TOP-10
-
- Genin
- Viestit: 139
- Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
- Paikkakunta: Tornio
- Uzumaki naruto
- BANNED
- Viestit: 821
- Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
- Paikkakunta: Leaf village
- Viesti:
- karasuka
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 628
- Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
- Viesti:
Omg. Miten mä en oo vastannu tähän.
(ei nää oo todellakaan missään tarkassa järjestyksessä.)
1. Wolf's Rain - se on surullinen, se on kaunis. ja siinä on susia. <3
2. Fruits Basket - tarvitseeko sanoakaan? Ne suloiset hahmot, etenkin päähenkilö, yksi niistä harvoista naispuolisista hahmoista joista tosissaan tykkään.
3. Hikaru no Go - dramaattisuutta ja tarina pojasta josta tuli ammattilainen. kyllä vain, yksi parhaimmista. <33 Ja koska fanitan Akiraa.
4. One Piece - ei ole varmaankaan ainuttakaan jaksoa missä en olisi vähintään kerran revennyt täysiä nauramaan. XD Ja sitäpaitsi, Straw Hat Pirates on mielettömin ja ihanin merirosvojoukkio ikinä.
5. Fullmetal Alchemist - tarvinneeko perustellakaan. Yksi synkimmistä/surumielisimmistä sarjoista mitä olen ikinä kattonu. <3
6. Ai no Kusabi - vanhat animet ovat aina klassikkoja. Ja AnK on legenda jo eläessään. Poikkeus yaoi-kaavasta (ei merkitystä, ei juonta jne). Ja mitä traagisin loppu joka saa mut aina ja ikuisesti pillittämään ääneen.
7. Naruto - Vanha kunnon Naruto. <3
8. Loveless - Soubi, Ritsuka, musiikit, Seimei, mainitsinko jo Ritsukan? Miksiminullaollaobsessiokissankorviinjakauniisiinmaisemiin.com
9. Yami no Matsuei - Shinigameja. Wipiih. <3 Ja päähenkilönä mitä suloisin hemmo ja pääpahiksena mitä kamalin ihminen ikinä. Huh. Ja sitäpaitsi, se on shounen-aita. Nyah. Hisoka & Tsuzuki. (together forever - niinku kirjaimellisesti, jou.)
10. D.N.Angel - ainoa asia tässä animessa oli loppu. Eijeijei. Muuten: pelkästään alkutunnari True Light tuo kylmiä väreitä kulkemaan pitkin selkäpiitä.
Plussana sanoisin kaikille noille sarjoille että mielettömän ihanat musat. <3
(ei nää oo todellakaan missään tarkassa järjestyksessä.)
1. Wolf's Rain - se on surullinen, se on kaunis. ja siinä on susia. <3
2. Fruits Basket - tarvitseeko sanoakaan? Ne suloiset hahmot, etenkin päähenkilö, yksi niistä harvoista naispuolisista hahmoista joista tosissaan tykkään.
3. Hikaru no Go - dramaattisuutta ja tarina pojasta josta tuli ammattilainen. kyllä vain, yksi parhaimmista. <33 Ja koska fanitan Akiraa.
4. One Piece - ei ole varmaankaan ainuttakaan jaksoa missä en olisi vähintään kerran revennyt täysiä nauramaan. XD Ja sitäpaitsi, Straw Hat Pirates on mielettömin ja ihanin merirosvojoukkio ikinä.
5. Fullmetal Alchemist - tarvinneeko perustellakaan. Yksi synkimmistä/surumielisimmistä sarjoista mitä olen ikinä kattonu. <3
6. Ai no Kusabi - vanhat animet ovat aina klassikkoja. Ja AnK on legenda jo eläessään. Poikkeus yaoi-kaavasta (ei merkitystä, ei juonta jne). Ja mitä traagisin loppu joka saa mut aina ja ikuisesti pillittämään ääneen.
