Genshiken!

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Genshiken!

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Eli siis onko kukaan seurannut kyseistä animea (tai miksei vaikka mangaa). Itse pidin todella paljon sarjasta koska siinä ei oikeastaan ollut mitään yliöluonnolista. Hahmotkin olivat hyviä varsinkin päähahmo oli mainio juonikin oli hyvä.

No kuitenkin teidän vuoro...
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

No mangaa olen yhden pokkarin verran lukenut. Tarkotus oli hankkia lisää mutta en sitten jaksanutkaan. <__< Tykkäsin piirrustustyylista ja kuten sanoit, siinä ei ollut mitään yliluonnolista. :3 .. Pitäisi varmaan vaivautua joskus ostamaan lisää sitä mangaa ^^;
uguu olenko söpö
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Tässä pari viikkoo katoin sarjan kokonaan. Ihan hyvähän se oli. Kohsaka rulez :P
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Animeen ei ole kiinnostus ja aika riittänyt, mutta mangaa minulta löytyy neljä pokkaria. Sen piirustustyyli on kiva, hahmot sekä tilanteet ovat hauskoja ja Saki on idoli. : D Kaikessa lyhykäisyydessään tiivistettynä, siis.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Katoin anime joku aika sitten ja oli kyllä hyvä, sai nauraa kyllä useassa otteessa. Idea oli hyvä ja omaperäinen. Mutta Kohsakan ja sen muijan suhdetta käsiteltiin ihan liikaa, olis voinu käsitellä sitä vähemmänja enemmän niitte otakoiluja(:P)
Mangaakin on koneella 5 volaa ja sitä olen muutaman chapterin lukenut ja vaikuttaa hyvältä, että senkin vois joskus lukea.
Kuva
Vastaa Viestiin