Paras Anime

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Enma Ai kirjoitti:
zamir kirjoitti: hei hei kaze-chan mistä sen black catin voi ladata... olen yrittäny ettii hulluna... dcstä ei löyäko muutaman :( ja animesukistakaa ei :'/... äläkä vaa sano että boxtorrentist... en ole voinu rekistöröityy viel sinne :'( :'( xD yhyy oisko mittää linkkii et sais ne kaikki kerralla ne mitkä on tähän mennes tullu ::P ?!?!?! :P 8)
AnimeSourcelta pitäisi löytyä kaikki tähän mennessä ilmestyneet, mutta kukaan ei ole vielä sarjan ollessa kesken vaivautunut tekemään torrenttia jossa olisi kaikki ilmestyneet jaksot. Joudut siis latailemaan ne yksi kerrallaan.
Enma Ai sen sanoi. Tuolta minäkin sitä latailen.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Cowboy Bebop on mun suosikki, mutta mä on myös kattonut aika paljon hyviä sarjoja 8)
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

On monia anime-leffoja jotka ovat parhaimmillaan sivistynyttä sielunhoitoa, esimerkiksi Miyazakin leffat (no ketä odotitte?). Mutta vaikka sivistävät ja hienostuneet teokset ovatkin loistavia, olen aina ollut ja todennäköisesti tulen aina olemaankin alatyylin kulkija joka räjähtää nauramaan joka kerta kun leka kohtaa pääkopan.

Täten julistan, että paras näkemäni anime on Slayers (...kai). Slayers kutittelee nauruhermoja oikeista paikoista, onnistuu esittelemään yhden onnistuneimmista päähahmokaarteista ikinä ja lätkii ruudulle sopivasti kommeltamista, toimintaa ja draamaa. Slayers ei kai mitenkään mullista maailmaa erikoistumalla jossakin tietyssä asiassa, mutta se on mukiinmenevä sekoitus kaikkea sitä, mikä minusta on kivaa.

Mutta pitkähkö miinus siitä yhdestä tietystä rintojen kokoon liittyvästä vitsistä joka oli hauska vain ensimmäisen kauden ajan, jos sitäkään.
Kuva
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

bleach on paras koska siin on just nyt hyvä tarina
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Tällä hetkellä minulla on selvästi tiedossa, mistä animesta pidän kaikkein eniten ja se on sattumoisin anime, jonka olen nähnyt jo kolmeen kertaan ja aina se on yhtä hyvä, muttei tietenkään voita ensimmäistä kertaa. Tämä kyseinen anime on siis Hunter X Hunter. Kiitos Togashi-saman, näin todella loistavan animen.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
FantaSTICK

Viesti Kirjoittaja FantaSTICK »

Aika monta kovaa on tullu katottua. Parhaimpina voi mainita Cowboy Bebop, Samurai Champloo ja Elfen Lied. Myös FullMetal Alchemist olisi tossa listassa jos ne ei ois menny sössimää sitä loppua ja pilannu sen surkealla leffalla.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ehdoton ykkönen mulla on Fullmetal Alchemist, vakiosuosikki kaikkien uusienkin sarjojen jälkeen. Kakkossijalla sitten on kaikki muut lempisarjani. Bleach, Trinity Blood, Wolf's Rain, D.N.Angel, Chrno Crusade, Death Note sekä Naruto (tottakai ^^). Tohon TB.hen tykästyi heti, mutta saas nähdä kun katsoo sarjan toisen kerran onko se yhtä viehättävä. Tosin minä aina rakastan kun on munkkeja ja nunnia ja paavi ja aseet yhdistetty samaan sarjaan. Vaikka sarja onkin aika pitkälle räiskintää, minä tykkään silti siitä. Ja olen satavarma että tulee jatkosarja, muuten kyllä syön villasukan.. 8E
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

LittleSamurai kirjoitti:Tohon TB.hen tykästyi heti, mutta saas nähdä kun katsoo sarjan toisen kerran onko se yhtä viehättävä. Tosin minä aina rakastan kun on munkkeja ja nunnia ja paavi ja aseet yhdistetty samaan sarjaan. Vaikka sarja onkin aika pitkälle räiskintää, minä tykkään silti siitä. Ja olen satavarma että tulee jatkosarja, muuten kyllä syön villasukan.. 8E
Syöppä villasukkas kun tuskin tulee jatkoa Trinity Bloodiin, kun mangaka meni ja kuoli.
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Eyeshield 21 - Yksi oudoimmista hahmokaarteista ikinä, sai jopa tämmöisen sohvaperunan rakastumaan jenkkifutikseen, onnistuneet ääninäyttelijät (*palvovia eleitä Atsushin suuntaan*) ja huumori kukkii. Tykkään.
MONSTER - Yhtä pitkää psykologista trilleriä. Tässä sarjassa ei mässäillä verellä eikä väkivallalla, karmivuus ja pahantahtoinen, paikoittain todella ahdistava tunnelma luodaan aivan muunlaisin keinoin. Todella sympaattinen päähenkilö ja pahiksena henkilö jolle tappaminen on vain leikkiä.
Berserk - Yli kymmenen vuotta vanhaksi animeksi todella, todella hyvä. Etenkin kun pohjautuu niinkin monitasoiseen ja yksityiskohtaiseen mangaan... Anime jäi todellakin liian lyhyeksi ja tiivisti välillä liiaksikin juttuja, mutta kun yhtenä päivänä tuli katsottua loput 20 jaksoa putkeen ja märsättyä viimeiset viisi, sarja ei voi olla kovin huono. Ja tässä on Forces, maailmankaikkeuden komein kappale. <3
FantaSTICK