7. Naruto - Vanha kunnon Naruto. <3
8. Loveless - Soubi, Ritsuka, musiikit, Seimei, mainitsinko jo Ritsukan? Miksiminullaollaobsessiokissankorviinjakauniisiinmaisemiin.com
9. Yami no Matsuei - Shinigameja. Wipiih. <3 Ja päähenkilönä mitä suloisin hemmo ja pääpahiksena mitä kamalin ihminen ikinä. Huh. Ja sitäpaitsi, se on shounen-aita. Nyah. Hisoka & Tsuzuki. (together forever - niinku kirjaimellisesti, jou.)
10. D.N.Angel - ainoa asia tässä animessa oli loppu. Eijeijei. Muuten: pelkästään alkutunnari True Light tuo kylmiä väreitä kulkemaan pitkin selkäpiitä.
Plussana sanoisin kaikille noille sarjoille että mielettömän ihanat musat. <3
- Mirha
- Mindfuck
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35
Iltani kuluksi väsään listan. Ihan kun ei muutenkin olisi tarve mennä nukkumaan. Enivei. Ei järjestyksessä koska ykköspaikka vaihtuu lähes päivittäin.
1. Kyou Kara Maou
- Siinä on kaikkea. Layersejä, huonoa ja hyvää huumoria, jättesöpöjä hahmoja, crackeja hahmoja ja vihjailuja suuntaan jos toiseenkin ^^ Suositellaan katsottavaksi kavereiden kanssa.
2. Bleach
- Kaikin tavoin viihdyttävä anime. Siistejä tyyppejä ja koukeroinen juoni. Hienoja mättökohtauksia. Parhaat chibit ikinä. (Ja Ichigo on <3)
3. Fullmetal Alchemist
- Puoli vuotta sitten sanoin että blah, nyt sanon että yltää top viiteen. Aivan mahtava. Jotenkin tuntuu kivalta olla näin chibi ^^
4. Samurai Champloo
- Ehkä parhaat musiikit ikinä. Viihdyttävä ja hyvännäköinen sarja. Mugenin hahmo on jotain niin epätavanomaista.
5. Blood+
- Vasta 16-17 jaksoa tullut (15 subattu), ällöjä mölliäisiä, tyttö ja Hagi <3 Ensimmäinen näkemäni anime jossa on palmuja.
6. Hellsing
- Ensimmäinen animeni ja kulttimaineensa veroinen. Odotan Ultimate OVAa.
7. Gravitation
- Ensimmäinen shounen-ai -sarja jonka näin. Yuki on animehahmo johon samaistun eniten kaikista ikinä.
8. Naruto
- Toinen animeni, ensimmäinen elämää suurempi animefandom. Uchihat forever!
9. GetBackers
- Nerokas sarja, tosin nojaa ehkä hieman liikaa pariin ilmeiseen seikkaan. Ban-chania on ainakin kiva katsella jos ei muuta.
10. Yakitate!! Japan
- Tätähän sitten ei saa katsoa jos on nälkä. Täydellistä itsekidutusta yhdeksän jälkeen kun kaupat ovat kiinni ja jääkaappi ammottaa tyhjyyttään.
1. Kyou Kara Maou
- Siinä on kaikkea. Layersejä, huonoa ja hyvää huumoria, jättesöpöjä hahmoja, crackeja hahmoja ja vihjailuja suuntaan jos toiseenkin ^^ Suositellaan katsottavaksi kavereiden kanssa.
2. Bleach
- Kaikin tavoin viihdyttävä anime. Siistejä tyyppejä ja koukeroinen juoni. Hienoja mättökohtauksia. Parhaat chibit ikinä. (Ja Ichigo on <3)
3. Fullmetal Alchemist
- Puoli vuotta sitten sanoin että blah, nyt sanon että yltää top viiteen. Aivan mahtava. Jotenkin tuntuu kivalta olla näin chibi ^^
4. Samurai Champloo
- Ehkä parhaat musiikit ikinä. Viihdyttävä ja hyvännäköinen sarja. Mugenin hahmo on jotain niin epätavanomaista.
