Sarja- ja leffahaut /latauspaikkatiedustelut

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mistä saisin Dubattua Dragonball GT:tä jaksoista 26 eteenpäin?
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

skyman kirjoitti:Niin tiätääkö kukaan sellasii animei ku FRUIT BASKET ja GET BACKERS jos tiätää niin onko ne lataamisen arvosii ja mistä niitä vois ladata? ku en oikee oo nyt löytäny noista mitään tietoo paitsi se vähänen mitä on ANIDB.ssä!!??
Sen minä ainakin tiedän että Fruit Basketin saa Nordic animesta suomalaisilla subeilla http://nordic-anime.edwardk.info/%5BNan ... sh.torrent

Muuta en valitettavasti tiedä.
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
fredu

tartten inuyashan jaksot 10-60

Viesti Kirjoittaja fredu »

tietääxkukaan mist saisin ladattuu inu yashaa :?: (mieluiten avi muodossa)[/img]
Avatar
wanZ
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 16:32
Paikkakunta: Raisio

Re: tartten inuyashan jaksot 10-60

Viesti Kirjoittaja wanZ »

fredu kirjoitti:tietääxkukaan mist saisin ladattuu inu yashaa :?: (mieluiten avi muodossa)[/img]
http://www.Boxtorrents.com
tuolta löytyy, mutta vaatii rekisteröinnin.
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Löytyykö jostain Angelic Layeria tai X tv:tä animena? Olen etsinyt hulluna, mutten ole löytänyt... (tai sitten olen etsinyt huonosti.. ^^;; )
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

mistä voisin ladata Full Metal Alchemistia jaksoista 8-eteenpäin?
mieluiten hieman pienemmissä erissä, ettei esim. kaikkia 51 jaksoa kerrallaan kun ei koneella riitä tila.
animeyume.com :sta löysin paljonkin erilaisia torrentteja, mutta niitä ei voinut ladata :/ ja sieltä hakiessa on paha mennä arvalla veikkamaan, missä olisi englannin kieliset laadukkaat tekstitykset. kerran käynyt niin että torrentin perässä luki subien olevan englanniks, vaikka olikin oikeasti dubattu :( käytän VLC playeriä, eikä silläkään voinut vaihtaa kieltä/tekstityksiä.
näin en haluaisi uudestaan käyvän...

elikkä lyhyesti: olisiko jotain sivustoa, mistä voisi saada "pienemmissä erissä" Fulla Metal Alchemistia laadukkaasti subattuna? etsinyt olen kovasti..
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Lucy kirjoitti:Löytyykö jostain Angelic Layeria tai X tv:tä animena? Olen etsinyt hulluna, mutten ole löytänyt... (tai sitten olen etsinyt huonosti.. ^^;; )
X - TV:tä löysin jonkin verran. Jos olet kirjautunut boxtorrenttiin, Tästä saat jaksot 00-24. Ja Tässä on mun mielestä joku special jaksokin..
http://www.boxtorrents.com <-Kirjaudut, jos et sitä vielä ole tehnyt

Ja Angelic Layeria löysin vain Mangana. :(
takiainen kirjoitti:mistä voisin ladata Full Metal Alchemistia jaksoista 8-eteenpäin?
Episodit 0-51. Sanoit, että ei mahdu. Siksipä lataatkin Azureuksen. Sillä kuulemma voi päättää, mitä tiedostoja tietyistä paketeista lataa. Koita nyt ymmärtää ^^ Ja jos et ymmärrä, voit kysyä joltain viksummalta.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Misplaced kirjoitti:
skyman kirjoitti:Niin tiätääkö kukaan sellasii animei ku FRUIT BASKET ja GET BACKERS jos tiätää niin onko ne lataamisen arvosii ja mistä niitä vois ladata? ku en oikee oo nyt löytäny noista mitään tietoo paitsi se vähänen mitä on ANIDB.ssä!!??
Sen minä ainakin tiedän että Fruit Basketin saa Nordic animesta suomalaisilla subeilla http://nordic-anime.edwardk.info/%5BNan ... sh.torrent

Muuta en valitettavasti tiedä.
Kupolista löytyy hyvä sepustus Furubasta: http://www.kupoli.net/arvostelut/?id=9.

