Haikeus..

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Oon kuullut juttuja niistä, jotka ovat katsoneet fullmetal alchemistin alusta loppuun, ovat tunteneet pientä surullisuutta ja masennusta sarjaa kohtaan.

Oma kokemus on että kun katsoin hopeanuolen loppuun niin tunsin pientä surullisuutta sisälläin. Onhan hopeanuoli aika vanha anime mutta silti se on yksi parhaista omasta mielestäni, voi varmaankin johtua siitä että se ylipäätänsä on ensimmäinen anime mitä on nähnyt.
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Wii ^.^
Arvatkaa vaan kuinka monta kertaa :D Kun kattelin Love Hina againin vikaa jaksoa olin sillain: Voi hitto.. ei saa loppua..
Ja silleen :]
Tai Evangelionin... ja nyt harmittaa ku oon nähnyt 4 jaksoa Kindaichi Shounen No Jikenbosta enkä tiä mistä saisin lisää -.- oliskohan lisenssisöity tai jtn?
Mii niin tykkään siitä sarjasta ^^ Ku säikyn niin paljon o.O
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Lukekaa I''s niminen manga, kun viimeisen numeron on lukenut niin sitä toivoisi voivansa lukea lisää niin hauska ja romanttinen se on. Tuota lukiessa tulee mieleen omat yläaste ajat jolloin itsekkin joutuin aika samanlaisiin tilanteisiin saman tytön kanssa.

ED2K käyttäjät voivat imuroida sen <a href='http://animereactor.ath.cx/forum/viewtopic.php?t=4607' target='_blank'>täältä</a>
Kuva
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

On ollu haikee olo ku Elfen Lied loppu!!!!!
Se loppu NIIIN ihnottavaan kohtaan!!!! *mur* :lol:
Kuva
Vastaa Viestiin