5. Blood+
- Vasta 16-17 jaksoa tullut (15 subattu), ällöjä mölliäisiä, tyttö ja Hagi <3 Ensimmäinen näkemäni anime jossa on palmuja.
6. Hellsing
- Ensimmäinen animeni ja kulttimaineensa veroinen. Odotan Ultimate OVAa.
7. Gravitation
- Ensimmäinen shounen-ai -sarja jonka näin. Yuki on animehahmo johon samaistun eniten kaikista ikinä.
8. Naruto
- Toinen animeni, ensimmäinen elämää suurempi animefandom. Uchihat forever!
9. GetBackers
- Nerokas sarja, tosin nojaa ehkä hieman liikaa pariin ilmeiseen seikkaan. Ban-chania on ainakin kiva katsella jos ei muuta.
10. Yakitate!! Japan
- Tätähän sitten ei saa katsoa jos on nälkä. Täydellistä itsekidutusta yhdeksän jälkeen kun kaupat ovat kiinni ja jääkaappi ammottaa tyhjyyttään.
-
- Genin
- Viestit: 139
- Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
- Paikkakunta: Tornio
okei kiitos tiedosta vois ladata xDZherec kirjoitti:Sarjan juonta en oikein osaa selittää, mutta visuaalisesti sarja on kuin käsin maalattu, ällistyttävän kaunista, rauhallista ja mystistä. Hyvää vastapainoa One Piecen ja AD:n tapaisille ADHD-animeille.XSamirX kirjoitti: Minkälainen se mushishia on ?
http://a.scarywater.net/c1anime/
Tuolta voi latailla jaksoja.
- Uzumaki naruto
- BANNED
- Viestit: 821
- Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
- Paikkakunta: Leaf village
- Viesti:
- minori
- Legendary Sannin
- Viestit: 3015
- Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Olenkohan edes katsonut niin montaa. ^^' Ainakaan enemmän siis...
1. Bleach
2. Naruto
3. Get Backers
4. Chobits
5. Gravitation
6. Kyou Kara Maou
7. Hellsing
Noh, siinä jotain. En viitsi enempää laittaa, vain siksi että olen sattunut katsomaan ne, kun eivät ne kuitenkaan välttämättä ansaitsisi paikkaansa listalla... Sellaisia mitkä näyttää kivalta, mutta joita olen nähnyt vain muutaman jakson on mm. Honey and Clover ja FMA, mutta eipä niitä listalle viitsi vielä ainakaan laittaa.
1. Bleach
2. Naruto
3. Get Backers
4. Chobits
5. Gravitation
6. Kyou Kara Maou
7. Hellsing
Noh, siinä jotain. En viitsi enempää laittaa, vain siksi että olen sattunut katsomaan ne, kun eivät ne kuitenkaan välttämättä ansaitsisi paikkaansa listalla... Sellaisia mitkä näyttää kivalta, mutta joita olen nähnyt vain muutaman jakson on mm. Honey and Clover ja FMA, mutta eipä niitä listalle viitsi vielä ainakaan laittaa.
- Chouko
- Oinin
- Viestit: 921
- Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
- Paikkakunta: Helsinki
- Maakeri
- Academy Teacher
- Viestit: 336
- Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
- Paikkakunta: Kihniö
En osannu laittaa parhaus järjestykseen...
Naruto
Loveless
Samurai champloo
Yami no matsuei
Tactics
Inu Yasha
Full metal panic!
Fruits basket
GetBackers
Cowboy bebop
Naruto
Loveless
Samurai champloo
Yami no matsuei
Tactics
Inu Yasha
Full metal panic!
Fruits basket
GetBackers
Cowboy bebop
Viimeksi muokannut Maakeri, Pe Maalis 24, 2006 22:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ent. ^-^Moogle ♥ // J-Rock ~ FC // ♥