Dragonball Z & GT

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Firén
Chuunin
Chuunin
Viestit: 274
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 01:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Firén »

<!--QuoteBegin-Juzu+Jun 13 2005, 15:08--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Juzu @ Jun 13 2005, 15:08)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Yks asia ärsyttää ainakin mua täällä on se että useat sanovat DBZ:taa ihan paskaks vaikka on vain kuullut siitä juttuu muilta että se on iha paska tai on nähnyt yhden tai kaks jaksoa ihan keskeltä sarjaa. Moni yleensä sanoo että "DBZ on iha paska...en tajuu miten joku voi kattoo tommosta paskaa" ja sit kysytään että  monta jaksoo olet kattonut nii kaikki on yleensä vastannut että "pari jaksoo..." tai kuullut kaverilta että se on iha täyttä paskaa. [/quote]
o/ Täysin samaa mieltä. "Moi, katoin DBZ:a Subilt pari jaksoo ja se oli iha paska". Onhan se totta, että DBZ:a on animena hiiitaaasti etenevä uhoamissarja, jossa on aika kökkö juoni ja muutenkin se on täynnä fillereitä, mutta se (kuten Juzu sanoi) on inspiroinut ja innoittanut monia manga-kaita. Ja tuskin se ihan syyttä on suosituin animesarja.

Itse sain päälle kuukausi sitten vihdoin ja viimein katsottua kaikki 291 jaksoa DBZ:a. Sarjan katsominen kesti monta vuotta. Näin sitä joskus monta vuotta sitten ala-asteella ollessani saksaksi jotain 90 jaksoa ja lopulta latasin sen japaniksi. Sarjan parasta aikaa oli Saiyan saga, jossa oli Son Gokun ja Vegetan tappelu. DBZ:ssa mukana ei pidä juoni vaan hahmot. Piccolo ja Vegeta ovat kiinnostavia hahmoja ja päähenkilö ei tosiaankaan ole mikään nero. On muuten hienoa, ettei universumin parhaalla taistelijalla (!!!1) ole machoääntä vaan kimittävä naisen ääni (tosin jenkkidubissa on joku hyvis-jee-ääni ja muutenkin hahmojen persoonallisuudet, kuten koko sarja, on pilattu). Ja toimii Akira Toriyaman huumorikin aika hyvin.
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

hömmm. katoin DBZ:tä sillonko se tuli vielä subilla ^^'. tykkäsin siitä kyllä, eikä se sarjan hidastempoisuus minua häirinnyt. vaikka katoinki DBZ aina kun kerkesin, ei se silti iskenyt niin paljon että oisin alkanut imuttelemaan loppujaksoja kun se tv:stä loppui. jos tulisi mahdollisuus, katsoisin kyllä mielelläni kaikki näkemättömät jaksot ^^.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

<!--QuoteBegin-tiia+Jun 14 2005, 00:14--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (tiia @ Jun 14 2005, 00:14)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> hömmm. katoin DBZ:tä sillonko se tuli vielä subilla ^^'. tykkäsin siitä kyllä, eikä se sarjan hidastempoisuus minua häirinnyt. vaikka katoinki DBZ aina kun kerkesin, ei se silti iskenyt niin paljon että oisin alkanut imuttelemaan loppujaksoja kun se tv:stä loppui. jos tulisi mahdollisuus, katsoisin kyllä mielelläni kaikki näkemättömät jaksot ^^. [/quote]
Parempi lukea mangaa niin menee nopeammin.


Outo yhteensattuma... Heti kun saimme digilaatikon niin dragonball loppu ;P.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Kyllähän tuli katottua pari vuotta sitten DBZ:taa kaikki jaksot oliks niitä nyt jotaki 290...
Parasta siinä oli kyllä Majjin Buu kohta ja tylsintä se mikä android juttu olikaa
Akira toriyamaa pidän suurena ihmisenä sentään hän sai animen muuallekkin maailmaa kun japaniin
Tällä hetkellä kun oon kattonu muitaki animeita niin kyllä se DBZ aika huonoimmiten joukossa on mutta EI huonoin lähellekkään :D inyasha ja noir on ainakin huonompia...Miun mielestä :rolleyes:
Kuva
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Ei tod oo... mä oon täysin erimieltä.. <_<

Naruto on vaa pieniä ninjaleikkejää
DBZ on raskaan sarjan mättöö >:/ :angry:

