Kiusataanko animen takia?

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
AnkkA
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: La Kesä 10, 2006 17:07
Paikkakunta: The Village

ei sitte ikikoskaan

Viesti Kirjoittaja AnkkA »

no EI...nevö evö
Avatar
DeathWolf
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 118
Liittynyt: La Marras 19, 2005 13:04
Paikkakunta: Ex Lieksa, Nyk Kitee.

Viesti Kirjoittaja DeathWolf »

me otakut tulemme aina olemaan sorrettuja. perustetaan sorretut otakut ry. ketkä tulee mukaan?
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Ei sen erityisemmin.. Joskus kun piirsin koulussa niin, yksi meidän luokkalainen poika tuli kysymään minulta, että tykkäänkö paljon piirtää ja lukea HENT-AITA!!!!!!! Vastasin että en

Ja kun yksi kaveri kysyi, ettämitä teit viikonloppuna, ja vastasin, että empä paljon muuta kuin katoin animee..

Kaverini kysyi, että ai sitä japanilaista lasten ohjelmaa vai? Miten sä jaksat??

Arvaa ärsyttikö? 8)
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Kiusataanko animen takia?

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tätä ole etsinytkin..

Yleensä anime on ainakin minun kaveriporukoissa vähän niinkuin tabu, eli kukaan ei puhu eikä pidä siitä. Minä olen vähän sellainen porukan musta lammas joka tykkää katsoa animea. Jos siitä joku saa jotain vihiä, kyllähän siitä varmasti aiheutuu jonkun näköistä kiusoittelua/vittuilua. Olen kyllä yrittänyt käännyttää paria valittua animen puoleen, huonoin tuloksin. Ei animeen voi noin vain käännyttää, se pitää keksiä itse ja löytää se "jokin", josta itse pitää.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Re: Kiusataanko animen takia?

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

...
Viimeksi muokannut Inquisitor, Ti Heinä 29, 2008 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Re: Kiusataanko animen takia?

Viesti Kirjoittaja fredo »

The Zangetsu kirjoitti: edit: sit viel yks toinen meidän luokkalainen manga heppu sais selville et olin lukenu love hinan ja kattonu ouran high school host clubin (hyvii sarjoi:D) ni hirveel huudolla "mitä vitun tyttö mangaa sä luet"
haha mielenkiintoiseks tuon tekee se että ei ole heppu paljoa mangoista perillä, koska Love Hina EI ole edes tytöille suunnattu manga. Siit vaa sattu tulee sellanen, että jotkin tytöt, etenkin länsimaalaiset tykkäs lukea sitä kanssa, vaikkei se tyttöjen manga ollutkaan. :o :lol:
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Re: Kiusataanko animen takia?

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Kuhan ny kaveri välil heittää jotain animeläppäää :)
Mut naureskelen vaa sille kans.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Kiusataanko animen takia?

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Onhan tuo animen vieruksuminen hauska juttu. Itse en mitään salaa/peittele tutuilta tai keltään muultakaan. Onhan noita jotka rääpii päätänsä ja kyselee esim. bleachin perään :D Vähän niinkuin pokemonin kanssa olin saanut ladattua 3 kautta sitä ja kaveri alkoi kettuilemaan ja huomenna se toi jo levyjä, jotta polttaisin ne sille. Ja on se pokemoni veikeä sarja ;P
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: Kiusataanko animen takia?

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

Minua kiusattiin koulussa siitä kun pidän hirveästi kaikesta japanilaisesta (veljen vika XD) ja mua nimiteltiin japani hulluks mutta nykyään kun meille tuli siinä tän vuoden hiihtoloman jälkeen uusi oppilas ja sekin tykkäsi hirveästi animeista
(ja vielä samoista kun minä) sun muista jutuista ei siitä enään pilkata kun en ole ainoa ......nykyään se on vielä koko koulussa viiruksena lieneekö olemaan enään syksyllä ja kyllä sitä vielä vähän kiusoitellaan mutta tosi paljon vähemmän kuin ennen :D
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Kiusataanko animen takia?

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Ei kiusata ei oo edes vittuillu kukaan veljeni aina haukkuu, mutta sen ymmärrän, koska hän tavoittelee kaikessa aina realistisuutta.

Kun tässä on näistä anime/manga piireistäkin ollu puhe niin ei täälä oo, toi FMA kiinnosti aika monia miedän luokkalaisia, jopa erästä kaveria joka pelaa Wowia CS on kaupungista kotosin ;) Mut suoraan sanottuna mua ärsyttäis jos ne rupeis liiaksikin paisumaan, koska mua ärsyttää suunnattomasti kun ihmiset puhuvat asioista joista ei tiedä, joten joku katsoisi jotain Bleachia etc, ja yhtäkkiä tietääkin animesta ja mangasta niin paljon ja kaikkien mielestä se on cool jne.
Tiedä sitten jos tuolta yläasteeltä läytys joku joka on samalla aaltopituudella kanssani ja pitää samoista asioista.
Kuva
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiusataanko animen takia?

Viesti Kirjoittaja Metal »

Eeei, ei kiusata. Se saattaa tietenkin johtua siitäkin, että lukiossa kiusaaminen ei ole enää niin kamalan yleistä.
En tosin muutenkaan selitä katsovani animea, mutta olen kyllä lukenut mangaa salailematta koulun käytävällä (ja lainaillut tyypeille mangaa). Yleisesti ottaen minua kuitenkin taidetaan pitää enemmänkin videopelinörttinä, millaisia nyt on muitakin (joten siinä ei ole mitään ihmeellistä?).

Enkä jaksaisi kai pahemmin reagoida kiusaamiseen (...jollei minua sitten viskottaisi jollakin, sillä silloin olisi kongreettiset todisteet kiusaamisesta), joten kiusaajat kyllästyisivät pian.
Kuva
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kiusataanko animen takia?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Nooh, ala-asteella(kun olin 5-6. luokkalainen) minua pidettiin lapsellisena, koska tykkäsin animesta/mangasta. Koska luokkalaiseni ajattelivat, että anime = Pokemon. Perus.. Mutta juuh, ei minua asiasta silleen kunnolla kiusattu.

Yläasteella ei ollut tuollaistakaan meininkiä muistaakseni enää, minulla oli vaan japanifriikin maine(vaikka en ole koskaan ollut mikään "jee, kaikki Japaniin liittyvät asiat on kivoja" tyyppi). Xd
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Vastaa Viestiin