4kids... Kuka vihaa kuka ei?

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

En oo noita 4kidsin "raiskaamia" versioita nähnyt (onnex)..
Mutta siis toihan vaikuttaa aika perus Jenkki meiningiltä.. Ainahan siellä on animet pilattu IMO
Onko tämä oikein vai väärin?
Tämä on siis suoraan sanottuna täysin perseestä :x
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Joo One piecen kohdalla kävi varsin köpelösti, mutta munmielestä Sanjin tikkari on varsin kiva asia.
Ja miksi tästä asiasta pitäisi valittaa? En mä 4kidsin animeita ees katso, eli ei mua haittaa mitenkään, paitsi jotkut ihmiset jotka valittaa sitten tästä asiasta.

Ja ilman 4Kidsiä emme olisi nähneet pokemonia suomen televisiossa! Olkaa edes joskus kiitollisia! Nyt on sentäs joulun aikaa.

Edit: aijuu, en vihaa koska pokemon oli kiva aikoinaan, katsoin tänään jonkun jakson ja se oli ihan vammainen.
"Hah hah haa! Olemme rakettiryhmä ja nyt pöltskäämme teidän pokemonit!"
"Hei! Oon Ash! Palauttakaa pokemonit jotka justiin varastitte!"
"Ei, hah, meillä on kumipuvut ja Pikachun iskut ei tehoa meihin"
"Pikachu ja joku muu randomi vesipokemon! Hyökätkää yhdessä!"
"Omg lol! Vesi johtaa sähköä!"
"Kiitos Ash, pelastit päivän, palkkioksi saat paska-badgen ihan säälistä, et sä mua olisi kummiskaan voittanut noilla rupupokeilla"
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Setzer kirjoitti:Sanjin tikkari on varsin kiva asia.
Jep. :3 <3

Kuva

Eikö se ollutkin niin, että 4kids muokkasii One Piecessä kaikki aseet leluaseiksi? He taisivat myös (jos nyt muistan oikein) niin laittoivat vanhan musiikin tilalle hiphoppia?

Enkä minä nyt välitä vaikka 4kids raiskaisi Naruton tai Bleachin. Voihan vielä katsoa fansubbeja? ;) Sitä paitsi on paljon pahempiakin sarjoja raiskattu pilvin pimein muuallakin kuin 4kidsissä. Nimittäin Samurai Champloo, Yami no Matsuei (Descendants of Darkness) on ainakin pilattu huonolla ääni dubbauksella.

Eli en vihaa.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Ei tuo 4kidsin toiminta minun elämääni niin ole häirinnyt, mutta on se kyllä mielestäni ihan hullua tehdä se kaikki työ sen eteen, että muokkaa hyvän sarjan naurettavaksi ja paskaksi. Mutta he ovat jenkkejä ja he haluavat olla omanlaisia. :wink:
Kuva
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Repesin tolle tikkarille... Tuli hirveä hinku katsoa tuota one piece raiskausta :D Itse vihaan tällaista... Mutta omapahan on asiansa kun haaskaavat aikaa ja rahaa joka ikisen tupakantumpin sensuroimiseen -___-
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

joo 4kidsin animet on vähän niin ja näin kamuni sanoi että jonkun One Piecen kapteenin lipussa oleva hakaristi on kanssa jotenkin leikattu (en oo nyt ihan varma asiasta) ja sit kaikki veri ois leikattu pois samoin kaikki ristit niin hän sen sanoi no jaa empä tiedä ja pokemon on muuten ihan paska.
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

J@nzki kirjoitti:joo 4kidsin animet on vähän niin ja näin kamuni sanoi että jonkun One Piecen kapteenin lipussa oleva hakaristi on kanssa jotenkin leikattu (en oo nyt ihan varma asiasta) ja sit kaikki veri ois leikattu pois samoin kaikki ristit niin hän sen sanoi
Jep, noinhan se on.

Kaikki hiemankin ristiä (siis tätä jeesusristiä) muistuttavat muodot on poistettu tai editoitu.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Nemi kirjoitti: Nimittäin Samurai Champloo on ainakin pilattu huonolla ääni dubbauksella.
Champloossahan on todella hyvä dubbaus, ei siitä parane valittaa.

One Piecen kapteenin lipussa oleva hakaristi on kanssa jotenkin leikattu
Ihan leikkaamattomassa alkuperäisessäkin One Piecessä mangassa oleva hakaristi on muutettu epämääräiseksi luurankoristiksi, joten se ei ole 4kidsin vika tällä kertaa. Mutta 4kidsin leikatut versiot on hauskaa katsottavaa, itelläni on pari episodia ja humoristisiahan ne on kaikkine leikkauksine ja muutoksineen. :D Ja logiikkaparkakin on saanut kyytiä.
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Ei näin, ei näin...
Todella säälittävää. Pitäähän lapsillekin olla hupia mutta siis tällä tavalla!?
Miten hitossa mangakat ovat suostuneet. Varmaan maineen perässä.
Sitten ne saatanan vitun perkeleen paskat dubit...geez...

Tiedän ettei ole oikein suivaantua tämmöisestä asiasta, mutta kun ärsyttää niin pirusti!
Kuva
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Tietäskö joku mistä tota dubbi one pieciä sais ladattua?

Hyvät naurut kelpaa aina.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

mun on kyllä pakko sanoa että tuo one piece on aivan pilalla varsinkin mun mielestä Spoiler SPOiler albasta saga no mitä ne tekee kun sanji vs mr2 sehän vetää tupakkaa koko ajan ja sytyttää sitä ei kai se vedä tikkaria kokoajan tappelussa
KATSO ALAS
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

Uzumaki naruto kirjoitti:mun on kyllä pakko sanoa että tuo one piece on aivan pilalla varsinkin mun mielestä Spoiler SPOiler albasta saga no mitä ne tekee kun sanji vs mr2 sehän vetää tupakkaa koko ajan ja sytyttää sitä ei kai se vedä tikkaria kokoajan tappelussa
Spoileri, maalaa nähdäksesino varmaan poistavat kokonaan koko tappelun :D.
Periaatteessa mulle ihan sama koko 4kids. Vaikka raiskaisivatkin joitakin sarjoja, niin niin kauan ei kiinnosta, kunnes joku tulee ja arvostelee one piecen huonoksi niiden aivan järkyttävienn 4kidsin version takia. sanjin ääni on aivan hirveä. :D
Vastaa Viestiin