Full moon wo sagashite

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Full moon wo sagashite

Viesti Kirjoittaja GolliM »

*_* Ei voi kyllä muuta sanoa. Latasin tätä suomiteksteillä 12 jaksoa ja tämä iski kyllä niin.. Paljon. o_o;;
Ful moon wo sagashite (search for the full moon) kertoo 12-vuotiaasta tytöstä, joka tahtoo laulajaksi löytääkseen Eichi-kunin, lapsuudenystävänsä (tai ehkä hieman enemmänkin kuin ystävä...) joka joutui muuttamaan amerikkaan. Mutta voi. Tietenkin hänellä on kurkunpääsyöpä ja jos se leikataan häneltä voi lähteä ääni. Mitä siis tehdä? Tyypillisesti käy ihme ja kaksi shinigamia (kuoleman enkeli) ilmestyy seinän läpi ja muuttavat hänet terveeksi 16-vuotiaaksi ja hän voittaa laulukilpailun...

Tuolta kuulostaa karkeasti selitettynä full moonin juoni. Kannatan todella katsomista kaikille shoujon ystäville. Parasta shoujoa, mitä on ikinä nähty.

Ja juu, olen nähnyt vasta 12 jaksoa, uudet latauksessa n_n Onko kukaan katsonut vai olenko ainut?
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Olen kyllä kuullut sarjasta monesti, mutta ei kyllä ole jaksanu tkiinnostaa.
En yleisestikkään mikään shoujon fani ole, mutta jotkut sarjat on ihan hyviä. Kyseinen sarjahan on aika suosittu ollut japanissa ja yleisestikki.
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

yksi lempisarjoistani ^^ tosin tein tämän sarjan kohdalla oudosti, että katsoin jaksot loppupäästä alkuun... ja huomasin, että sarjan laatu on mahtavaa lopussa, mutta surkeaa alussa (samoin kuin juoni) tosin manga on vieläkin animea loistokkaampaa ja ne eroavatkin toisistaan suuresti. eli kumpiinkin kannattaa tutustua.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Heh.. kävipä tuuri ^^ Tää oli jo mulla latauksessa :P Mutta ajattelin ladata eka pari muuta, joten lopetin sen ^^
Viimeksi muokannut Runte, Ke Marras 09, 2005 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Nyt tuli sekin katsottua. Viimeisen jakson viimeiset viisi minuuttia olivat ehkä parasta, mitä olen ikinä nähnyt. *_* laitoin ääntä kovemmalle, unohdin sipsit kokonaan ja katsoin, kuinka (tiedän, että monet täällä katsovat näpä spoileritagit, mutta tämä kannattaa oikeasti jättää väliin, jos haluaa nauttia sarjasta)
Spoileri, maalaa nähdäksesiMIzuki jahtaa Merokonukkea ja törmää Takutoon. Tarina loppui ihanasti ja antoi ainakin minulle monia idoita, mitä lopun jälkeen kävisi. Takuto (ilmeisesti?) muisti kaiken tai jotain ja hän rakastaa mizukia forever... <3 Merokoakin kai nähtäisiin. Tuli vollotettua ja paljon.
Sitten vain lisensointia odottelemaan ja dvd:t kaappiin.
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Kannattaa kyllä se mangakin lukea! Suurinosa FMWS:n faneista on sitämieltä että manga hakkaa animen mennen tullen... suosittelen!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Lucy kirjoitti:Kannattaa kyllä se mangakin lukea! Suurinosa FMWS:n faneista on sitämieltä että manga hakkaa animen mennen tullen... suosittelen!
*DONG* EEEEIIKÄÄ! miten voin tajuta vasta nyt, että mangakin on olemassa vaikka olen koko ajan ajatellut, että Tanemuran työt ovat ihania (kyoko, full moon). Ei ole (ilmeisesti?) lisensoitu. Tuo manga siis. Mistäs saisin ladattua? ONko paljonkin volumeja? 8D
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Sharon

Viesti Kirjoittaja Sharon »

Koko sarja on tullu katottuu. Paras jakso oli kyllä ehdottomasti viimeinen, jotenkin tuli niin haikee olo.. Ensimmäisiä shoujo animeja mitä olen nähnyt ja jos totta puhutaan en välttämättä menisi katsomaan uudestaan. Mitään muuta vikaa sarjassa ei tietenkään ollut, mutta jostakin syystä Takuto alkoi ärsyttää pahemman kerran..

Nordic animen sivuilta löytyy suomen kielisenä joitakin jaksoja, itse katsoin kylläkin oikeastaan kaikki englannin kielellä vaikkei niissä käännöksissä mitään vikaa ollu: http://www.nanime.net/
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Hoo 8D: ihan mahtava sarja (näin vanhalle "mummolle") ja olen tällä hetkellä jossain 35 jakson paikkeilla. Tarkoitus olisi hankkia Fantasiapeleistä FMWS mangaa ^^. Paljon olen kuollannut mangakan tyyliä (Kyokoa ei ole vielä tullut luettua...).

Voisihan sitä mankua jotain suomalaista manga kustantamoa julkaisemaan seuraavaksi Full Moonia :).

Anime tuntuu aina vain polkemaan hiukan paikoillaan ja välillä esiintyy huonoa laatua. Juonikin saisi edetä nopeammin (olisi voinut kyllä ympätä 35 jakson pituiseksi esimerkiksi).

Pahaksi onnekseni siskoni meni lataamaan Foull Moon AMV:n ja kappas vain... siinä olikin aika paljon spoilereita ja tietysti viimeisistä osista. Eipä haittaa... koitan uskollisesti katsoa animen loppuun ja siirtyä mangan pariin.

Siitä seuraa kysymys... Kuinka monta "pokkaria"/mangaa Full Moonia on julkaistu? Itse olen vain törmännyt kolmeen julkaistuun, jotka löytyy Fantasiapeleistä (kolmas vasta tulossa).
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

*GinGurifin* kirjoitti:Siitä seuraa kysymys... Kuinka monta "pokkaria"/mangaa Full Moonia on julkaistu? Itse olen vain törmännyt kolmeen julkaistuun, jotka löytyy Fantasiapeleistä (kolmas vasta tulossa).
Fullmoon wo Sagashitea on julkaistu Japanissa 7. pokkarin verran mikä onkin sarjan kokonaispituus :)
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Latasin ja katsoin.. Pääsee Top3, sanoisin näin :) Biisit oli ihanan rauhallisia ja meinas tulla tippa linssiin pari kertaa ^^;

Ilkeeseen kohtaan jäi ;;_;; Todella hyvä lopuksi.. mutta henk.koht olisin halunnut nähdä lisää ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Mulla on kaikki 52 jaksoa... kaikki kattonu.. hmm.. noin 10 kertaan.. kyllästyttää vähän.. joten etin uutta animee.. ja haluisin mai himee.. mut en pahemmin oo mitään löytäny.. =___=
Kuva
Vastaa Viestiin