Toivottavasti tälläistä topicia ole vielä tehty. En ainakaan löytänyt.
Eli siis mitä yaoi/shounen-ai sarjoja olette katsonut? Mistä pidätte eniten? Mitä te suositelisitte blaablaablabla jne. (Olen huono yekemään topiceita Dx )
yaoi/shounen-ai sarjat joita olen nähnyt:
Loveless (shounen-ai)
Haruwo Daiteita (yaoi)
Sukisyo (shounen-ai)
Yami no Matsuei (shounen-ai)
Ai No Kusabi (yaoi)
Papa to kiss in the dark (yaoi)
Earthian (shounen-ai)
Gakuen Heaven (shounen-ai)
Eli en ole katsonut paljon yaoi/shounen-ai sarjoja.. :\ Eniten pidän Lovelssista(en malta odottaa mangan ilmestymistä tokypopilta) ja Haruwo Daiteitasta. Suosittelisinnn varmaan Lovelessia ja Yami no Matsueita. :D Sukisyo oli paska sitä ei kannata katsoa. :|
Viimeksi muokannut MUCKCRACKER, To Touko 11, 2006 15:35. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
chauron: kiitos kun annoit tuon linkin! Olin kadottanut sen kauan sitten.
Blaah miäkään en tykänny Sukisyosta. Gravikin maistuu makeammalle mangana.
Itse olen katosonut nämä:
~Loveless (Kyaaa ihana! namitan Seimeitä)
~Sukisyo (pashaa, ja vain yksi kiva kohtaussekun oli se luminen yö xD)
~Ai no Kusabi (wanha mutta ihana... uke ja seme ovat kumpikin ihania)
Kun et ole Nemiseni vielä Ai no Kusabia nähnyt, niin suosittelen sitä. Angsti-varoitus btw~ ja wanha piirrustustyyli-varoitus tässä kanssa. Ja upea-seme-upea-uke-varoitus kanssa! ^___^
Ite oon kattonu Lovelessin, Gravitationin, Faken ja Zetsuai & Bronzen.
Kaikista pidin kamalasti. <3
Paitsi että Fake on parempi mangana kun tuo anime on vaan leffa.
EDIT: Niin, unohtu, http://www.aarinfantasy.com
Tuolla ompi pirusti shounen-ai/yaoi torrentteja ja sitten vielä foorumi. <3
Mirage of Blaze on myös yks shounen-ai/yaoi sarja... En oo nähny vielä yhtään jaksoa, ku löysin vasta kyseisen sarjan ja nytten oon latailemassa sitä... :) Vaikee vielä sanoa että onko hyvä vai ei.
Onhan noita tullut jonkun verran kateltua. Sääli vaan, että suurin osa varsinkin yaoista taitaa olla niin ö-luokan kamaa ettei mitään rajaa... Mutta kyllähän se aina komediasta menee... ;P
Mutta siis sarjat, jotka olen nähnyt kokonaan tai osittain:
Gravitation (s-a)
Loveless (s-a)
Kasho no Tsuki (s-a)
Kyou Kara Maou (s-a viitteitä)
Fake (s-a)
Yami no Matsuei (s-a)
Ai No Kusabi (y)
Haru Wo Daiteita (y)
Sensitive Pornograph (y)
Enzai (y)
My sexual Harassment (y)
Legend of Blue Wolves (y)
Level C (y)
Toivottavasti en nyt unohtanut mitään…
En ala kaikista puhumaan, mutta parhaat ja huonoimmat varmaan voisin mainita. Gravista tietty tykkään – se oli ensimmäinen shounen-ai –animeni ja ihastuin heti. ^^ Mangasta tosin nykyään enemmän innostun. Kyou Kara Maou on myöskin äärimmäisen viihdyttävä, vaikkei nyt mitään varsinaista shounen-aita sitten olekaan ja Fake oli kanssa oikein katsomisen arvoinen. Yaoi-animeista Sensitive Pornograph, Ai No Kusabi, Enzai ja My Sexual Harassment on varmaan parhaat. Tai siis niissä on juoni ja ne pystyy katsomaan melko vakavalla naamallakin… ^^’
Varmaan kamalinta mitä olen nähnyt oli tuo Legend of Blue Wolves. En voi ymmärtää mille kohderyhmälle se on tehty. Sijoittuu sellaiseen avaruusräiskintään, jossa tekijöitä hienojen robottien ja koneiden piirtäminen näytti kiinnostavan eniten, mutta sitten se on kuitenkin yaoita. Ei sillä etteikö tyttöjäkin voisi ne peltihässäkät kiinnostaa tai etteivätkö miehetkin yaoita katsoisi, mutta tuskinpa sitä sellaista lähtee kukaan yaoista hakemaan... Noh, lopussa sai kuitenkin kunnon naurut, kun siellä luki ensin "to be continued..." ja hetken päästä sitten, että eipäs jatkukaan kun piirtävä firma meni konkurssiin. XD No en ihmettele... Level C oli myöskin aika järkky. Sen olisi voinut ottaa vaan huumorina, kuten varmaan suurimman osan kököistä yaoi-sarjoista, mutta se oli jo vähän liian huono. Piirrostyyli ihan kamala, eikä voinut olla saamatta kylmiä väreitä kun Gaaran ääninäyttelijä kimittää (ja nimen omaan kimittää...) blondina naiivina ukena ja Urahara/Mizuki limaisena semenä... XD Eli näitä kahta en siis suosittele yhtään kenellekään.