Tollanen on jo loukkaus, jios väittää näitä kahtaa sarjaa samanlaisiks
oon vähä erimieltä tossa et naruto on vaa pientä ninjaleikkii ku porukat summonaa jotain 200m korkeit sammakoita, etanoita ja käärmeit ^^
Storba-
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 18:05

Viesti Kirjoittaja Storba- »

Kaikki Dragonball Zetat on tullu katottua ja se alko lopussa oleen melkosta tuskaa. Mutta DBGT oli taas ihan mainio eikä vähiten sen takia et niitä jaksoja oli se vähä reilu 60 joten tapahtukin jotain.
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
XSamirX
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja XSamirX »

meitsi olen kattonu kaikki DB,DBZ,DBGT jaksot huippuja :P ehkä DBGT oli vähän parempi ko muut koska siin tuli supersayen 4 xD ja Goku on paras xD 8)
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

yhden ainoan jakson olen katsonut ja oli tänään.

kaikki luokkakamut sanoi et siinä ei tehdä mitään muuta kuin taistellaan. no ei nyt tapahtunut juuri mitään...
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Alkokse tulee subilt tänään?
Kuva
Avatar
the-end
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 17:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja the-end »

Dragonball on just hyvä sarja. Olen kattonut dragonballin kokonaan ja dragonballz:tä cell saagaan asti. Nyt katon gt:tä ja olen jaksossa 20 ja haluisin nähä lisää mutta en ole löytänyt mitään sivua mistä vois lataa lisää dbgt.
Kuva
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Tykkään DBZ ja tiedän suurimman osan sen tapahtumista kuten myös DBGT:n ja pidän siitäkin.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Olen teeveestä katsonut ja katsoisin koneellakin jos löytäisi lataus paikkoja. Tiedän kyllä sen http://www.dbgt.com mutta tuo ei toimi tällä hetkellä :(
trsye

Viesti Kirjoittaja trsye »

Mahtava sarja. 8)
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Huh, ekaa sivua lukiessani pelkäsin, että olen ainoa fanittaja täällä, onneksi niin ei käynyt :D .

Ja kuka sanoikaan ekan sivun lopus, et kuka älykääpiö katsoo sellasta 'paskaa'? *nostaa käden* No tämä älykääpiö katsoo ja fanittaa sarjaa ja on ylpeä siitä!!
Ovatko DB:n haukkujat edes nähneet japanilaisii jaksoi? Silloin ei varppina olisi niin paljon valitteluja. Itse tykkään kylläkin myös jenkkiläisist (tosin kun Trunks ajatteli sitä Freezan tuhoamista, Freezalla oli ihan toinen ääni kuin Trunks-saagas), varmaan siksi, että näin DBZ:aa ensin jenkkiläisenä.

GT:tä löytyy italiaksi 1-12 ja 14-26. 13 ja loput jaksot jäivät välistä, koska kyseinen sivu jolta löysin, ei suostu lataamaan. Ja joiltakin sivuilta olen metsästänyt myös Fusion sagaa, Kid Buu sagaa, Android sagaa ja Majin Buu sagaa italiaksi.

Z:aa en ole nähny kokonaistakaan jaksoa japaniksi, vaikka mieli tekisi. Lisäksi jenkit ovat leikanneet DBZ:aa ihan älyttömästi. Toki juoni etenee hitaasti, mutta minua se ei ainakaan haittaa.
Sitten DB:n Pilaf-saagan olen löytänyt koneelleni japanilaisil ääneil ja lisää saagoja on tulossa, jos koneeni vain suostuisi yhteistyöhön.
Myöhäisen Digiboxin hankkimisen takia näin DBZ:aa vasta vähän yli vuosi sitten, kun oli Android saga menossa ja sitten ne uusinnat.

Lisäksi mangaa luen. Kaikki tähän asti ilmestyneet suomeks, lukuunottamatta neljää ekaa, jotka on ruottiks.

Toivon, että Cell Games ja Great Saiyaman saaga tulisivat pian, tosin Subin tahtia siihen menee vielä tosi paljon aikaa.

Eli pähkinänkuoressa: DB/Z/GT ovat ihan mahtavia minun mielestäni. Jenkkiläisistä ääninäyttelijöistä huolimatta hahmot ovat mielestäni säilyttäneet luonnettaan. Jenkkien leikkaukset ärsyttävät ja jaksot ovat lyhyempiä. Hidas juoni ei haittaa paljoakaan.
Vastaa Viestiin