasti, nimittäin 22 on mielestäni edelleen yksi parhaista jaksoista sarjassa. :P Eikä saa hyppiä, koska silloin siitä jaksosta ei tajua mitään.. :/
Kuva
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

No onhan näitä PoT-faneja jo jonkin verran. :D

Tosiaan, sen lisäksi, että matsit ovat jännittäviä, myös hahmot ovat loistavasti suunniteltuja, varsinkin juuri Fuji ^^ Ja varautukaa fan-serviceen PoT:ia katsoessa, sitä on aika paljon, yleensä matsien välissä. 22 on kyllä todella hauska, mutta on niitä vaikka kuinka paljon muitakin hauskoja jaksoja.

Espylle(tai kenelle tahansa muulle joka lukee mangaa): Jatkuuko PoT-manga animen jälkeen? Vai onko manga edes saanut animea kiinni(kuulemani mukaan anime meni jossain välissä ohi)? Entä mistä saatte mangaa?
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Onhan tuota tullut 60 jaksoa katsottua ja täytyy sanoa, että on aika mielenkiintoinen sarja.

Alkufiiliksethän tässä oli niinkuin varmaan kaikilla muilla: tennistä O_O wtf? ei tää voi olla mielenkiintoista, mutta päätinpä sitä sitten muutaman jakson latailla ja kappas olin jo ihan Jees, täähän on hyvä :)

ja kyssäri tähän loppuun, että kuinkas monta tässä on jaksoja yhteensä ja kuinka monta tullut ulos, kun en ole tuosta saanut tarkkaa tietoa?

ps. Inuin juomat on parhaat Penaltea, special remix :lol: ja ne saa aina hymyn mun kasvoille, muutkin hahmot on kyl hyvii paitsi ei oikeen capteenia ja ryomaa enää jaksa, mut nanji on sitten ihan toinen juttu, aikas hauska heppu seki. nyt olen hiljaa
Kuva
BiancoNero
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Loka 29, 2004 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BiancoNero »

Onks kukaa kattonu näitä kaikkia? Mä oon ja oon tosi pettynyt... Nii hyvä sarja päättyi.. PS. Ja jos joku haluaa jutella tästä sarjasta nii tänne vaa nii mä oon heti messis :D
Forza Juve!...
Vastaa Viestiin