Neon Genesis Evangelion

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Jufo
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2005 22:19

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Nyt kun olen tarkemmin katsonut kaikki nämä NGE jaksot nauhalta niin olen huomannut että eihän se Shinji olekkaan ihan niin nysväke kun aluksi luulin. En osaa kyllä tähän mitään lempihahmoa kun ne kaikki on niin hyvin tehty eikä oikein ketään näistä hahmoista olla jätettu sellaisiksi "ontoiksi" hahmoiksi joilla ei ole historiaa eikä edes omaa luonetta ja siitä täytyy antaa propsit.
Kuva
Sigistä kiitos uppuNille ja avatarista kiitos Taasille
#beck.fi @ Qnet || #thebackhorn @ Qnet || #bleachfi.net @ Qnet
Shikamaru_86
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 16:19
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Shikamaru_86 »

se on harmi jos ei sub tv aio näyttää End of evangelion- leffaa.. se on niin käsittämättömän hyvä ettei sitä oikein voi ees kuivailla!
Oli 2 päivää sen jälkeen kun näin kyseisen leffan sellanen WTF olo, se loppu on aivan erilainen kun yleensä on animessa tottunu näkemään! erittäin kunniakas lopetus kyseiselle sarjalle!
muutenkin sarja on erinomainen, tosin lopussa en nää mitään "sairasta" kuten ihmiset sanoo, tai no kohtaus End of evangelionin alussa sairaalassa oli pikkusen outo, mutta ei vielä täysin sairaan kriteereitä täyttävä!!
Kuva
Devilstar

Viesti Kirjoittaja Devilstar »

Parasta mitä telkkarista on ikinä tullu! Hakkaa jopa tähtiportin!
Seurasin telkkarista ensin 22. jaksoon asti ja sitten menin seko/fanipäisyyksissäni ostamaan koko sarjan + end of evangelionin dvd:llä. Siis oikeesti ihan uskomatonta kamaa. Tarina, henkilöt ja se miten henkilöt kehittyy sarjan aikana on jotain uskomatonta. Viimosia jaksoja tai EoE:tä ei kannata kattoo ihan ennen nukkumaan menoo koska ne vie unet hyvin tehokkaasti.
Suosikki hahmo on mulle Shinji koska pystyn jotenki samaistumaan häneen. Pahimmillaan munki itsetuntoni on samalla tasolla kuin hänellä. On kanssa kiva ettei Shinji ole mikään Naruto vaan että tuo hänen yksinäisyytensä ja halu tulla hyväksytyksi näytetää vähän sanosinko realistisemmin.
Tää sarja sai myös ihan oikeesti mut unohtamaa elokuva-alan opinnot. Että kiitti vaan vitusti Hideaki Anno!
Katso! Et pety!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Noh.. nyt seki loppu.. Olipas omituinen lopetus :blink: En tajunnu mitään..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Noh.. nyt seki loppu.. Olipas omituinen lopetus blink.gif En tajunnu mitään..
Et ole ainoa.. Minä olin koko jakson ajan isona kysymysmerkkinä.. Nyt on kyllä pakko hankkia jostakin ne kaksi elokuvaa katsottavaksi.
Avatar
Raikage
Chuunin
Chuunin
Viestit: 232
Liittynyt: To Syys 02, 2004 00:28
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raikage »

Nyt kyllä harmittaa, kun olin ladannut netistä nuo kaikki jaksot ja katsoin sitten Subtulta niitä ja ajattelin, että josko suomisubit vähän selventäisi niitä viimeisimpien jaksojen asioita, mutta olinkin kahden viimeisen jakson aikana töissä, nyt pitää vain toivoa, että ne näyttää ne directors cutit.
Kuva
Kuva
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Neon Genesis Evangelion on älyttömän hyvä, mutta samalla tosi surullinen ja masentava. Kaoru <3 T_T
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Drake kirjoitti: NGE on joillakin todisteilla todistettu olevan erään uskonnollisen lahkon puolestapuhuja ja sarjaan on ujutettu muutamia perusteita siitä, lahko oli myöskin laiton japanissa, mainittakoon se viellä.
Olen lukenut tuosta (suomeksi) ja aluksi NGE:n juoni meni aika lähellä jotain uskontolahkoa, joka on laiton Japanissa (teki jotain terrori-iskuja Japanissa). Anno muutti hieman juonta, jotta sitä ei yhdistettäisi tähän lahkoon ^^.

