Love Hina

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Yami~

Viesti Kirjoittaja Yami~ »

Ajattelin vaan kysyä et kattooko ketään tääl Love Hinaa? Jos ootte kattonu, mitäs piditte?
^^
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Juuh olen nähnyt. Kaikki, myös love hina againit. Ihan hyvä se on, vaikka hieman hermoille käy kun Keitaroa koko aika hakataan o_O
Motoko on kyllä lempi hahmoni ja Kaolla :]
Motoko varmaan sen takia kun se taistelee ja on sellasta ninja tyyppiä ja Kaolla taas kun se keksii kaikkee ja tekee kaikki hauskaa ^.^
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Viesti Kirjoittaja Pena »

<!--QuoteBegin-Sakura_88+May 24 2005, 17:07--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ May 24 2005, 17:07)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Juuh olen nähnyt. Kaikki, myös love hina againit. [/quote]
Love Hina again? Mikäs se on?

Mutta juu. Olen nähnyt, ja olihan se sarja ihan mukiinmenevä. Kilppari ja Kaolla olivat kyllä sarjat kaksi ehdottomasti valovoimaisinta tähteä.

Ainut mikä sarjassa jäi hieman häiritsemään on se, ettei Keitaron ja *tähän sen toisen nimi* suhde edennyt muistaakseni käytännössä mihinkään ennen kahta viimeistä jaksoa <_< . Sitäpaitsi se toinen mimmi oisi sopinu Keitarolle paremmin! :huh:
"Don´t try to live so wise"
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

En kyllä oikein iskeny Love Hina, se Keitaron heittely meni mun mielestä jo kyl vähän yli, ja kun se oli viel itekki noon pallo. Ku katoin nii tuli monta kertaa semmone fiilis et ois voinu hakkaa Keitaron. Omasta mielestäni oli oikeastaan aika ärsyttävä sarja. Katsoin kyllä kunnialla kaikki jaksot, ja olen jopa katsonut kevät speciaali jakson ja ekan "Love Hina again" osan. Kai ne vois kaikki loputki krääsät kattoo.
Kuva
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Oon kattonut kaikki Love Hina, Love Hina Spring Special/Christmas Special ja Love Hina again ja tykkäsin erittäin paljon ^^ Sarjassa oli kivan omaperäiset hahmot esim Kaolla. Sarjassa oli paikoittain erittäin hyvää huumorii mutta juonesta ei ollu mitään merkkejä joka oli sinäänsä iha hyvä ^^ Sarja alkoi toistaa itseään kyl sitte puolivälin jälkeen ja mua ärsyttä kaiken eniten tässä sarjassa se kun aina Keitaroo lyötiin...Oli vähän aikaa jonkun toisen tytön kanssa puhumassa nii sielt tulee Narusegawa ja PAM! se vei aika paljon intoa kattomisesta...Tää sarja on mangana paljon paljon parempi kuin sarja että suosittelen mielummin että luette tämän mangana kuin katotte itse animena ^^
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Sanotaan tämä lyhyesti: Loistava niin animena, kuin manganakin.. Heti ekan jakson jälkeen siintä tuli suosikkini.. ja sitä se on vieläkin :D
Yami~

Viesti Kirjoittaja Yami~ »

Kiva että joku muukin pitää love hinasta kuin minä. ^^ Ja juu, yritetään lukea manganakin.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Olen katsonut JA lukenut
Yh en pidä yhtään kyseisestä sarjasa >_<
Tämä huumori ei vaan jotenkin pure minuun....ei vaan naurata
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

luin ja katoin ruotsiksi kummatki
KATSO ALAS
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Mangaan en ole kajonnut ja katsoin serkulla jaksot 7-13. Se oli ihan kiva. :3 Pidän tuollaisesta sekoilusta. ^_^Jos jossain nään ostan sen koko animen ja katsonb putkeen. *_* Minä pidin siitä kilpikonnasta. ^^ Kun se hienosti [spoilaa jotain jaksoa, jossa varastettiin rahaa] <span style='color:white'> pölläs sen rahajutun </span>
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

mistä tätä kyseistä sarjaa vois saada torrentteina? siis ihan ekasta jaksosta lähtien..
monet kehunu, ja haluisi alkaa seuraamaan B)
Avatar
Michiyo
Genin
Genin
Viestit: 146
Liittynyt: To Syys 30, 2004 12:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Michiyo »

<!--QuoteBegin-takiainen+Jun 14 2005, 23:18--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (takiainen @ Jun 14 2005, 23:18)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mistä tätä kyseistä sarjaa vois saada torrentteina? siis ihan ekasta jaksosta lähtien..
monet kehunu, ja haluisi alkaa seuraamaan B) [/quote]
Kokeiles: <a href='http://www.boxtorrents.com/' target='_blank'>http://www.boxtorrents.com/</a>

--
Tämä on 1 lempi sarjoistani.. olen katsomassa sitä jo toista kertaa (niitä kaikkia jaksoja)..
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

<!--QuoteBegin-Janne+Jun 14 2005, 23:23--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Janne @ Jun 14 2005, 23:23)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-takiainen+Jun 14 2005, 23:18--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (takiainen @ Jun 14 2005, 23:18)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mistä tätä kyseistä sarjaa vois saada torrentteina? siis ihan ekasta jaksosta lähtien..
monet kehunu, ja haluisi alkaa seuraamaan  B) [/quote]
Kokeiles: <a href='http://www.boxtorrents.com/' target='_blank'>http://www.boxtorrents.com/</a>
[/quote]
en pääse rekisteröityyn tonne Boxtorrentsiin, kun ei tuu sitä vahvistusta mailiin.. :huh:
Avatar
wanZ
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 16:32
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja wanZ »

Paras!!!!! Oon kattonu animena 3 kertaa kaikki jaksot/speciaalit/againit ja mangana lukenu 2 kertaa, enkä vielä ole kyllästynyt. Suosittelen kaikille tätä.
Kuva
hotso
Genin
Genin
Viestit: 188
Liittynyt: Su Huhti 04, 2004 15:46

Viesti Kirjoittaja hotso »

Olen katsonut kaikki jaksot. Ihan kelvollinen sarja. Muutamalle kohdalle naurahdin, mutta se ei kuitenkaan ole mikään Mai HiMEn veroinen.
Vastaa Viestiin