Todellakin lataamisen arvoinen. Luvassa huumorin täyteistä meininkiä ja romantiikkaa... ja kyllä sarjasta löytyy myös vakavampaakin tavaraa :). Upea anime ja vieläkin upeampi manga, jota ei oikein löydy netistä, mutta voi ostaa esim. Fantasiapeleistä.
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Joops. Meitsi katteli sellasen animen, kun onegai teacher. Sitä tuli yht 12 jaksoo ja yks OVA. Mutta se OVA jäi jotenki kesken.. ja siinä tuli seuraavan jakson preview. Mahtaakohan tällästä jaksoa/ toista OVAa olla olemassakaan? Ja jos on, onko mahdollista ladata sitä mistään?
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Runte kirjoitti:
takiainen kirjoitti:mistä voisin ladata Full Metal Alchemistia jaksoista 8-eteenpäin?
Episodit 0-51. Sanoit, että ei mahdu. Siksipä lataatkin Azureuksen. Sillä kuulemma voi päättää, mitä tiedostoja tietyistä paketeista lataa. Koita nyt ymmärtää ^^ Ja jos et ymmärrä, voit kysyä joltain viksummalta.
Viksumpi sanoo että vaikka Azureuksella todellakin voi ladata isosta batchistä tietyt tiedostot niin se jumittaa koneesi all the same jos se vie liikaa tilaa. Ainakin noin minulle kävi kun aloittelin. Se vie "haamuna" sen ison batchin verran kuitenkin.

Hmmh, tässä topicissa on nyt ollut onneksi sen verran animevaltaista kyselyä että voin siirtää tämän Anime-osioon. Tehdään sitten mangalle samanlainen topic että vapautuu hieman sticky-tilaa Yleisestä osiosta.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Eli tänne kaikki kyssärit joissa kysytään:

- Mikä sarja on kyseessä, eli haetaan sarjan nimeä
- Mistä sarjasta kyseinen kuvakaappaus on, eli haetaan kuvalle lähdettä.
- Mistä ladata tai ostaa milloin mitäkin sarjaa, eli millainen saatavuus tällä
- Minkätyylinen sarja on luonteeltaan, mikä siinä on ideana. Karkeat vapaamuotoiset juonikuvaukset
Ymmärsinkö nyt oikein? Tänne voin heittää kuvan ja kysyä animen nimee? ^^ Saattaiskohan joku tietää.. Nojaa, "yrittänyttä ei laiteta."

Bongasin tälläsen kuvan foorumeilta ja tiedustelisin animen nimeä:

Kuva sisältää Shoujo-ai:ta.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Runte kirjoitti:Bongasin tälläsen kuvan foorumeilta ja tiedustelisin animen nimeä:

Kuva sisältää Shoujo-ai:ta.
En ole kylläkään 100%:n varma mutta nuo hahmot näyttäisivät hieman Maria-sama ga Miterun kahdelta hahmolta.
Mutta vaikka eivät kyseisestä sarjasta olisikaan niin Maria-sama ga Miteru on kuitenkin shôujo-ai sarja.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tietäiskö kukaa, että mistä sais Tenjo Tenkee Mangana ladattuu :?:

---EDIT--
Hupsista keikkaa..tuli väärään osastoon. Saa kyllä tännekin vastata.
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

hhmm

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Jos joku sattuu tietämään mistä saisi Daa! Daa! Daa!n 58-78 jaksot torrentteina [muuta en osaa käyttää], niin olisin iloinen jos kertoisi ^^

Tai sitten FAKE sarjan jaksoja. Boxtorrentista olen löytänyt vain yhden elokuvan, mutta muitakin jaksoja kyseisestä sarjasta olisi mukava katsoa.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: hhmm

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Sakura_88 kirjoitti:Tai sitten FAKE sarjan jaksoja. Boxtorrentista olen löytänyt vain yhden elokuvan, mutta muitakin jaksoja kyseisestä sarjasta olisi mukava katsoa.
Fakesta ei ole tehty kuin tuo yksi OVA, joten muita jaksoja ei ole.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Vastaa Viestiin