Chrno crusade

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Chrno crusade on hyvä anime ja olen kiinnostunut mangasta voisko joku kertoo mistä ladata sitä?
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

loistava anime :P! ei voi muuta sanoako et on loistava xD heh
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Voi että...just katsoin koko sarjan ja oli kyllä aivan todella hyvä. Sisälleni jäi vain todella suuri aukko lopussa...
Spoileri, maalaa nähdäksesiSe kun he löysivät Rosetten ja Chronon kuolleina sieltä terassilta. Tässä kauheinta oli vieläpä se, että ensimmäisen kerran, kun näin tämän kuvan netissä, ajattelin, että voi kuinka söpö. Sitten kun näin sen animena, olin ihan, että ei, EI!! :cry:
Sarja osottautui noin puolivälissä todella erilaiseksi, kuin oli odottanut. Se toi minulle todella paljon mieleen Fullmetal Alchemistin.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Olihan se ihan hyvä anime. :P
Kuva
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Enma Ai kirjoitti: Joku pikkusiskoni kaveri on todennut että voisi mennä naimisiin Romi Pakun äänen kanssa. Minä taas voisin mennä naimisiin Akira Ishidan äänen kanssa <3 Sillä miehellä on niin pehmeä ja ehana ääni. Ja sopi Chrnolle hyvin.
Minäkin voisin mennä naimisiin Romi Pakun tai Akira Ishidan äänen kanssa, niin ehania ne on <3. Kuulin Romin äänen ensimmäistä kertaa Digimonissa ja pakko sanoa että ihastuin.

Chrno Crusade on hyvä sarja, sekä mangana että animena. Ja olen samaa mieltä muiden kanssa tuosta lopusta :(
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Anime on ihan hyvä, oon vaan kattonut 9 jaksoa 8)
Kuva
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Miekin tykkäsin tosta kovasti, mutten kyllä sitäkään kokonaan nähny =P Ku oon ählämi niin ei mikään vaan onnaa ^^
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Voishan tuota kattoa enemmänkin.... :p Johonkin 15 jakson paikkeille oon jumittunut kun tylsistyttää niin kaaaaaaaauheasti.. -.- Inhoan Chronon ja Rosetten - ja muutenkin se hahmo ei kuulu lempparinaishahmoihini - parittamista ensinnäkin ja semmoset Azmarian kaltaset pikkulikat on vain.. grr... *kuristaa* Olen rasisti, anteeksi.

..:ja Aion.. :?
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kaveri tuota tilaa DVD:llä, mutta jämähtipä tuo nyt kahdeksanteenn(ko) jaksoon katsominen. Tuntuu kyllä että jotenkin on tekijä katsellut Yami no Matsueita, Aionissa ja Murakissa on hämäävän paljon samoja elementtejä...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Loppu on perseestä ja Chrono pieksi Aionin liian nopeesti, kun ottaa huomioon, et son koko sarjan pääpahis.
Muuten ihan kiitettävän arvonen sarja :)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Chrono Crusade on parempi mangana kuin animena. Katsoin animea johonkin jaksoon 11 ja sitten se vaan jäi. Mutta manga on hyvä! Suosittelen!

Krhmn... Tosiaan, minä olen tuo Enma Ain kertoma henkilö joka voisi mennä naimisiin Romi Pakun äänen kanssa :roll:
Kuva
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Taas yksi sarja jonka olen katsonut läpi ja pakko myöntää; kyllä se oli hyvä. Loppu oli vaan vähän surullinen mutta eipä ainakaan tule kukaan muu tekemään tästä sarjasta mitään Chrno Crusade 2 -versiota. :D
Vastaa Viestiin