D.N.Angel

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

D.N.Angel

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Ei topikkia tälle? o_o tai sitten olen sokea...

Eli onko kukaan katsonut D.N.Angelia? Aihe tuli esiin, kun tutkin vanhoja kansioita ja löysin tämän... Toinen animesarja jonka koskaan katsoin... Ja tämä on sitten kanssa niin ihana... n_n Juoni katoaa puolessa välissä ja vaihtuu sekoiluksi, mutta laatu paranee vain :D päihittää mangan mennentullen... Kuuluu ehdototmatsi sinne top viiteen!

Muoks: turhan suppea viesti...

Piirottyyli on minusta ihanaa. D.N.ANgel taitaa olla parhaiten piirretty niistä mitä minä olen katsonut. Ja ääninäyttelijät osaavat hommansa. Alkumusiikki on ihana ja niin myös eka loppumuiikki (en koskaan pitänyt siitä tokasta...) Ja onhan ne kaksi special endingiäkin mukavia (Michishirube sopii loppuun todella hyvin...)
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Oi, DNAngel ^___^ Ihana sarja :D Neljä jaksoa olen tosin vasta nähnyt mutta omistuksessa on jaksot tuonne 12. jaksoon asti ja nyt kun pääsen avaamaan nuo joululahjani saan sieltä neljännen levyn :3 Joululoma olisi tarkoitus viettää noita katsoen.

Rakastan ylipaljon piirtotyyliä ja sarjan intro on animen historian parhaimpia *palvovia eleitä Shunichi Miyamotolle*

Ääninäyttelijät ova todellakin loistavia ( Akira Ishida-samaaa!!~~ 8D ))
ja Darkin seiyuu Okiyau Ryoutarou on myös niin loistava :D Kaikki nuo päähahmojen seiyuut ovat niin ihania *ylisuuri seiyuufanaatikko*
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Hijiri-san, onko noissa D.N.Angelin dvd-levyissä hyvät tekstit? Entä japaninkielinen ääniraita? Onko laatu kovinkin hyvä? Itsellänikin olisi ajatuksena ostaa sarja, kun siitä niin paljon tykkään, mutta joskus nuo julkaisut ovat ollee hieman huonoja...
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

GolliM kirjoitti:Hijiri-san, onko noissa D.N.Angelin dvd-levyissä hyvät tekstit? Entä japaninkielinen ääniraita? Onko laatu kovinkin hyvä? Itsellänikin olisi ajatuksena ostaa sarja, kun siitä niin paljon tykkään, mutta joskus nuo julkaisut ovat ollee hieman huonoja...
Juu, ainakin omasta mielestäni subit ovat onnistuneet ja laulujen sanat ovat joka toisessa jaksossa japaniksi ja joka toisessa englanniksi. Ääniraitoina on japani ja englanti (englanti 5.1 ja japani 2.0).
Kuvanlaatu on erittäin hyvä ainakin omasta mielestäni :)
Levyjen kannet ovat myös todella nätit ja omistan myös tuon boksin koko sarjalle ja sekin on niin nätti ^___^

Ja tietenkään ei saa unohtaa iki-ihania ekstroja ^___^ *rakastaa sitä pätkää jossa käydään läpi miten opening kappale tehtiin* Ja alkuintro ilman sanoja ja mitään tekstejä on niin ihana <3
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Sarja nähty.

Alotetaampa ensimmäisellä asialla, joka tulee ennen jaksoa.

eli: Alkumusiikki rulaa!!! o/ Yks parhaista animebiiseistä, joita oon kuullu 8)

Tokaks, Lempihahmo on Dark. Se on jotenki vaan niin helmi jätkä. Nauraa koko ajan Daisukelle ja sillon mua rupee itteeki naurattaan xD

Juoni jne. oli ihan ok.. Siinä olis saanu olla jotain vähän isompaakin, muutakun se sinne piirrosmaailmaan joutuminen.. Kaikki muut jaksot oli tyyliin juonesta poikkeavia, jossa vaan koko jakson Daisuke hilluu Daisuke muodossa koulussa ja jakson lopussa Dark pöllii jotain.. Puolet sarjan jaksoista on tollasia 8D Mut silti tää anime saa multa hyvät pisteet ^^
Spoileri, maalaa nähdäksesi Loppu oli vähän niin ja näin.. Jäi jotenki hailee olo, ku koko sarjan ajan elossa ja näkyvissä ollu henkilö katoo..
Kaikinpuolin hyvä sarja muuten, jonka voisi katsoa kerta toisensa jälkeen.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

pidettiin kaverin kanssa kerran elokuvayö, mutta ruvettiin sitten jossain vaiheessa kattomaan jaksoja myös eri animesarjoista. D.N.Angelista katottiin myös 2 ekaa jaksoo ja huhhuh kun oli huonoa. Erittäin boring. Hahmot oli ärsyttäviä ja naurettiin vaan koko ajan kun ihmeteltiin että miksi tämmöistä paskaa jaksetaan katsoa. Alkumusiikin aikana meinasi pää hajota.