Viesti Kirjoittaja FantaSTICK »

Ainiin. Täysin unohdin Monster'in. Helvetin kova sarja sekin.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

karasu- kirjoitti:Eyeshield 21 - Yksi oudoimmista hahmokaarteista ikinä, sai jopa tämmöisen sohvaperunan rakastumaan jenkkifutikseen, onnistuneet ääninäyttelijät (*palvovia eleitä Atsushin suuntaan*) ja huumori kukkii. Tykkään.
MONSTER - Yhtä pitkää psykologista trilleriä. Tässä sarjassa ei mässäillä verellä eikä väkivallalla, karmivuus ja pahantahtoinen, paikoittain todella ahdistava tunnelma luodaan aivan muunlaisin keinoin. Todella sympaattinen päähenkilö ja pahiksena henkilö jolle tappaminen on vain leikkiä.
Berserk - Yli kymmenen vuotta vanhaksi animeksi todella, todella hyvä. Etenkin kun pohjautuu niinkin monitasoiseen ja yksityiskohtaiseen mangaan... Anime jäi todellakin liian lyhyeksi ja tiivisti välillä liiaksikin juttuja, mutta kun yhtenä päivänä tuli katsottua loput 20 jaksoa putkeen ja märsättyä viimeiset viisi, sarja ei voi olla kovin huono. Ja tässä on Forces, maailmankaikkeuden komein kappale. <3
Olen itse asiassa pelottavan paljolti samoilla linjoilla nykyään (jopa tuosta Frocesista). Berserk on alkanut vähän maistumaan puulta, johtuen ehkä juuri siitä että otin elämäntehtäväksi vihdoin lukea sen mangana loppuun. On vaikea päättää että pitääkö Berserkistä hurjasti siksi että se on hurjan hyvä verrattuina vastaaviin nimikkeisiin vai karsastaa sitä siksi että se on täysin riittämätön verrattuna alkuperäiseen teokseen. :/ Toisaalta, sama juttu on aika usean animesarjan kanssa. Mutta ei siihen shokkiin vain totu kun huomaa että anime josta tykkää hirveästi yhtäkkiä osoittautuu scheisseksi kun lukee sen mangan.

Ja takaisin aiheeseen; joskus tuli näköjään ex-pollista huolimatta murjaistua että Slayers olisi se paras anime. No, ei siinä mitään, hyvähän se oli, mutta jossain vaiheessa kuvioihin ilmestyi Monsterin, Eyeshieldin ja Berserkin lisäksi Ergo Proxy. Ergo Proxya on todella vaikea arvioida millään tavalla objektiivisesti ja ilman ristiriitoja -- toisaalta tykkään siitä hirveästi ja toisaalta en osaa olla vihaamatta sitä jollain oudolla tavalla. Sama juttu sen hahmojen kanssa: en osaa päättää että ylistääkö niitä vai tekisikö mieli kuristaa ne kuoliaiksi. Se loppukin oli omalla tavallaan kaikkea sitä mitä NGE:n ja Fullmetal Alchemistin loput eivät olleet mutta silti sitä jäi pakostikin vertaamaan juuri sellaisiin pettymyksellisiin loppuihin.

Elikkä, palvon Ergo Proxya jo pelkästään siksi että se sai minut täysin ymmälleni ja epäilemään läpikotaisin omaa arvostelukykyäni. Katsoo nyt miten palvonta laantuu, mutta epäilen että Ergo Proxy kummittelee listani kärkipäässä pitkään.
Kuva
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

1.Naruto
2.Death note
3.Bleach
4.Ginga densetsu weed
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

Cowboy Bebop on meikäläisen valinta. Ei ole ainakaan tullut vastaan mitään parempaan...
"Admit nothing, deny everything and make counter-accusations"
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Fullmetal Alchemist.Uppoaa meikäläiseen kuin veitsi sulaan voihin.Katsoin jo paljon ennen kuin sitä alettiin hehkuttaa Subilta ja Sangatsu Mangalta.Tykkään erityisesti juonesta joka on rakennettu hienosti tarinan ympärille.
Naruto.Hyvä sarja ja tykkään Narutosta sarjana todella paljon vaikkei parhaasta päästä ole.Tykkään eniten tappelu kohtauksista(huudan joskus Tappelu, Tappelu juttuja...)Pidän hahmojen erinlaisista persoonallisuuksista ja tavoista.
Kuva
Kuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Kyllä se oli odotettavissa: Naruto

Naruto iski minuun heti ekasta jaksosta. Ensiksi kun näin naruton, ajattelin: ''ärsyttävän näkönen poika'', mutta katsoessani enemmän ja enemmän, tajusin kuinka syvällinen Naruto on (siis se koko sarja, omassa mittapuussani, sillä olin katsonut sitä ennen DBZ:aa :S).Olen aina unelmoinut tälläisestä sarjasta, ja onneksi tämä tuli vastaan. Parhainta Narutossa on mm. taistelut, hahmot, musiikki (toshiro mashuda \o/) aivan kaikki. Narutossa on myös paljon huumoria, joka vetoaa minuun, esim. Jiraiyan pervovitsit ja mm. Gain ja Leen suhde! Saa aina hymyn suupielille! Tosin Narutossa on myös surullisia kohtia, joissa tärkeä hahmo kuolee, joten se tuo sarjaan jännitystä (kuoleeko vai eikö kuole-tyyppistä jännitystä) Naruto on siis todella monipuolinen, enkä osaa sanoa siitä yhtään huonoa kohtaa! Naruto tulee varmaan ikuisesti mielestäni olemaan paras anime/manga, ja se säilyy sydämessäni aina.
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Vastaa Viestiin