Olen varmaan joskus tähänkin vastannut, mutta nyt kun olen vähän enemmän animea katsonut, niin vastataanpa kuitenkin. Vaikea laittaa järjestykseen, mutta yritetään:
1. Fullmetal Alchemist. Tällainen mindfuck juoni on aina hyvästä ja katsoin mielenkiinnolla sarjan loppuun. Hyvä maku jäi suuhun, vaikka jouduinkin dubattuna katsomaan. :(
2. Henkien Kätkemä. Mahtava leffa. Ei voi muuta sanoa. Animointi on upeaa ja en pitkästynyt missään vaiheessa vaikka kaksi tuntia kestikin.
3. School Rumble/School Rumble 2nd Term + OVA. Huumoria parhaimmillaan. :D Repeillä sai paljon.
4. Lovely Complex. Tässäkin paljon huumoria ja myös mielenkiintoinen sarja katsoa.
5. One Piece. Loistavaa Shounen tappelua.
6. Wolf's Rain. Ensimmäinen anime johon tutustuin ja loistava oli. Erikoinen juoni ja muutenkin tykkäsin.
7. Bleach. Samat perustelut, kuin One Piecessäkin.
8. Bokura Ga Ita. Koskettavaa draamaa ja huumoria. Joskus pitää tällaistakin katsoa. :D
9. Nodame Cantabile. Mahtava sarja tämäkin. Huumoria oli paljon ja oli mielenkiintoista seurata hahmojen kehittymistä.
10. Naruto. Pääsi se Narutokin sitten listalle. :D Hyvää shounenia.
TOP-10
- Anrica
- Chuunin
- Viestit: 208
- Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
- Paikkakunta: Hollola
- Viesti:
Re: TOP-10
1. Naruto (nyt ja ikuisesti)
2. D.Gray-Man
3. Bleach
4. Fullmetal Alchemist
5. Fruits basket
6. Inuyasha
7. Innocent Venus
8. Samurai Deeper Kyo
9. Fullmetal Panic
10. Wallflower
En osaa perustelua lainkaan nii en viitti ees yrittää vääntää. ^^'
2. D.Gray-Man
3. Bleach
4. Fullmetal Alchemist
5. Fruits basket
6. Inuyasha
7. Innocent Venus
8. Samurai Deeper Kyo
9. Fullmetal Panic
10. Wallflower
En osaa perustelua lainkaan nii en viitti ees yrittää vääntää. ^^'
- Lucy
- Assassin
- Viestit: 1211
- Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
- Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center
Re: TOP-10
Viimelistasta on jo aikaa..
1. Code Geass ja CG R2
-Helposti ykkönen. Mikään muu sarja ei ole osannut olla yhtä yllätyksellinen ja koukuttava.
2.0 Higashi no Eden
-Sarjan bädässeydestä kertoo paljon se että puhelut lopetetaan kommenttiin "Please continue being messiah".
2.5 Sayonara Zetsubou Sensei ja Zoku SZS
-Ylihieno toteutus ja monia eeppisiä läppiä, jotkut tosin menee yli...
3. Suzumiya Haruhi no Yuu'utsu
-Myös hienosti tehty huumorisarja, mutta SZSn ajoittainen musta huumori kiehtoo hieman enemmän
4. Paranoia Agent
-Ihanan psyko sarja, hieno kokonaisuus
5. Paprika
-Paras animeleffa, uniteema kiehtova
6. Shigofumi
-Musiikit <333 Upea idea, tosin pari juonellista ohipotkaisua.. Taisi olla kahdeksas jakso joka on kyllä yksi mieleenpäinuvimmista animejaksoista
7. Vision of Escaflowne
-Pitäisi katsoa uudelleen.. on jo hieman unohtunut sisältö
8. Darker than Black
-Upea sarja ja upeita hahmoja, loppu vaan jätti kylmäksi
9. Samurai Champloo
-Legendaarista miekkafaittoja ja rellestämistä
10. Monster
-Suhteellisen hyvä versio mangasta, mutta ei silti pääse samaan eeppisyyteen...
