Mikä anime mielestänne suurin pettymys??

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Metropolis.... Sei oli petymys... ARGH..! SE OLI KAUHEA!! Ihme että jaksoin kattoa sen loppuun... En suosittele!!!

karasu-: olen aivan samaa mieltä..!! Hellsingin musiikit ihania, hahmot upeita ja juoni kiinnostava. Yksi parhaista animeista...!! ;) tykkään!
Viimeksi muokannut meadow, To Marras 24, 2005 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

misanthrope kirjoitti:Toihan on helppo. Naruto tietenki. Toistaa itseään aivan liian usein ja muutenki iha paska juoni.
Tällee ihan offina haluisin kysyy, et mitä miten ihmees sä sit oot tänne naruto foorumille eksynny, jos et pidä koko sarjast :shock:
jos toi oli olevinaa joku vitsi ni meni mult pari senttii ohi...
Avatar
Q-dre
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 18:51
Paikkakunta: Jääkaappi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Q-dre »

Hellsing anime oli luultavasti suurin pettymys
Mangaa itsessään pidän parhaana mangana mitä on tullut luettua, mutta anime ei iske.
Sarjan noin neljä ensimmäistä jaksoa nyt vielä menee, mutta sen jälkeen tuleva incognito pelleily pistää vain vihaksi. Eikä itse Alucardkaan ole sitä mitä pitäisi.
Katseet kääntyy tulevaan Hellsing Ultimateen, jonka pitäisi seurata mangaa uskollisemmin.

Rurouni Kenshin
Dragonmaster sanoi jo melko hyvät perustelut joihin yhtyä. Sarja vain menetti hohtonsa, enkä jaksanut seurata loppuun asti.
Tosin Tsuiokuhen-OVA oli omasta mielestä melko hyvä. Ei loistava, mutta hyvä.
Kuva
Tämä mies rannan suuntaisesti, ui käsipohjaa iloisesti
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

hmm, ensinmäisenä pettymyksenä tulee mieleen Koi koi 7, se oli ensimmäisetä jaksosta niin sekava, etten vaivautunut katsomaan toista.
toinen on gravitation, manga on hauska, mutta anime..liikaa sensuuria! :evil:
ja kakashin ääni ei sopinut eirille :(
ja vielä mainittakoon loveless (älkää vihatko mua, tää on vain mun mielipide) joka oli omituinen, enkä viitsinyt katsoa paria jaksoa enempää :?
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Fullmetal Alchemist.
*väistelee ilmassa lentäviä lihakirveitä* Ei lähteny sit yhtään. Kaikki ovat sitä kehuneet, mutta katsoin ekan jakson ihan vaan kokeeksi, mutta en saanut siitä yhtään mitään irti. Toki on sellaisia animejakin, jotka avautuvat vasta kymmenen jakson jälkeen tai jotain. Voisihan tuota FMA:takin joskus pakottaa itsensä katsomaan enemmänkin jos se siitä paranisi.

Loveless.
Mikä niissä kissankorvissa on? Muutenki ihan kummallinen. Olisi varmaan avautunut paremmin jos olis katsonut enemmänkin.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

.
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Kaku kirjoitti:Dragonball Z ehdottomasti. Se meni niin rasittavaks lopussa.
Hei hei hei... DBZ on legenda..

Mut joo.. Asiaan.. Aikasemmin luettelin jotaa sarjoi ja leffoi mitkä on ollu pettymyksii..
Päätinpäs antaa Kai Doh Marulle viel toisen mahollisuuden..(Koska ekal kerral ku katoin sen, ni melkee nukuin koko ajan..) 40 minuutin jälkee olin varma et se on huonoin tapa investoida rahaa.. Sitä voi suositella kellekää..
ÄLKÄÄ ostako :!: tai edes hankkiko mitenkään laittomin keinoin..
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Kimi ga Nozumu eien.

Googlesta ja animegalleries.net:stä löytyy näyttäviä kuvia, mutta loppujen lopuks sarja on ihan päin ******! En osaa ees kuvailla... Animessa ei ollu kunnon juonta, se lopetettiin kesken, (Vikan jakson loppuun heitetään 5v aikahyppy) <_< Ne on änkeny 8vuotta 11 jaksoon.. Koko ajan joltain valuu kyyneleet silmistä niin, että rupes ittee jo naurattaan..

