D.N.Angel

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Yimin kirjoitti:Kenelläkään tietoa mistään luotettavista nettikaupoista mistä tätä D.N. Angelia voisi ostaa mangana? o,,o ( mieluiten suomalaisia )
Fantasiapelit ja Bookplus
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Oi, D.N.Angel.. ^__^ Pidän tästä sarjasta ja kaikki on koneella mut en oo valitettavasti kun johonkin puoleenväliin asti kerennyt katsomaan. Dark-san rulz! <3
Huono puoli on kyl se et tuntuu menevän joka jakso lähes sitä samaa rataa, alkaa kyllästyttämmään hieman mut Darkin voimalla. Varmaan ois ehkä tääkin kannattanu mangana ekaksi lukaista.
Kuva
Yimin

Viesti Kirjoittaja Yimin »

Kiitosta. ^^
Ziryuki kirjoitti:Oi, D.N.Angel.. ^__^ Pidän tästä sarjasta ja kaikki on koneella mut en oo valitettavasti kun johonkin puoleenväliin asti kerennyt katsomaan. Dark-san rulz! <3
Huono puoli on kyl se et tuntuu menevän joka jakso lähes sitä samaa rataa, alkaa kyllästyttämmään hieman mut Darkin voimalla. Varmaan ois ehkä tääkin kannattanu mangana ekaksi lukaista.
Itse olen nähnyt kaikki, ja minustakin tuntui suunnilleen tuolta kun olin noin puolen välin kerennyt. Mitä lähemmäs loppua mennään sitä paremmaksi ne menee, eivätkä ole enään ollenkaan samanlaisia. ^^
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Yimin kirjoitti:
Ziryuki kirjoitti:Oi, D.N.Angel.. ^__^ Pidän tästä sarjasta ja kaikki on koneella mut en oo valitettavasti kun johonkin puoleenväliin asti kerennyt katsomaan. Dark-san rulz! <3
Huono puoli on kyl se et tuntuu menevän joka jakso lähes sitä samaa rataa, alkaa kyllästyttämmään hieman mut Darkin voimalla. Varmaan ois ehkä tääkin kannattanu mangana ekaksi lukaista.
Itse olen nähnyt kaikki, ja minustakin tuntui suunnilleen tuolta kun olin noin puolen välin kerennyt. Mitä lähemmäs loppua mennään sitä paremmaksi ne menee, eivätkä ole enään ollenkaan samanlaisia. ^^
Oon samaa mieltä teiän kanssanne. Olin lähellä lopettaa siinä keskiväiheilla, mutta sitten mielenkiintoni heräsi ja katsoin loppuun melkein putkeen.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Uusis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja Uusis »

Oon nähny vain 3 jaksoa... Ohna se iha huva...
Kuva
Uusis syö hiekkaa ja paskoo graniittia.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Sanotaan mun sanoneen.. eihän se ihan parhaimpien joukkoon yltänyt mutta yritys hyvä kymmenen. Miinuspisteitä tuli neideistä nimeltä Harada. Hohhoiiiii. Voisiko enemmän kliseiseksi mennä. Gr.

Mutta Dark... ja Darkin seiyuu, Ryoutarou... *palvoo*

Ja Shunichi Miyamotolla on yksi kauneimmista lauluäänistä mitä olen koskaan kuullut. Aivan oikeasti. Kaikki laulut mitä hän lauloi, voin kuunnella satoja kertoja uudestaan. (Michishirube, se joka soi ihan lopussa, Caged Bird ja True Light... <3 )Hiwatari oli hassu, mutta tykkäsin.

Ja se loppu... se LOPPU.
Spoileri, maalaa nähdäksesi En hetkeen tiennyt mitä tehdä ja tuijotin vain ruutua monttu auki ja silmät tuijottaen tyhjään. Sitten aloin itkeä kuin vesiputous. Se oli vain... niin järkyttävää. Miten hän joka on ollut mukana koko... ajan... voi vain... hävitä. ;______;
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Oli (ja on edelleen) loistava sarja!! katoin sen kaverini kanssa kahdessa ja puolessa päivässä. Välillä oli jakso jota en ihan kokonaan ymmärtänyt, niin kaverini, joka oli sarjan jo aiemmin katsonut valisti minua hieman!!

