Hajime no ippo

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

aloitin vasta kyseisen sarjan katsomisen, ja täytyy sanoa että olen ihan koukussa! olen nyt katsonut jotain 30 jaksoa, ja ei voi ainakaan narutoa huonommaksi haukkua. parempaa siinä on ainakin se että siinä on koko ajan toimintaa eikä siinä ole turhia jaaritteluja ja muisteloita joka jakson alussa. ne, joita kiinnostaa, voivat katsoa ainakin täältä vähän informaatiota sarjasta: <a href='http://www.bestanime.com/newAniData/ani ... ey=&page=1' target='_blank'>http://www.bestanime.com/newAniData/ani ... &page=1</a>

elikkä siis, kuinka moni täällä on kyseistä sarjaa katsonut? mitä pidätte siitä? minusta juoni on tosi hyvä, vaikken niin urheilusta perustakaan niin on pakko myöntää että tekee mieli lähteä lenkille kun tätä katsoo :D piirrosjälki on hyvää, olin ihan yllättynyt kun sain tietää että sarja on tehty vuonna 2000. minusta se vaikuttaa jotenkin vanhemmalta, en tiedä miksi.. mutta ei siinä mitään pahaa ole! muistakaa sitten pistää spoili-varoitukset ja väri valkoiseksi jos puhutte jostain tärkeistä sarjan loppupään jutuista, minä ainakin mielelläni katson sitten mitä tuleman pitää!
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Juu aivan mahtava sarja kyllä on! Olen katsonut jo kaikki jaksot, leffan ja special jakson, joku aika sit. On kyllä yksi parhaista animeista mitä olen katsonut. Hienoa piirrosjälkeä, hieno juoni, mahtavaa ja erittäin hauskaa huumoria.

<a href='http://www.boxtorrents.com/details.php?id=10344' target='_blank'>Tästä</a> löytyy koko sarja, leffa ja special jakso samssa paketissa, ja on ihan hyvä laatusia ja tulee suht koht nopeesti.

Suosittelen kyl kaikille kyseistä sarjaa B)
Kuva
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

mistä tää kyseinen anime kertoo? en ole koskaan kuullutkaan.. ;) :huh:
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

<!--QuoteBegin-takiainen+Jun 4 2005, 16:44--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (takiainen @ Jun 4 2005, 16:44)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mistä tää kyseinen anime kertoo? en ole koskaan kuullutkaan.. ;) :huh: [/quote]
Sarja juoni pyörii nyrkkeilyn ympärillä. <a href='http://www.animenfo.com/animetitle,198, ... _ippo.html' target='_blank'>Tässä</a> on AnimeNfon "selitys" sarjasta.
Kuva
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

tästähän oli kaksi leffaakin buukattu? ajattelin ehkä katsoa kunhan olen tuon sarjan käynyt läpi.. te, jotka ootte katsonu, kannattaako katsoa vai onko ihan höpöhöpö hommaa?
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

Olen katsonut kaikki jaksot ja molemmat elokuvat. Koko sarja ja elokuvat ovat ehdottomasti näkemäni animen kärkikastia.

Tiia: Minulla oli juuri sama juttu. Kokoajan sarjaa katsoessa teki mieli lähtä lenkille. :)
**Kuva poistettu**
KALATEKID
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 09:27

Viesti Kirjoittaja KALATEKID »

En oo kattonu, mut näytti tosi kälyselle :D Ei millään pahalla...
OON HOMO HEI ! : = D
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

<!--QuoteBegin-lolz3r0+Jun 4 2005, 19:14--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (lolz3r0 @ Jun 4 2005, 19:14)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> En oo kattonu, mut näytti tosi kälyselle :D Ei millään pahalla... [/quote]
Suosittelen kokeilemaan ennakkoluuloista huolimatta. Ensimmäisten kymmenen jakson jälkeen olet jo koukussa! :)
**Kuva poistettu**
Avatar
Jufo
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2005 22:19

Viesti Kirjoittaja Jufo »

No nyt kun katselin näitä kuvauksia niin oli ihan pakko pistää lataukseen. Osaksi tähän vaikutti myös se että haluan katsoa muutakin kuin valtavirta seikkailu animea (osaksi tämän syyn takia katsoin myös BECK:in, kannattaa muuten katsoa). Edittaan sitten myöhemmin millainen srja mielestäni on.
Kuva
Sigistä kiitos uppuNille ja avatarista kiitos Taasille
#beck.fi @ Qnet || #thebackhorn @ Qnet || #bleachfi.net @ Qnet
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

Oli hyvä, suosittelen. Grappler Baki kantsii myös tsiigata jos diggas Hajime No Iposta
Kuva
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

onko tosi että näin vähän ihmisiä kattoo ippoa?? :blink: kokeilkaa ees hyvät ihmiset, on se sen arvoista :P (fanittaa rumpujen kanssa ippo-kunia!)
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

itse katsoin joskus viisi ekaa jaksoa, mutta koska muut satjat pitää katsoa ensin alta pois. niin katson sarjan loppuun sitten myöhemmin
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Oon kattonu nyt tätä sarjaa 45 jaksoa ja tykkään aivan valtavasti ^^ hahmot ovat hauskoja ja omia persoonia, juoni on viihdyttävä ja piirtotyyli tyylikästä eli erinomainen sarja pakko sanoo...ohan tää paljon parempi ku naruto monella tapaa, naruto jää iha kakkoseks ^^
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

Nyt joka poika ja tyttö Hajime no Ippoa lataamaan!
**Kuva poistettu**
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Oon kattonu ekan jaksopn nyt ja hyvältä vaikuttaa.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Vastaa Viestiin