Nyt kun listasin ni alko harmittamaan ettei top kolmosessa oo kuin yksi juonellinen sarja.. Olen aina väheksynyt huumorirävellystä ja sen takia Code Geass onkin ihan omaa luokkaansa monipuolisine hahmoineen ja käänteineen. Paranoia Agent on ainoa joka tulee hieman lähelle.. Miksei laatudraamaa enää tehdä nykypäivänä .______. Jos Clampin animeversiot eivät olisi kaikki niin kakaramaisesti raiskattuja, ne olisivat takuuvarmasti kolmen parhaan joukossa. Death Noteakaan en enää kehtaa katsella kun manga aikalailla tuhos kaiken mistä mä tykkäsin.
Edit: Eden pomppas kakkoseks. Helmi.
1. Code Geass ja CG R2
-Helposti ykkönen. Mikään muu sarja ei ole osannut olla yhtä yllätyksellinen ja koukuttava.
2.0 Higashi no Eden
-Sarjan bädässeydestä kertoo paljon se että puhelut lopetetaan kommenttiin "Please continue being messiah".
2.5 Sayonara Zetsubou Sensei ja Zoku SZS
-Ylihieno toteutus ja monia eeppisiä läppiä, jotkut tosin menee yli...
3. Suzumiya Haruhi no Yuu'utsu
-Myös hienosti tehty huumorisarja, mutta SZSn ajoittainen musta huumori kiehtoo hieman enemmän
4. Paranoia Agent
-Ihanan psyko sarja, hieno kokonaisuus
5. Paprika
-Paras animeleffa, uniteema kiehtova
6. Shigofumi
-Musiikit <333 Upea idea, tosin pari juonellista ohipotkaisua.. Taisi olla kahdeksas jakso joka on kyllä yksi mieleenpäinuvimmista animejaksoista
7. Vision of Escaflowne
-Pitäisi katsoa uudelleen.. on jo hieman unohtunut sisältö
8. Darker than Black
-Upea sarja ja upeita hahmoja, loppu vaan jätti kylmäksi
9. Samurai Champloo
-Legendaarista miekkafaittoja ja rellestämistä
10. Monster
-Suhteellisen hyvä versio mangasta, mutta ei silti pääse samaan eeppisyyteen...
Nyt kun listasin ni alko harmittamaan ettei top kolmosessa oo kuin yksi juonellinen sarja.. Olen aina väheksynyt huumorirävellystä ja sen takia Code Geass onkin ihan omaa luokkaansa monipuolisine hahmoineen ja käänteineen. Paranoia Agent on ainoa joka tulee hieman lähelle.. Miksei laatudraamaa enää tehdä nykypäivänä .______. Jos Clampin animeversiot eivät olisi kaikki niin kakaramaisesti raiskattuja, ne olisivat takuuvarmasti kolmen parhaan joukossa. Death Noteakaan en enää kehtaa katsella kun manga aikalailla tuhos kaiken mistä mä tykkäsin.
Edit: Eden pomppas kakkoseks. Helmi.
Viimeksi muokannut Lucy, Pe Kesä 05, 2009 02:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm in SPACE~!
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher
- Tonnikala
- Just nobody
- Viestit: 1297
- Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
- Paikkakunta: Hämeen kyrössä
Re: TOP-10
Järjestyksestä paha sanoa, mutta kuitenkin:
1.Fullmetal Alchemist
2.One Piece
3.Bleach
4.Naruto
5.Eyeshield 21
6.Ouran High School Host Club
7.D.Gray-man
8.He is my Master
9.Hellsing
10.Muumit
1.Fullmetal Alchemist
2.One Piece
3.Bleach
4.Naruto
5.Eyeshield 21
6.Ouran High School Host Club
7.D.Gray-man
8.He is my Master
9.Hellsing
10.Muumit
- Aya-san
- Tokubetsu Jounin
- Viestit: 558
- Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: TOP-10
Jahas, viime kerrasta onkin jo melkein vuosi aikaa. animen katsominen on ollut vähissä, mutta ehkäpä lista on muuttunut hieman? Ei edelleenkään parhausjärjestyksessä, en vain osaa.
