Peace Maker Kurogane

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

WEEEEEEEH~!!! peacemaker kurogane!!! =>O<=

ihana sarja, olen katsonut kokonaan ja mangaa olen tilaamassa...
se tarina oli kyllä ehkä hieman pinnallinen. mut kuitenkin tosi hyvä anime. tulen varmasti katsomaan tulevaisuudessa uudestaan. :P
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Oli aivan loistava sarja!! Juoni eteny kyllä hiukan hitaasti, mutta annettakoon se anteeksi. Loppu ratkaisi oli hyvä ja tykkään, että loppu ratkaisun jälkeen tuli vielä yksi jakso.

Tietääkö muuten kukaan jatkuuko manga animea pidemmälle?
Olisi kiva tietää, koska oli niin hyvä sarja, että haluaisin lisää<3 :)
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Anime on jotakin.. <33 Sarja tuli katottua muutamassa päivässä. Mangaa luettu eka pokkari. Ja tosiaan... se Peacemaker Kurogane-manga jatkaa vähän kuin keskeltä, eli animen loppujaksojen tapahtumien jälkeen. -.-;; ( Shinsengumi Immon Peacemaker on muistaakseni se manga joka kertoo sen kun Tetsu Shinsengumiin liittyi, mutta ko. mangaa ei ole julkaistu englanniksi ollenkaan.)

Manga on kuitenkin siitäkin huolimatta todella, todella hyvä ja kertoo mihin Suzu hävisi animen jälkeen jnejne. Ja piirrostyyli on aivan uskomattona kaunista ja mustavalkoisuus vain korostaa sitä. Rakastan. Ja animointi itse animessa... wow. Hahmot ovat jokainen omalla tavallaan niin kauniita/komeita kaikki. Ah. <3 En tod. sanoisi perussamuraiseikkailuksi vaan joksikin ihan muuksi. Se tunnelma, se fiilis. Ja verrrrta. <3 (Itseasiassa itsekin melkein pelkäsin sitä Suzun senseitä sen jälkeen kun se oli ryöminyt nelinkontin kohti loppuvaiheilla. Huh. Kamala äijä.)
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Itse tykkäsin animesta kovasti. Olin toisin mangana lukenut tuon Peacemaker Kuroganen joka tulee tuon animen jälkeen. Tykkään siitä mangasta enemmän, mutta anime oli varsin viihdyttävä, kiva ja hidastempoinen. Animen katsoin parissa päivässä ja olin ihan shokissa kun se sitten loppui.
Hahmot olivat sarjassa aivan mahtavia. Siis tykkäsin hahmoista todella paljon. Itselläni oli parikin lempihahmoa. Suzu ja Suzumu <3
Piirrosjälki ja animointi oli todella silmää miellyttävää ja ja ja... Siis kaikki oli varsin hyvää, hienoa ja mahtavaa. Paitsi perhanan hidas juoni. Olisi voinut hieman tiivistää kerrontaa, mutta kyllä se nyt näinkin meni varsin mukavasti.
On my way~
Kuva
Vastaa Viestiin