Verta ja suolenpätkiä?

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
HezzuH
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 20:20
Paikkakunta: Konginkangas

Viesti Kirjoittaja HezzuH »

Kaveri on jo jonkin aikaa pyytänyt minua hankkimaan jotain animesarjaa jossa olisi reilusti verta ja suolenpätkiä, mutta mua ei oikee sellanen sarja kiinnostanu ni jätin lataamatta. Nyt kun kaveri viimeinkin sai nettiyhteyden omaan koneeseen ni se voi itse ladata mutta ku kukaan ei tunnu tietävän mitään sarjaa jossa olisi reilusti sisäelimiä leviteltynä joten päätin kysyä teiltä viisailta :D itselleni tuli mieleen berserk ja hellsing näin aluksi mutta kumpikaan ei kelvannut... eli heittäkääpäs tänne nyt parin todella väkivaltaisen animen nimet ni kerron ne kaverilleni...
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

GANTZ.

[quote]Kuva


Age rating: Mature [K-18] (contain sex, drugs, and extreme graphic violence)
Genres: Action, Horror, Psychological, Shounen

Plot Summary (Anime News Network): Kei Kurono is a typical high school student in a selfish world, not caring about anyone other than himself. However when, by chance, he was forced to help out his childhood friend, Katou Masaru, rescue a drunkard who fell into subway tracks, both he and Katou were killed... Or not. After being run over by the train, they were suddenly teleported to an enclosed apartment with others who recently died. And now their lives are controlled by a mysterious black ball inside the apartment called GANTZ, and they are forced to participate in a "game" of unprecedented danger and horror.

- <a href='http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=3641' target='_blank'>http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... id=3641</a> -

Plot Summary (Gonzo Web): Kei Kurono, the main character, is a 16 year old high school student with a slightly cynical, unenthusiastic attitude and who thinks about girls most of the time.
One day, while on a subway platform he and his former elementary school classmate Masaru Kato try to rescue a man who fell on the train tracks but they are hit by the oncoming train. It seems they will be torn to pieces but somehow they are instantaneously transported to a room in an apartment complex.
The room contains a big black spherical object and other people like Kurono who also should be dead are gathered there. The spherical object called GANTZ gives instructions and weapons to the people in the room. They are assigned a mission - to fight unidentified aliens.
No one know what
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Elfen Lied ja Gantz tulee täs heti mieleen
HezzuH
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 20:20
Paikkakunta: Konginkangas

Viesti Kirjoittaja HezzuH »

kiitos nopeasta vastauksesta... itselle tuli tuo elfen lied kans mieleen mut en oo koskaan nähny ni en uskaltanu sitä mainita.
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Gantz on raaempi ja pidempi ja hauskempi.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Gantz oli mullaki mielessä :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

<a href='http://sakura.magicssoft.ru/content/ima ... 16.574.jpg' target='_blank'>Elfen Lied</a> Kannatan katsomaan vaikka ei veret ja suolenpätkät pahemmin kiinnostaisikkaan. (ne ei oo keskeisessä roolissa)
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Ikinä ollut kuullutkaan mistään Gantzista, mutta taidanpa laittaa lataukseen, jos jostain sitä löytäisin.

EDIT//En oo löytäny mistää Gantz:in 1 seasonia, oon vaan löytäny 2 seasonin Shinsenin subbaamana, ku ne ei oo kai ku subannu 14-26(2 season?) jaksot.
Nii mistäköhän löytäsin 1-13 jaksot torrenttina?
Kuva
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Circol täs on <a href='http://isohunt.com/download.php?mode=bt&id=4094643' target='_blank'>linkki</a> kaikkiin 26 (uncut) jaksoihin....erittäin hyvä laatu ^^
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Elfen Liediä minäkin suosittelen...
Ja ehkä Hellsingiä
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

<!--QuoteBegin-Juzu+Jun 9 2005, 18:01--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Juzu @ Jun 9 2005, 18:01)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Circol täs on <a href='http://isohunt.com/download.php?mode=bt&id=4094643' target='_blank'>linkki</a> kaikkiin 26 (uncut) jaksoihin....erittäin hyvä laatu ^^ [/quote]
Kiitti, laitanpi latautuu heti ku saan vaa enemmä kovotilaa.
Kuva
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Oon nyt kattonu 22 jaksoo Gantzista ja on kyllä hyvä. 21 jaksossa tuli yllättävä juonenkäänne mitä en ois todellakaan odottanu ja mistä en loppujen lopuks kauheesti pitäny.
Kuva
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

joo siitä tuli itellekkin vähä tyhjä olo ku katto sen jakson...."eihän näin pitänyt käydä?" tuli heti mieleen ^^
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

mistäköhän mä tiedän, et onko mulla sensuroidut vai sensuroimattomat GantZin jaksot, epäilen, että kyl et nää on sensuroimattomat, joilla olen sarjan äsken loppuun katsonut
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Vastaa Viestiin