En suosittele muille, kun niille, jotka rakastaa love-nyyhky tarinoita ja hekin varmaan pettyvät sarjaan..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Auts, Mirha, sie haukuit justiinsa kaksi mun lempisarjaani. *kipua* >.< Loveless.. mangaka Yun Kouga on aivan upea piirtäjä ja mangan kauneus on minusta siirretty animeen melkoisen hyvin. Rakastan sitä sarjaa, rakastan! (vaikka olihan siinäkin vikoja, kuten kaksi toisiaan nuoleskelevaa akkaa O____O jotka voisi mun puolesta vetää hirteen.)
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

Loveless. Katsoin 3 enimmäistä jaksoa, mutta eipä ollu minuun makuuni. Pettymys oli sen takia, koska monet olivat kehuneet sitä.

Inuyasha. N.50 jaksoon oli ihan hyvää ja jaksoin kattoa innolla. Sen jälkeen asiat vain alkoivat toistua ja juoni oli ihan paska. Ei mitään uutta ja vuorosanat oli koko ajan samat. Kaikki jaksot kuitenkin latasin, kun odotin parempaa ja halusin tietää mitä lopussa käy. Mutta ei. Loppu oli ihan käsittämätön, ei sitä voi edes lopuksi sanoa. Kaikki jäi ihan kesken :D ja epäilinkin hieman että onkohan niitä jaksoja sitten lisää. Elokuvia en ole viitsinyt katsoa, voi tietysti olla että niissä ratkeaisi asiat paremmin, muttei riitä innostus sarjaa kohtaan ottamaan asiasta selkoa. Typerää.

Onhan niitä muitakin pettymyksiä ollut, mutta nämä oli nyt se pahimmat. Monet sarjat oon jättäny kattomatta muutaminen ekojen jälkeen, mutta eipä ne mitään kovia pettymyksiä ole olleet. Editoin jos keksin vielä tai ilmaantuu jotain pahimpia pettymyksiä.
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Sanotaan nyt Darkside blues, jonka hätäpäissäni valitsin itselleni joululahjaksi.... En tajunnut animesta mitään, koska en oikein jaksanut seurata.... Pitäis katsoa se vielä toiseen kertaan ja päättää, heivaanko sen myyntiin... Toinen on Yu-Gi-Oh.... Siitä ei sen enempää @_@
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Jaa'a, nyt se on sitten tultu tehtyä. Sivistin itseäni katsomalla Hellsingin. Pettymys? Joo.

Olen pettynyt siihen, että odotukseni osoittautuivat oikeaksi. Se oli juuri sellainen kuin vinettäjät ovat valittaneet, vaikka jossain sisimmässäni ajattelin, että "No ei se kuitenkaan NIIN kamala ole ku ne sanoo".

Plääh.

Hellsing oli sitten tosiaan aika tylsä. Vaikka jaksoja oli vain kolmetoista, pääjuoni liikkui (tai ainakin tuntui liikkuvan) tajuttoman hitaasti. Pienemmillä tapahtumilla ei tuntunut edes olevan oikeastaan mitään tekemistä koko juonen kanssa, joten varmaankin kaiken oleellisen saisi sarjasta selville vain kolme jaksoa (eka, se flashback-jakso ja vika) katsomalla. Sarjan "toiminta" ("Ahahaa, kuole, Alucard! *pam* AAARGH, ei se kuollutkaan, hyvästi maailma!" *pam*) oli aika tasapaksua ja vampyyrien ominaisuuksista oli otettu mielestäni hyvin vähän irti. Alucard oli yhtä vampyyrimainen kuin, öööhh, vaikkapa Blade, tuo vampyyritarinoiden raiskaaja.

Sekin vielä, että dialogi oli aika... latteaa. Ääninäyttelyssä ei ollut japaniksi mitään ihmeellistä äärimmäisen englannin väärinkäytön lisäksi. Suojelkaa nyt välillä sitä englannin kieltäkin, olkaa niin hyvät.
Kuva
Vastaa Viestiin