1. Kaiji
Ensimmäinen ja ainoa anime, joka on saanut niin paljon jännäämään hahmon kohtalon puolesta, kämmenetkin hikosivat. Aivan loistava sarja, odotan innolla seuraavaa tuotantokautta ja toivon että taso säilyy yhtä hyvänä. Juoni ja animen laatu pysyivät vahvana koko ajan, loistavaa.
2. Samurai Champloo
En koskaan kyllästy taisteluihin tässä. Iso plussa ettei ole tosissaan yritetty vääntää historiallista pikkutarkkaa maailmaa vaan on otettu rennosti.
3. Millenium Actress
Katkeransuloinen elokuva ja katkeransuloisuus on suosikkini.
4. Haibane Renmei
Kauniit musiikit, erikoinen maailma, filosofian tuntu.
5. Tengen Toppa Gurren Lagann
Äijäenergiaa ja miehisiä kyyneleitä. Miehinen karjunta on parasta.
6. Monster
Hyytävä, tämän ostan kunhan joskus lisensoidaan. Juoni pysyi hyvänä loppuun saakka ja oli hyvä, että muittenkin hahmojen matkaa seurattiin paljon, eikä pelkästään Tenman.
7. Hellsing the Ultimate Series
Hyvä laatu, kunnon toimintaa, oli mukavaa nähdä mangan tapahtumat siirrettynä animeksi. Alucardin ääni hyysi jälleen selkäpiitä.
8. Mushishi
Musiikit ja tarinat yliluonnollisista olennoista iskivät kunnolla.
9. Wolf's Rain
Erikoinen idea. Välillä oli turhan hajanainen ja päämäärätön. Mutta kokonaisuudessaan hyvä. Jälleen pidin musiikeista paljon.
10. Zoku Sayanora Zetsubou Sensei
Ah, parodia ja päätön huumori ja joka viidennen sekunnin pysäytys jotta saat selvää pikkuteksteistä taustalla.
1. Kaiji
Ensimmäinen ja ainoa anime, joka on saanut niin paljon jännäämään hahmon kohtalon puolesta, kämmenetkin hikosivat. Aivan loistava sarja, odotan innolla seuraavaa tuotantokautta ja toivon että taso säilyy yhtä hyvänä. Juoni ja animen laatu pysyivät vahvana koko ajan, loistavaa.
2. Samurai Champloo
En koskaan kyllästy taisteluihin tässä. Iso plussa ettei ole tosissaan yritetty vääntää historiallista pikkutarkkaa maailmaa vaan on otettu rennosti.
3. Millenium Actress
Katkeransuloinen elokuva ja katkeransuloisuus on suosikkini.
4. Haibane Renmei
Kauniit musiikit, erikoinen maailma, filosofian tuntu.
5. Tengen Toppa Gurren Lagann
Äijäenergiaa ja miehisiä kyyneleitä. Miehinen karjunta on parasta.
6. Monster
Hyytävä, tämän ostan kunhan joskus lisensoidaan. Juoni pysyi hyvänä loppuun saakka ja oli hyvä, että muittenkin hahmojen matkaa seurattiin paljon, eikä pelkästään Tenman.
7. Hellsing the Ultimate Series
Hyvä laatu, kunnon toimintaa, oli mukavaa nähdä mangan tapahtumat siirrettynä animeksi. Alucardin ääni hyysi jälleen selkäpiitä.
8. Mushishi
Musiikit ja tarinat yliluonnollisista olennoista iskivät kunnolla.
9. Wolf's Rain
Erikoinen idea. Välillä oli turhan hajanainen ja päämäärätön. Mutta kokonaisuudessaan hyvä. Jälleen pidin musiikeista paljon.
10. Zoku Sayanora Zetsubou Sensei
Ah, parodia ja päätön huumori ja joka viidennen sekunnin pysäytys jotta saat selvää pikkuteksteistä taustalla.