Tarkemmin asiasta voi lukea täältä:
http://koti.phnet.fi/otaku/eva/evangelion.html

Tuo kannattaa lukea kokonaan^^. Mielenkiintoista luettavaa.
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Katoin ton "Elokuvan" Täs hetki sit.. Oon kuullu, että se tehtii, koska jotkut ei ollu tyytyväisiä NGE sarjan loppuun.. Pakko sanoo, että elokuvan loppu ei ollu paljoa kummosempi <_< Nää tekijät ei osaa lopettaa kunnolla :P
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Toi oli ihan hyvä sarja.. paitsi loppu ihan Per*eestä.
Paras henkilö oli Kaoru-kun.. :oops: <3
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Zeni_chan kirjoitti:Toi oli ihan hyvä sarja.. paitsi loppu ihan Per*eestä.
Paras henkilö oli Kaoru-kun.. :oops: <3
Minäkin tykkään Kaorusta :3
Uusimmassa anime lehdessä repesin tuolle "Evangelion, jakso 27"
XD Jos ette lehteä meinaa ostaa niin kannattaa kuitenkin käydä lukemassa R-kiskalla tuo juttu.
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

(Kuvat saattavat sisältää spoilereita!!)

Haluaisin tietää, kuka tyttö tässä kuvassa on.. Sama tyttö näkyy tässä ja Tässä kuvassa. Se ei ole End of Evangelion elokuvasta.. eikä myöskään sarjasta.. mitä jää vielä jäljelle? :/ Voisko joku kertoa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Runte kirjoitti:(Kuvat saattavat sisältää spoilereita!!)

Haluaisin tietää, kuka tyttö tässä kuvassa on.. Sama tyttö näkyy tässä ja Tässä kuvassa. Se ei ole End of Evangelion elokuvasta.. eikä myöskään sarjasta.. mitä jää vielä jäljelle? :/ Voisko joku kertoa.
luulenpa ett se on vain jokin fan-art juttu (huom:luulen) mutta näyttise kyllä hiukkasen Yuilta eli Shinjin äidiltä...
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

J@nzki kirjoitti:
Runte kirjoitti:(Kuvat saattavat sisältää spoilereita!!)

Haluaisin tietää, kuka tyttö tässä kuvassa on.. Sama tyttö näkyy tässä ja Tässä kuvassa. Se ei ole End of Evangelion elokuvasta.. eikä myöskään sarjasta.. mitä jää vielä jäljelle? :/ Voisko joku kertoa.
luulenpa ett se on vain jokin fan-art juttu (huom:luulen) mutta näyttise kyllä hiukkasen Yuilta eli Shinjin äidiltä...
Kyllä se hieman.. mutta ei se oo fan art juttu.. on mulla lisääki kuvia samasta tytöstä, mutta niitä en täällä näytä <_< spoilaa liikaa, jos se näkyyki jossai, esim. elokuvassa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Runte kirjoitti:Haluaisin tietää, kuka tyttö tässä kuvassa on.. Sama tyttö näkyy tässä ja Tässä kuvassa. Se ei ole End of Evangelion elokuvasta.. eikä myöskään sarjasta.. mitä jää vielä jäljelle? :/ Voisko joku kertoa.
MInä olen ihan samaa miettinyt.. Olen törmännyt hänen kuviinsa netissä aina vähän väliä, mutta ei hän kyllä mikään fanart-henkilö ole..
Vielä on jäljellä se Death and Rebirth -elokuva.. Ehkä hän esiintyy siinä.
Spoileri, maalaa nähdäksesiEräällä sivulla muistaakseni luki, että hän olisi Eva-pilotti...??
Vastaa Viestiin