Ja Daisuke (Niwa) on SÖPÖÖÖÖÖÖÖÖ<33
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Joo katoin just itekki animen loppuu... Että oli mahtava sarja ^^ ja vielä mahtava loppukin Daisuke ja
Spoileri, maalaa nähdäksesiRiku

Mut siis toi sarja pääsee helposti mun Top 3 anime listaan vaikka kyllä kolmanneksi :)

Riku Harada oli kyl aika söötti.
Mut siis loppujen lopuksi mahtava sarja.
Viimeksi muokannut Xtriimi, Pe Loka 12, 2007 20:18. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kuva
Avatar
GRRINGO
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 18:53

Viesti Kirjoittaja GRRINGO »

Katoin sarjan jo vähän aikaa sitten mutta huomasin topicin vasta nyt mutta asiaan.
Loistava sarja ja juoni loppukin ei liian vakava vaan oli myös hauska.
KuvaKuva
Ouran High School Host Club -FC Hitsugaya-taichô -FC
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Aivan ihana sarja.. Nyt vähän aika sitten sain katsottua loppuun ja ajattelin,että voisin tammikuussa kattoo uudestaan.. Lempihahmo on Dark.
End of all hope..

Kuva
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Viesti Kirjoittaja Disaster »

böö vasta pari jaksoa olen kattonut mutta hyvältä näyttäs dakke= (daisuke) on lempihahmoni
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Mitä? Enkö tätäkään ole täältä hoksannut kuin vasta nyt? o__O

D.N.Angel on ihana. <3 Vaikkakin ärsyttää kun oma DVD boxi on kiinalaisten subbaama, niin ne on... VÄHÄN. .____. "Theoor is opene!" Joo, siis köh.

Dark on loistava. xD Ihan mahtava jätkä.

Kannattaa lukea tätä mangana, kaverini noita nimittäin keräilee ja olen saanut niitä sitten lukea. :3 Ne ovat tosi hyviä! Siellä on pari aivan mahtavaa hahmoakin jotka on jätetty pois animesta..! ;____;

Ei kukaan tietäisi mistä voisi ladata muita Miyamoton biisejä, ja niitä muitakin biisejä joita oli sarjassa? Minä olen löytänyt vain True Lightin ja Darkin jonkun teemabiisin. .___.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: D.N.Angel

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Aivan, D.N.Angel on loistava anime - ellei parhaimpia koskaan näkemiäni animeita, varsinkin opening on hyvä. Kaverini toi 1 -DVD:n mukanaan ja jäin heti koukkuun: halusin sitten ehdottomasti katsoa sitä lisää hänen luonaan. Minulle tuli tästä animesta mieleen Kamikaze Kaitou Jeanne parempana versiona ja juoni muutenkin vaikutti mielenkiintoiselta.

Dark on minun lempihahmoni tästä sarjasta~

Edit: Sain katsottua sarjan kokonaan kesälomalla. Loppu oli minusta söpö, mutta vähän surullinen. ^_^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: D.N.Angel

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Musta se oli aika keskiverto sarja. Siis olihan se suunnattu teineille etten mä sais möristä siitä sen lapsellisuudesta, mutta se sarjan kliseinen juoni ja ärsyttävästi piirretyt hahmot oli kyl pikkasen liikaa.
Musta siitä olis voinu poistaa aika montakin jaksoa joissa syvennettiin hahmoja ja korvata ne hieman tiivistetymmällä versiolla, koska sarjan rytmi tökki. Aluks oli hirveen hidasta mömmöilyä kaiken maailman ihastumisten ja kamojen varastamisen kanssa ja heti kun alkoi äksöni niin sit tulikin pikakelaus peliin ja mentiin ihan liian nopeeta ne pari vikaa jaksoa :o (Ellei mulla satu olemaan joku leikelty versio?)
Mutta täytyy kyllä myöntää, että Niwa ja Riku oli todella söpöjä ^^ Etten mä siis tosiaan katso tätä romantiikkaa pahaksi, mutta jonkinlainen järki voisi olla poikaa näissä käsiksissä.
Spoileri, maalaa nähdäksesiKetään ei ihan oikeesti kiinnosta kattoo miljoonaa vuotta jonkun tytön perään kuolaavaa poikaa, joka vielä tietää ettei se tyttö diggaa siitä. Puhumattakaan siitä angstaamisesta ku se Risan unelmienjätkä oli Dark.
Openingin musiikki on kyllä ihan omaa luokkaansa! :D Tuli hirveä tarve imuttaa se koneelle heti kun oli saanut sarjan katsottua. Ja sen jaksoi jopa kuunnella joka jakson alussa, kun yleensä ne tulee kelattua nopeasti ohi ^^;
Vastaa Viestiin