Loveless

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

Tuli vain mieleen että eikö Final Fantasy VII:n alkudemossa ollut Loveless-mainos, ja Cid puhuu Loveless-pelistä jossain vaiheessa peliä. (ei varmaankaan ole sama, kunhan vain mainitsin :) )
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

wraith kirjoitti:lovelesssssssssssss...............

katoin sarjan tänään (viimeinkin) loppuun'
Siis hetkonen. Kuinka monta jaksoa tästä on ja tuleeko enempää?
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Komori kirjoitti:
wraith kirjoitti:lovelesssssssssssss...............

katoin sarjan tänään (viimeinkin) loppuun'
Siis hetkonen. Kuinka monta jaksoa tästä on ja tuleeko enempää?
Lovelessista on tullut 12 jaksoa ja lisää ei liene tulossa.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Raaagh, en jostain syystä saa enää ladattua tuolta sivulta Lovelessin loppuja jaksoja...tai en ainakaan mm jaksoja 6 ja 7....valittaa vaan että "Problem connecting to tracker..." :? Oon tässä nimittäin jo parin päivän ajan yrittäny, eikä suostu lataamaan vieläkään. Toivottavasti olisi vain väliaikaista.
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Clippu-chan kirjoitti:Täyttä roskaa koko sarja mutta katoin pari päivää sitten (eilen?)
tota neljä jaksoo kavereiden kaa(xD) Soubi on kyllä niin kamala että huhhuh.
HAAA! Nauroit ja huusit koko ajan! Myönnä vaan! Ja sitä paitsi oot itekki lataillu niitä jaksoja... *näyttää kieltä* I know your secret, beybeh, I know your secret...

EDIT: Siis minä olin yksi noista "kavereista", jos ei käynyt ilmi.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Itse pidin Loveless sarjasta paljon .. piirrosjälki oli tasokasta, mutta aluksi kesti hieman tottua siihen. Vihaan animen teini-kana-hahmoja, tällä kertaa Yuiko-sania (ihan kävi sääliksi Yayoia, kun tuollaiseen oli ihastunut). S-ai on tietenkin aina plussaa, mutta loppua kohden se valitettavasti väheni (ja tilalle shojo-aita wtf? >:O) .. juonta olisi voinut jatkaa pidemälle, loppui ihan liian lyhyeen ja jotenkin.. töksähtäen? Lisäksi toinen katselukerta oli ihan paikallaan, ekalla kerralla ei ihan kaikkea hoksannut. Sarjaa katsoessa tuli monta kertaa huudahtettua 'ihana!' tai harrastaa tätä rakastettua fan-girl-screamia; iii-iihh, ja sitä rataa >_>;;. Vaikka listaani ei mahtunut kovin montaa hyvää puolta, kokemus jäi selvästi plussa puolelle, katsoisin useammin näin hyviä sarjoja (tai Lovelessin jatkoa >D)
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

katsoin 3 ekaa jaksoa enkä enää katso :D
ei jotenkin kolahtanut. :shock:
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Rakastan! Se on vaan niin kaunis.
Piirrosjälki = <3, värit = <3, juoni = <3, bishiet = <3.
Mitä muuta voi toivoa??
Odotan englanniks käännettyä mangaa kun kuuta nousevaa.
Ja siis (tietääkseni) manga on pidemällä kun anime.
Joten kakkos kaudelle on toivoa.

Ja mitä?? Soubi? Kamala?? ei ei ei. Soubi = <3. *drool*
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Katsoin sarja kokonaan silloin kun se viikon välein ilmestyi. Ihan mukava sarja, ainakin minä poltin kaikki jaksot CD:lle. Mangaa odotan juu, kunhan se ilmestyy silloin helmikuussa jonnekkin...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