No juu, voi olla että muulloin kuin juuri tuolloin katsottuna, ajatukset tästä sarjasta olis voinu ollu hieman positiivisemmat, mutta aivan sama.
Yimin

Viesti Kirjoittaja Yimin »

Itseäni kiinnostaa todella paljon ja näin kyselisin, että jos täällä on Tuusulassa asuvia niin mistä videovuokraamosta näitä voisi lainata? Keravalla? Järvenpäässä? o.o
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Yimin kirjoitti:Itseäni kiinnostaa todella paljon ja näin kyselisin, että jos täällä on Tuusulassa asuvia niin mistä videovuokraamosta näitä voisi lainata? Keravalla? Järvenpäässä? o.o
Enpä usko, että ihan vuokrattavana tätä sarjaa löytyy. Itse asiassa aika epätodennäköistä jos levyllä ei ole suomen kielisiä subeja. Mutta sarjaa saa ostamalla esim. Videodivarista (ei siis mistään Anttilasta), tai sitten warettamalla.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Runte kirjoitti:Sarja nähty.

Alotetaampa ensimmäisellä asialla, joka tulee ennen jaksoa.

eli: Alkumusiikki rulaa!!! o/ Yks parhaista animebiiseistä, joita oon kuullu 8)

Tokaks, Lempihahmo on Dark. Se on jotenki vaan niin helmi jätkä. Nauraa koko ajan Daisukelle ja sillon mua rupee itteeki naurattaan xD

Juoni jne. oli ihan ok.. Siinä olis saanu olla jotain vähän isompaakin, muutakun se sinne piirrosmaailmaan joutuminen.. Kaikki muut jaksot oli tyyliin juonesta poikkeavia, jossa vaan koko jakson Daisuke hilluu Daisuke muodossa koulussa ja jakson lopussa Dark pöllii jotain.. Puolet sarjan jaksoista on tollasia 8D Mut silti tää anime saa multa hyvät pisteet ^^
Spoileri, maalaa nähdäksesi Loppu oli vähän niin ja näin.. Jäi jotenki hailee olo, ku koko sarjan ajan elossa ja näkyvissä ollu henkilö katoo..
Kaikinpuolin hyvä sarja muuten, jonka voisi katsoa kerta toisensa jälkeen.
No siinähän joku oli jo kirjoittanut minun mielipiteeni :mrgreen: Paitsi että minä pidän todella paljon myös Hiwatari-kunista.. Ehana bishy.. Ja Krad!!DarkKrad on kuin paita ja peppu, ei niitä voi ajatella erikseen..

Tosin kun näin Kradin ensin mangassa ja sitten vasta animessa, niin vähänkös hekotti sen vaaleanpunaisille pitseille aluksi.. XD Vieläkin khyl..

Ja ah, satumainen Shunichi Miyamoto.. Kukapa ei pitäisi siitä samettisen kermaisesta äänestä, joka hyväilee kuuntelijansa korvia.. Varsinkin kipale Sayonara(?) on äijän paras kappale, joka löytyy OSTilta..

Käytän liikaa ..-pilkkuja.. ;P
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Ihana sarja, vaikka kyllästyinkin jo lataamaan jaksoja >8DDD serkun luona aina katsottiin niitä, taidettiin päästä melkein kymmeneen jaksoon xD ja itsellä on ollut 4 tai 5 jaksoa koneella^--^ Dark ja Dai on ihania<3
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Kiinnostunu oon kyseisestä animesta, mutta yhtään jaksoa en oo nähny... :\ Oon yrittäny hakee koneelle, mutta ei oo tärpänny. u_u
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

meadow kirjoitti:Kiinnostunu oon kyseisestä animesta, mutta yhtään jaksoa en oo nähny... :\ Oon yrittäny hakee koneelle, mutta ei oo tärpänny. u_u
http://www.torrentreactor.net/sections.php?id=89

http://www.mininova.org/tor/9119

http://www.torrentz.com/torrent_64245.html

http://mybittorrent.com/bittorrent/anim ... 29366.html

Etsivä löytää. Siinä on nyt varaa valita mistä haluaa, tai ota vaikka kaikki ^__^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Kiitoksia linkeistä LittleSamurai ja ryykui n__n Ainoa vaan, että noihin taitaa tarvita jonkun torrent lataus ohjelman... No mutta, pitänee ladata joku sellainenkin... x) Oon lataillu kaikki animeni ennen eTomi pro lla, mutta nuo torrent tiedostot taitaa olla ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja ^^



-----

LittleSamurai-editto: http://www.bitcomet.com/ se on hyvä ^__~
Yimin

Viesti Kirjoittaja Yimin »

Kenelläkään tietoa mistään luotettavista nettikaupoista mistä tätä D.N. Angelia voisi ostaa mangana? o,,o ( mieluiten suomalaisia )
Vastaa Viestiin