Kuinka tutustuit animen ihmeelliseen maailmaan?

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
SyN

Viesti Kirjoittaja SyN »

no tietenkin telkkarista aloin seuraan pokemonia:D sit kaveri kerran ehdotti että alkaisin kattoon jotain animee...ekaks olin sillai että äääh se on kuitenkin ihan huonoa ja viel japanin kielistä...no tässä sitä ollaan. anime kutsuu koko ajan:D
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

siis jos muumia ja pokemonia ym. ei oteta mukaan, ni isosiskoa pitää kiittää... :) *kiitos ja kumarrus* Tosta Vampire hunter Dstä tai Cowboy Bebopista setais lähte... Ei enää taho muistaa kunnolla... :roll: Oisko jotn vuos sitten, vähän reilut... sanotaan nyt vaik 1,5 vuotta sitten :D
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Hopeanuolen kautta tutustuin paremmin animeen. Muutama vuosi takaperin en edes tiennyt/tajunnut, että Hopeanuoli, Pokémon, Digimon jne. ovat animea ja vuosi sitten tajusin, että nekin ovat animea O.o. Animesta sitten innostuin j-popista/rockista ja cosplaysta ^^'
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Animeen tutustuin juuri näiden Pokemonien ja Digimonien kautta. Hopeanuolta en silloin pikkuisena osannut yhdistää animeen. Lähemmin tutustuin animeen vasta mangan kautta, joiden keräilyn aloitin jotain nelisen vuotta sitten. Manga jotenkin on iskenyt minuun paljon paremmin kuin anime, jostain syystä tuntemattomasta...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

humm.. mangaan tutuistuin ekan kerran kun isoveli osti muutaman pokkarin, sen jälkeen alkoi kiinnostamaan animekin. digimonit ja pokemonit ei silloin kiinnostanut yhtään (eikä siis vieläkään) :)
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Pokemonista lähti innostus silloin kun olin 5- tai 6-luokalla... Hopeanuolta olin katsellut ihan innoissani jo nuorempana, mutta en vielä silloin tuntenut käsitettä "anime."
Vastaa Viestiin