Animeseurat

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Itse kuulun Jyväskylän anime- ja mangaseura Tsukiaihin. Olen tosin mahdottoman laiska käymään kokouksissa ja viimeisin Tsukiain tapahtuma jossa olen käynyt taisi olla seuran vuosijuhla joskus pari-kolme kuukautta sitten.

Pitäisi toisaalta yrittää taas raahautua noihin kokouksiin kun haluaisin olla mukana suunnittelemassa ensi vuoden Animeconia ja pitäisi uusia se jäsenkorttikin kun meni kuukausi sitten vanhaksi tuo entinen..
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Iloisia uutisia Seinäjoen lähettyvillä asuville ja tietysti seinäjokelaisille:
Seinäjoelle ollaan vihdoinkin perustamassa oma animeyhdistys. Ensimmäinen kokous on 25.11 klo 16.00 Seinäjoen nuorisokeskuksella (Puskantie 3, 60100 Seinäjoki). Tapahtumassa ikäraja on 13v. ja siellä arvotaan osallistujien kesken 20 mangaa. Lisää tietoa: http://seinajoki.animeunioni.org

Ainakin itse olen ehdottomasti menossa tuonne. Ihanaa, kun Seinäjoelle perustetaan tällainen yhteisö~ n___n *superhappy*
Viimeksi muokannut Wendy, Ti Marras 14, 2006 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Minä kuulun Helsingin Yliopsiton Anime ja Manga klubiin, Yamaan, vaikka en asu Helsingissä enkä opiskele yliopistossa...

Mutta joo, Kauhajoella tai Ylivieskassa (jotka ovat siis paikat joissa asun) ei ole mitään kyseisiä klubeja, vaikka kovasti toivoisinkin olevan... Olen suunnitellut vähän molempien kotipaikkojeni kohdalla että jos itse perustaisin, mutta aina tulee ongelmia. Asun Kauhajoella vain viikonloppuisin joten en voisi olla toiminnassa mukana oikeastaan lankaan, joten jonkun muun pitäisi perustaa clubi, ja minä voisin olla vain jäsen, ja Ylivieskassa en tunne ketään faneja, enkä todellakaan halua yksinäni alkaa mitään klubia perustaa... Niin että mainitsempa tässä sivussa: Jos paikalla on Ylivieskalaisia Otakuja, ottakoon yhteyttä minuun ja pistetään pystyyn pieni klubi... Olisi kivaa pitää joskus yhdessä Animeiltoja ja muuta... ^^ Minä olisin enemmän kuin valmis pitämään yllä pikkuista animeporukkaa...

Minusta siis kaiken maailman animeklubit ovat erittäin hyviä kaksintöjä, sillä muuten tässä harrastuksessa ei kauheasti pääse tapaamaan muita harrastajia, paitsi tietysti joissain coneissa... Mutta toivoisin kuitenkin ettei missään pienessä Mettäkylässä olisi kuin ehkä juuri ja juuri se yksi klubi... Enempi vain veisi hohdon hommasta.
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

Minä kuulun aningaan josta Ringo-chan puhuikin jo ^^
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

MustaTiikeri kirjoitti:Minä kuulun aningaan josta Ringo-chan puhuikin jo ^^
Ajattelin jo että ei kukaan foorumilaisista asu tässä Kemin lähistöllä.Mutta hienoa,sekin selvis :D
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jusper »

Joo-o, mie kuulun Lahden Bakanoihin kans. En oo ehkä niitä kaikista aktiivisempia jäseniä, mutta aina jos huvittaa ni menen. Onhan siel paljo kavereita ja siel pääsee pelaamaa Magic: The Gatheringia, hoh hoh hoh hoo >)

Mut joo, tosissaan, Bakanoissa on siis tiistaisin vuoro, mikä alkaa 18:00 ja loppuu 21:00, ja lauantaisin siel on porukkaa taas 13:00 eteenpäin ;D Ihan torin vieressä on, jos jotakuta kiinnostaa, juh.

Oon siellä lähinnä nimellä "Legolas", koska joku päätti että "hei, toi näyttää Legolasilta, se on Legolas!" ja... oon itte yrittäny olla kutsumatta itteäni sillä nimellä >.> Omasta mielestä en näytä YHTÄÄN pirun homohaltialta (älkää ottako henk.kohtasesti) tai ylipäätään Orlando Bloomilta :( Ja joo, se on minun mielestä hyvä juttu. Ennemmin oon pikkusen rumempi ku sellanen... hinttari xD Olen puhunut

Ja nii, sen takia tässä seurassa mie olen, ku kihlattu on yks perustajajäsen, mitä suurinosa ei ees tiedä :/ Mut kumminki, NATU OLI TOINEN PERUSTAJAJÄSENISTÄ!! >.< Nih!

Ja joo, joka kuussa olis tarkotus viettää allnighter, eli suomeks: varataan joku paikka, yleensä Jovi, ja siellä ollaan sitte yks yö kattoen animea, tanssipelejä, pleikkapelejä ja ihan vaa muuten hengaillaan.

Jos joku täällä asuu Lahdessa tai lähistöllä ja ei kuulu bakanoihin, ni tulkaa vaan mukaa! ;D Siel on loistavaa, loooistavaa porukkaa ja tietenki... minä *wink,wink*

...Kauheeta mainostusta :/ Anyways, sellasta täällä Lahdessa. Ai nii, joo! Siel saa myös lainata toisten tuomia mangoja ja animeita, jos niitä löytyy ja itekki saa tuoda, jos huvittaa.

Ja vuosimaksu on ihan naurettava, kaikilta melkein sen verran pitäs löytyä. (paitti meiltä, ollaan _todella_ auki tän loppukuun ajan..)

PS: Lahjotuksia otetaan vastaan! ;D
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Megumi_chan kirjoitti:Ajattelin kertoa (koska en tiennyt minne muuallekaan tämän ilmoituksen laittaisi) tämän täällä topicissa..

Elikkäs perjantaina (huomenna) on Seinäjoella animeyhdistyksen (tjsp.) avauskokous, kaikki kiinnostuneet voivat tulla paikalle. Paikkaa en just nyt muista, mutta editioin sen tähän kun saan tarkan osoitteen. Kaverini muisteli, että se on Puistotie jotain.. eli siis jonkinlainen nuorisotalo keskustassa.

Kokous alkaa klo 16.00 ja kaikkien paikalle tulleiden kesken arvotaan manga-pokkareita (mitä pokkareita, sitä en tiedä).

Että tällainen mainostus. Kiitos ja kumarrus! ^^
Btw, minä jo ehdin mainostaa tätä juttua tässä topicissa. Ja minun muistaakseni tuo avauskokous oli vasta ylihuomenna (eli lauantaina 25.11) (;
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Vastaa Viestiin