Bleach - Anime

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Bleach - Anime

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Janne kirjoitti:Seuraako kukaan "Bleach" nimistä animea?
Itse olen katsonut kaikki jaksot.. Se on just hyvä anime.

Siinä lentää veri yms. , mutta ei se kuitenkaan ole kovin raaka yms.
Siinä juonikin on hyvä, melkein jopa vetää vertoja Narutolle.


Hmm... ja hmm... Olen kuullut tästä sarjasta ja voisinhan sitä hakeakkin kun sitten aikaa olisi. Jos se kerta on raaka mut ei silti niin se saa arvostusta multa.

---

++ chauron edit ++

Vanha topicci halkaistiin kun sen kanssa tuli tuota "no post exist" -ongelmaa. Jannen vanhan alkuperäisviestin löydät täältä, jos ihmettelet mistä ihmeestä moinen quote on lähtöisin.

- http://www.naruto.fi/board/viewtopic.ph ... 5d166c6e73 -

Pahoittelen häiriötä.
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

Mitä ihmeen offia tästäkin te nyt menitte tekemään? Eiköhän toikin oo ihan kaikkien oma mielipide, eikä sitä tarvitse kailottaa. Jos siirtyisimme takaisin itse puheenaiheeseen, eli Bleachiin?
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Itse ainakin tykkään Bleachista. Hyvä juoni mielenkiintoiset henkilöt. Ja muutenkin katsomisenarvoinen.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

<!--QuoteBegin-chauron+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (chauron)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Turhahan oikeastaan tuota toista on odottaa, sama katsoa ne alkutekstit sitten siitä vanhemmasta Lunarin jaksosta. Tai jos pakkaa uusiksi niin leikata ne siitä vanhemmasta Lunarista.[/quote]
Olet oikeassa. Lataan kuitenkin melkein aina Chihiron subbaaman (joskus kyllä Lunarin subbaaman) koska sen subbaukset tulevat nopeasti. ^^

Ja oli muuten hyvä jakso tuo 23. Sai nauraa kunnolla. :D Ja en voinut vastustaa kiusausta vaan oli pakko alkaa lukea mangaa..
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onhan sitä tullut jonkin verran seurailtua, mutta kaikkia jaksoja en vielä ole ehtinyt ladata. Juoni on hyvä, mutta joitakin hahmoja vaivaa tietty persoonattomuus ulkonäön suhteen. Päähahmot on kyllä kuitenkin sarjassa loistavasti suunniteltuja ^^
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

<!--QuoteBegin-TeWuicah+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (TeWuicah)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Arvatkaa mun lempihahmo. :P[/quote]
Hmm, annas kun arvaan..meidän kaikkien iki-ihana hymypoika Ichimaru Gin? :D Onhan se kieltämättä aika hyvä hahmo ja ihan kivannäköinenkin, mutta Renji on minun ykkössuosikkini. :wub:

Ja tuosta jaksojen hienoudesta olen samaa mieltä. Mangassa on joitakin kohtia (tai no, oikeastaan kaikki) joita en malttaisi odottaa nähdä itse animessa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

<!--QuoteBegin-Arska+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Pikku-Rreima *3* *ei ole koskaan nähnyt mutta tahtoisi kuollaakseen tapittaa moista*[/quote]
Heh, taas minä quotaan sinua, fellow-Reima-kun-fani xD Pikku-Rrreima on ihanan söpö kyllä ^^

Jee, Rrreiman painoindeksi on yli 22 xD No, onhan sillä aika kuolattava kroppa ja kaikki :rolleyes:

Ja seuraavasta matsista... En malta odottaa. ;D
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Yay, ja taas quotataan! \^^/

<!--QuoteBegin-Arska+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Joo. xD Tai siis olen niitä jotka tahtoo lukea kaiken ihan kirjaversiona jos on vaan mahdollista n_n [let's call it materialismi x)][/quote]
Olisin minäkin halukas ostamaan ne mangat, mutta kun ei ole rahaa... Syksyllä viimeistään sitten. xD Enköhän minä siihen asti jaksa odottaa, koneella olevat mangat lievittää oireita. ^^
Se look-a-like-Reima varmaan löytyy sitten Suomesta nimen perusteella. xD *etsimäoperaatio*

Nämä Bleachin theme songit ovat kivoja. ö_ö Tämä varmaan kuuluisi mangasektioon mutta hällä väliä koska anime-bleach-keskustelu on eloisampi^^;
Reiman theme song on mielenkiintoinen. x) *toivoo että kukaan ei suutu siitä että täällä on perin reimapohjainen keskustelu*
Joo, aletaan etsimään. xD Minä pidän paljon Reiman theme songista. ^^ Eikä kukaan suutu, eihän? *puppy eyes* Ja minulla on ollut aina sellainen käsitys, että Renji ja Rukia ovat vain ystäviä. Renji ei ole muutenkaan helposti rakastuvaista tyyppiä. Heillä on niin kuin sellainen sisarussuhde, tjsp. Ichigo ja Rukia kuuluvat yhteen. Yay for their relationship! \x33/ Jaetaan me sitten Rrreima keskenämme, ne? :rolleyes:
Lieköhän tuon uusimman endingin tummaihoinen tyyppi Yoruichi-san Ö__ö
Spoileri, maalaa nähdäksesiJep, Yoruichi-san se on.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vastaa Viestiin