Ginga Legend Weed goes anime

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

HeZeK kirjoitti:Osaatko Jen yhtään sanoa miten usein niitä jaksoja tulee, kun ei ainakaan viikonvälein tunnu tulevan :(
Minusta tämä eka jakso oli vain tämmönen ''Näyttö'' millainen tämä sarja sitten on koska, sarja alkaa vasta tulla japanissakin kokonaan 2005-11-03 alkaen....Korjatkaa jos olen väärässä
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

saako tuota opening musiikki kappaletta ladattua mistään?
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Komori kirjoitti:saako tuota opening musiikki kappaletta ladattua mistään?
Saapa hyvinkin :> Tosin vasta tv-sizena.
Löytyy tuolta --> http://www.gingaworld.net -> normal (liten) -> download -> sountrack -> WEED Vocals -> 01 - Opening theme (TV-size)
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Njaah, olen katsonut Weediä kahden jakson verran eli olen nähnyt ensimmäisen (tottakai) ja seitsemännen jaksot, jotka latasin DC++:llä. Ainakin joissakin kohtaan koirat näyttivät pannukakuilta/laatikoilta ja ne Weedin pallot otsassa näyttivät siltä, että ne olisivat plumpsahtaneet ulos Weedin otsasta xD. Suomeksi sanottuna pidän tästä animesta, vaikka piirrostyyli onkin joissakin kohtaan aika kökköä.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Minä en helskutti vieköön ymmärrä että mikä nuilla maksaa. Nuillahan on ollu niitä RAW-versioita vaikka kuinka kauan, eikä subbeja vaan kuulu...
asd:n sivuilla luin kommentteja, jossa joku sanoi että esim. dattebayolla, Hell fansubeilla ja ANBU:lla menee vaan joku puol päivää kun ne subbaa jakson, ja joku sanoi siihen että niitten subbien laatu onki ihan perseestä. SIIS MITÄ HELV..? Minulla menee usko ihmisiin.

edit: wuhuu, asd on subannut nyt peräti 2. ja 3. jakson weediä. imutettuna on, muttei vielä katottuna. pääsee kattomaan laatikkokoiria :D
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

http://a.scarywater.net/asd/
Täältä näin voitte ladate ne jaksot.

Itse oon kattonu vaa 1 mut noi lähti just lataukseen ja iha ok sarjalta näytttää.
Katson kyllä tän sarjan aika huumori pohjalla, koska se hopeanuolikin oli sellanen komedia sarja...
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Kuoliks Moss Ginga Nagareboshi Ginissä?
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

Yhtään jaksoa en vielä nähnyt, mutta jotain pätkiä sieltä täältä. Toisinaan piirrosjälki on ihan hyvää ja nättiä, mutta joskus anatomia on ihan pyllystä ja koirat on niin rumia ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Mutta kuitenkin, kun Weed joskus DVD:lle ilmestyy niin aion sen hankkia.
large kirjoitti:Kuoliks Moss Ginga Nagareboshi Ginissä?
Ei kuollut, sillä Moss on vielä kuvioissa mukana Weed-mangassa.
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Huuu, on tätä nyt 10 jaksoa tullu katsottua, ja ei ihan ylitä alkuperäisen Hopeanuolen lumousta. Hyvä sarja ainakin tähän asti ollut, voi suositella kaikille Hopeanuolen katsoneille ;)
Kuva
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Nojaa, ei tämä ainakaan maistu rahastukselta :D Tämä on paljon Hopeanuolen kaltainen sarja tosin, :I
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

15 jaksoa takana. tekijät on tuntunu päässeen aika hyvin niistä alun sähläys ja alienkoira piirtämisestä varsin hyvin yli, sillä piirtotyyli tuntuu parantuneen. voi olla että ei oikein tekijät hallinneet koirien piirtämistä elussa, mutta alkavat pikkuhiljaa oppia. Ajattelin ekojen jaksojen perusteella että weedi olis pilattu poistamalla kaikki se hyvä mitä oli hopeanuolessa, kuten paljon väkivaltaa ja verta riittävästi ja porukka pääsee hengestään kuin hopeanuolessa konsanaan tai viel enemmän.
On se niin mukavaa nähä taas niitä kaikkia mukavia hopeanuolen aikaisia koiruleita vähän varttuneina tosin.
mangoja löytyy 3 osaan asti, mutta ei siinäajassa oikein mitään kerkeä tapahtuumaan. joten kaikki tuo mitä on animessa sen geenimanipulointi koiran jälkeen ollu on tullu täytenä yllätyksenä ja vielä todella positiivisena
tosin
[color=red][size=150]SPOILERI[/size][/color] kirjoitti:on se niin surullista kun kaikki rakkaat hopsuhahmot, joita näkee siten hopeanuolen niin pääsee ihan kokoajan hengestään
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

No nyt on tullut kaikki jaksot subattuna Anime Suuxe deniltä. Eli ei kun latailemaan ja nauttimaan laatu animesta

-----------> http://a.scarywater.net/asd/ <-----------
Kuva
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Olen katsonut koko sarjan ja voin sanoa että oli hienoinen pettymys. En pitänyt yhtään sarjan piirrostyylistä, saattaa johtua kun olen tottunut Hopeanuolen vanhempaan tyyliin, kun koirilla oli mielestäni hirveän isot päät ja sarja oli liian ennalta arvattava. Spoil: repesin varsinkin jotain mutaatio välipahista :`D
Mielestäni vanha klassinen Hopeanuoli (tietysti japaniksi ja leikkaamattomana) on parempi, paljon parempi.
En oikein uskalla sanoa kaikkea mielipiteitäni sarjasta kun jotkut eivät ole sitä vielä nähneet, mutta kirjoitan lisää varmaan tuonenpana.
Jokatapauksessa, mielestäni Hopeanuolifanitkaan eivät menetä mitään jos eivät katso sarjaa.
Pikku spoil: Hopeanuoli oli kauhea "bishounenkoira" (kuten minä niitä sanon)
Kuva
Vastaa Viestiin