Olen nähnyt toisen jakson sarjasta, mutta en ole kerennyt vielä enempää katsoakaan.. kaverini ei näyttänyt edes ensimmäistä jaksoa.. *murr* no ei siinä mitään.. kaipa sitä voisi lisääkin tiirata.. :D
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Rakastan. Piirrosjälki on todella ihanaa, pidän oikein paljon ja ei se juonikaan hullumpikaan ollut loppujen lopuksi. Muutaman ekan jakson aikana oli hieman wtf olo mutta se siitä sitten. Ritsuko rulez. <3 Itse suloisuus. Ja ne korvat kaikilla on niin paljon plussaa.. ^^
Oisin odottanut jotain aivan toisenlaista lopun suhteen mutta joo, ihan jees.
Mangana vielä haluaisin tuon lukea. =)
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Yksi ehdottomasti ihanimmista ja omituisimmista animeista ikinä. <3 (shotacon, shotacon.)
Soubi on niin kummallinen ja niin rakastettavan perverssi ihminen että huh. Vau. Tykkään tykkään tykkään <33333 Alkutunnari ja lopari saa mahtipointsit. <3

(aimitenniintykkäänRitsukastakuncossaankisitäanimeconiin.com)

Miinusta tulee vain shoujo-aista (c'mon, en PIDÄ) ja Yuikosta. Olisivat edes pistäneet sille vähemmän kimittävän äänen ni sitä ois sietäny katellaki.. -.-;;

Mangaa luettu pari volumea ja pakko sanoa et taidan pitää enemmän mangana kuin animena. :DD
Yimin

Viesti Kirjoittaja Yimin »

Itse olen tykästynyt tähän sarjaan täydellisesti. Aivan ihana ehdottomasti. Ja huom. Älkää alkako arvostelemaan jotain animea, jos ette ole katsoneet sitä kokonaan. Minusta on typerää jos jotkut katsovat yhden jakson ja toteavat "Ai kun huono". Katsokaatten ensin kokonaan. Lopussa ne sokerti aina ovat. ^^

Yuiko on kieltämättä ärsyttävä, mutta sellainen hahmo se on. Luulen, että siitä on tarkoituksella tehty ärsyttävä piipittävä tyllerö. Jokainen hahmo on omanlaisensa.


Niin ja jos jotakuta kiinnostaa katsoa ne kaikki, ilman että tarvitsee koneelle ladata niin here: http://www.youtube.com/results?search=L ... rch=Search
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Aawww Loveless... x3

Loveless on kyllä kiva sarja.
Häiritsee vain ne muutamat jaksot (kuten se iriomoten kissa-hommeli ja se huvipuisto-jakso)
sillä niitä ei tapahtunut mangassa ja ne olivat muutenkin äärimmäisen tylsiä. Pidän mangasta muutenkin paljon enemmän.
Siinä on kauniimpi piirtojälki ja hahmojenkin luonteetkin ovat hieman erilaiset.
Ja anime loppui tosi typerästi.
Tosin se antaa todennäköisyyden siitä että tehtäisiin myos toinen tuotantokausi.
Korva/häntä-juttu oli vähän typerä sitten kun tajusin sen xD
Tosin hahmot on vaan äärimmäisen suloisia niiden korvien kanssa ^^
Niin ja yhtenä häiriötejänä on kyllä Yuikon rinnat xD Yuikohan on 12!
Mutta joo Loveless on ihana <3


Hoo sekavaa....
Kuva
No nyt se on xD
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Rei-San kirjoitti:Oh.. :D
Loveless.. Se on niin hyvä.. n.n
Olen itse katsonut alkujaksoja. 8>
Ja se vaikuttaapi hyvältä. Mietin vain että mitä muita anime/manga sarjoja on missä on pääosin Poika/tyttö kissoja tai muita eläintyttöja ja poikia. 8D ?
Anteeksi että laitoin sen tähän keskusteluun.
Mutta en löytänyt muutakaan paikkaa.. =._.=
Ei tarvitse pyydellä anteeksi. Ihan asiallisen kysymyksen kysyit. :D Muita anime/manga sarjoja jossa on kissa tai eläintyttöjä ja poikia on aika paljon. Esim. Di Gi Charat, The Cat Returns, Magical Nyan-Nyan Taruto, Tokyo Mew Mew jne. Siinä oli joitakian animeita ja mangoja. Toivottavasti auttoi. :)
Vastaa Viestiin