Animeseurat

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Joo-o... tuli vain tässä äkkiseltään tämmöinen topicci mieleen, kun ollaan Skitson kanssa perustettu jo vuosi sitten oma seura. Kiinnostaisi tietää, kuinka moni täällä Naruto boardilla kuuluu seuraan... Niin ja keskusteluakin haluaisin herätellä. Onko animeseurat tärkeitä...? Seuroja tulee koko ajan lisää Suomeen... onko hyvä vai huono juttu, jos joka pikku kylässä on oma pikku animeseura?

Minusta ainakin on mukavaa, jos seuroja perustetaan myös pienimpiin kaupunkeihin (kuten me!) kahden suuren seuran väliin. Ainakin seurojen kasvava lukumäärä kertoo animen ja mangan suosiosta paljon. Kuitenkin minusta olisi aika kauheaa, jos Turun ja Porin väliin alkaisi ilmaantua kymmenen seuraa lisää... menisi hohto pois, mutta toisaalta ei siinä mitään pahaa toisaalta olisi. *miettii* Kertoisi ainakin, että anime ja manga harrastuneisuus vain kasvaa ^^.

Iski vain halu tietää, onko täällä muita seuran jäseniä ympäri Suomea ja mitä mieltä porukat ovat yleensä animeseuroista.


Jos tällainen on niin poistakaa... jos tuntuu turhalta, poistakaa... jos ei ole mitään tolkkua, poistakaa topicci xD. Olen surullisen kuuluisa siitä, että en oikein osaa esittää asiaani oikein. Tarkoituksena olisi vapaata keskustelua koskien animeseuroja. Ja jos joku haluaisi neuvoja seuran perustamiseen, voisi kysäistä täällä niistä asioista (toisaalta voi mennä animeunionin foorumille kyselemään myös).

*ei ota selkoa itsestään ja alkaa jo katua topicin tekemisestä... syteen tai saveen... huokaus... toivottavasti herää hyvää keskutelua aiheesta^^*

EDIT: Jooh. Kirjoitan lyhyen sepustuksen, mikä animeseura on:
Anime/manga/japani fanit kerääntyvät viikottain esim. keskutelemaan aiheesta tai katsomaan anime-elokuvia porukalla.

Pidetään erilaisia iltamia, keskuteluiltoja ja matkoja esim. me teimme seuran kanssa matka Sakuraconiin^.^.

Seuran tarkoituksena on koota oman kaupungin animeharrastajat yhteen. Näin voi harrastajat yhdessä jakaa omia kokemuksiaan ja lainata animeita/mangojaan toisilleen.

Tossa olisi nyt suurin piirtein, mitä animeseura on. Jos jokin on epäselvää... kysykää... tiedän, että olen huono selittelemään asioita xD.

EDIT2: Unohdin kokonaan laittaa seuramme linkin, jos joku on kiinnostunut kurkkaamaan^^.
<a href='http://koti.mbnet.fi/shuudan/' target='_blank'>Kaiba Shuudan</a>.
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Kerro animeseuroista koska en tiedä niistä mitään eikä jotku muutkaa.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Oma mielipiteeni on että nämä tälläiset on pelottavia, manga ja anime tulee suomeen niin suurella rytäkällä että se ei oo enään niin jännää. Ennen se oli hauskaa ku kovin moni ei mangaa ja anime tuntenut ja sai yllättyä ku sai kuulla jonkun puolitutun seuraavan kyseisiä aiheita. Tulevaisuudessa se on ehkä toisinpäin.
Ja näin piirtäjänä vois pelätä myös että joka toinen ihminen piirtää "mangaa" ja oma tyyli ei sitten olekkaan niin erilainen ja hieno.
Mutta tehkää mitä tykkäätte, tänne tuollaisia seuroja ei koskaan tuu olemaan.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Minä olen osittain ihan samaa mieltä kuin Setzer mutta eri mieltä siitä että olisi ihan kivaa perustaa pieni anime seura kotikaupunkiin...Mutta siinä on sitten se huono puoli että anime harrastajia on niin hirveän paljon täälläkin pikku kaupunki pahasessa...
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Hieman samaa mieltä kun komori, mutta hieman huono idea perustaa anime sarjaa tänne, kun en tunne muista, kun yhen anime harrastelijan.. x/ eli en vois mitenkään koota niitä porukoita
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Kuulun animeseuraan.^_^ ( <a href='http://joensuu.animeunioni.org' target='_blank'>Jotkuihin</a> nimittäin.) Minusta se on vain hyvä, että uusia yhdistyksiä tulee ja animesta sekä mangasta kiinnostuneet pääsevät harrastamaan samoja asioita yhdessä. Ja siinä tapaa samalla samanhenkisiä ihmisiä ja saa uusia kavereita!

Oma animen katsominen lisääntyi 80% sen jälkeen, kun aloin hääräillä jotkujen animeyhdistyksen parissa. Siellä tutustuin narutoon(kin) ja sain innostuksen alkaa cosplayaamaan. Animeyhdistykset on hyvä juttu! ^__^
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Minä kyllä voisin olla jossain seurassa mutta kun en saa tehtyä mitään kun olen niin laiska <_<
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

kuuluin jotain 6 vuotta sitten mutten enää kuuluu mihinkään seuraan
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Enpä minäkään kuulu mihinkään animeseuraan. :/

Tänne Seinäjoelle voisi/saisi perustaa jonkunmoisen anime/mangaseuran, kun ainakin itse uskon, että näitä anime/mangaharrastajia löytyy Etelä-Pohjanmaalta. n__n
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

En kuulu, mutta olisi ihan mukava kuulua johonkin seuraan. Täältä Helsingistä luulisi löytyvän ihan kiitettävästi animehenkisiä ihmisiä :3
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Kuulun Lahden Bakanoihin, sekä Cosplay Finlandiin jos se animeseuraksi lasketaan. Bakanoilla on kahdesti viikossa tapaaminen - tiistaina lyhyempi, lauantaina vietetään enemmän aikaa yhdessä pelaten video-, tanssi- ja lautapelejä, piirtäen ja joskus jopa katsoen animea ;D - ja vähintään kerran kuussa allnighter.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:Kuulun Lahden Bakanoihin, sekä Cosplay Finlandiin jos se animeseuraksi lasketaan.
Kuin myös.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

frostious kirjoitti:Bakanoilla on kahdesti viikossa tapaaminen - tiistaina lyhyempi, lauantaina vietetään enemmän aikaa yhdessä pelaten video-, tanssi- ja lautapelejä, piirtäen ja joskus jopa katsoen animea ;D - ja vähintään kerran kuussa allnighter.
Oh hoh, aika paljon ohjelmaa :O Itse oon OMAKEssa, Oulun Manga- ja Animekerhossa ja ei meillä vaan tommosta... Oliskohan joka (toinen?) lauantai pari tuntia kestävä miitti jossa hengaillaan, ja kerran kuussa videoilta noin klo 18-23. Kerran puolessa vuodessa on sitten allnighter, jossa katotaan animea niin että silmät verestää ja itkettää, tyyliin 18-08 tai jotain sinne päin ^^

En oo toisaalta vähään aikaan käynyt Omaken jutuissa että oon ihan 'out'... Pitäis pikkuhiljaa alkaa taas kävästä miiteissä ^^;
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Itse olen Kemin anime-ja mangayhdistys Aningassa.Nyt on vaan jäännyt tuo allnightereissa ja videoilloissa käyminen kun ei ole vaan jaksanut ^^'
Onko täällä ketään joka olisi myöskin Aningassa? :3
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Vastaa Viestiin