Viime aikoina ei ole tullut katsottua, luettua tai kirjoitettua oikeastaan mitään yaoita tai shounen-aita. Ei ole vaan jaksanut kiinnostaa... Olen varmaan sairas. ^^'
Kyo Kara Maou
Loveless (Soubi..Ritsuka.. Seimei.. *kuola*)
Gravitation (musiikit, Yuki, musiikit, Ryuichi, mainitsinko jo Yukin?)
FAKE (IHANA!)
Yami no Matsuei (ainut huono puoli oli pääpahis, heppu jota vihaan sydämeni kyllyydestä. Multa ei paljoa heru sympatiaa äijälle joka raiskasi lähes 30 vuotta nuoremman pojan.. etnii. Olisi vain ansainnut kuolla siinä lopussa.. :p)
Yaoi:
haru wo daiteita (hehehe, niin ihastuttavan ärsyttävä. Katou, my blondiiih <3)
Ai no Kusabi (se säväyttää vieläki vaikka onki aika ikivanha. <3 ja se loppu, voi, se loppu. mä märisen vieläki ku näen sen lopun.)
Kaze to ki no uta
Sensitive Pornograph
Papa: Kiss in the Dark (aika..huono.)
Tosi on ettei kunnon yaoita osata oikein tehdä. Boku no sexual harassment oli lähinnä säälittävä ja saikin hyvät naurut. XD Enzai oli KAMALA. Hyihyihyi.
Viimeksi muokannut karasuka, La Huhti 15, 2006 02:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noita shounen-ai sarjoja on nyt tullut jonkun verran kateltua ja olen pitänyt. Yaoita olen hieman kaverilla katsonut ja täytyy kyllä sanoa, että riittää minulle. Ensimmäinen shounen-ai sarjani oli Gravitation, joka on aivan ihana. Jäin Gravitationiin koukkuun jo ensimmäisen jakson jälkeen ja se tuli nopeasti katsottua. Ennen kuin Gravin katsoin olin vahvasti sitä mieltä että en katso yhtäkään shounen-ai sarjaa, mutta toisin kävi. Gravin jälkeen katsoin Yami no Matsuein, mistä pidin myös todella paljon. Tämän jälkeen olen alkanut myös hirveästi parittamaan animehahmoja. Nyt sitten katselen parhaillaan Kyo Kara Maouta ja pian saan varmaan loppuun. Kaikista sarjoista olen pitänyt ja enkä osaa nostaa yhtäkään niistä sen paremmaksi kuin toista.
Jos Kyo Kara Maoh lasketaan sitten shounen aiksi, niin kuin se varmaan pitäisi... niin myönnän katsoneeni kaikki tähän asti ilmestyneet jaksot~ ja olen todellakin tyksinyt <3
Boku no Sexual Harassment on jotain hyvin.... katsoimme eräänä yönä kavereiden kanssa ja kaikki olimme ihan "N...no hyi!"
Meine Liebe on merkattu shounen aiksi, mutta minä en ainakaan vielä 12 jakson jälkeen mitään selvää huomannut. :/
Oma osuuteni animen katsomisesta on aika köyhää, ehkä enemmänkin menee sitten mangan puolelle. Elikkös animea:
- Gravitation (s-a)
Gravi oli ensimmäinen shounen-ai animeni (mangana aivan eka mangahyllyyni ilmestynyt pokkari :3), mutta liiallinen Shuichin säätö ärsytti minua, eikä siinä ollut muuta . Eli en pitänyt kovinkaan paljon, tämä tykkäilee mangasta.
- Loveless (s-a)
Tämä ihastui ihan täysillä Lovelessiin, harmi, että loppu jäi jotenkin auki, ja varsinaista Ritsukan ja Soubin helliä hetkiä oli vähän :(
- Yami no matsuei (s-a)
Parhaillaan olen viidennessä jaksossa menossa, vaikuttaa varsin hyvältä, vaikka taustahenkilöiden tönkköys ärsyttää. Kun kaksi ihmistä etualalla puhuu, taustalla olevat henkilöt ovat täysin liikkumattomia. Tämä voi olla yleistä monissa animeissa, mutta tuo oli vasta eka kerta, kun olen tuollaiseen asiaan kiinnittänyt huomiota. Ihuna sarja, tahtoo nähdä lisää.
||EDIT: No juu, mie sitten katsoin sen viimeyönä loppuun. Juoni oli aika hyvä, väliin aika kliseinen, ja loppu jäi minulta vaihteeksi auki. Spoileri lopusta:
||
- Fake-elokuva (s-a)
Aivan mielettömän ihuna. Katsoin kaverini kanssa, joka ei tykkää shounen-aista, mutta itse leffasta piti [olihan siinä jonkinasteinen juonikin]. Tykkään kovasti myös mangasta.
- Level C (yaoi)
Karmea xD Anatomia kusee, juoni kusee, hahmot kusee. Ääninäyttelystä en tiedä, jouduin katsomaan ilman ääniä siinä vaiheessa, kun alkoin nämä yaoikohtaukset, ja uke kiljui aivan tolkuttoman kovaa, kun ottaa huomioon, että vanhempani olivat viereisessä huoneessa.
Juoni meni suunnilleen niin, että mies eroaa tyttöystävästään, ja näkee kadulla söpön (?) pojan, ja muuttaa pojan vuokralle samantien, ja maksaa vuokransa.. Eh, omalla tavallaan. Uskottavaa? Tottahan toki.