TOP-10
- Mikkey
- Missing-nin
- Viestit: 1518
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02
- samsam
- ANBU
- Viestit: 493
- Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
- Paikkakunta: Tornio
- Orochi
- Genin
- Viestit: 128
- Liittynyt: To Helmi 10, 2005 19:30
- Paikkakunta: chuu~
- Viesti:
1. Gankutsuou
2. FullMetal Alchemist
3. Last Exile
4. Wolf's Rain
5. Loveless
6. Samurai Champloo
7. Karas (OAV)
8. Kyo Kara Maoh!
9. Sousei no Aquarium
10. Tsubasa Chronicles (manga on paremman näköinen...)
Gaah katsokaa nyt, Naruto on kokonaan kadonnut tuolta!
Miä kattelen sarjoja, joita moni ei edes vaivaudu noteeraamaan...
Ehdokkaina olivat myös: Mushishi, Genshiken, FLCL, Paranoia Agent, Tactics, Naruto ja Bleach
2. FullMetal Alchemist
3. Last Exile
4. Wolf's Rain
5. Loveless
6. Samurai Champloo
7. Karas (OAV)
8. Kyo Kara Maoh!
9. Sousei no Aquarium
10. Tsubasa Chronicles (manga on paremman näköinen...)
Gaah katsokaa nyt, Naruto on kokonaan kadonnut tuolta!
Miä kattelen sarjoja, joita moni ei edes vaivaudu noteeraamaan...
Ehdokkaina olivat myös: Mushishi, Genshiken, FLCL, Paranoia Agent, Tactics, Naruto ja Bleach
-
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 652
- Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31
1. Gankutsuou
2. Samurai Champloo
3. Neon Genesis Evangelion
4. Loveless
5. Haibane-Renmei
6. Bleach (mangana paljon parempi)
7. Le Potrait de Petit Cossette
8. Elfen Lied
9. Mushisi
10. Cat Soup
2. Samurai Champloo
3. Neon Genesis Evangelion
4. Loveless
5. Haibane-Renmei
6. Bleach (mangana paljon parempi)
7. Le Potrait de Petit Cossette
8. Elfen Lied
9. Mushisi
10. Cat Soup
Viimeksi muokannut MUCKCRACKER, To Huhti 20, 2006 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Wendy
- Jounin
- Viestit: 1014
- Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
- Paikkakunta: Seinäjoki
Kokeillaanpas listata eikä nämä ole missään tarkassa parhuusjärjestyksessä 8D
1. Naruto (ainakin tällä hetkellä)
2. Full moon wo sagashite
3. Fruits Basket
4. Fullmetal Alchemist
5. Card Captor Sakura
6. Tokyo Mew Mew
7. GNG
8. Ginga Densetsu WEED
1. Naruto (ainakin tällä hetkellä)
2. Full moon wo sagashite
3. Fruits Basket
4. Fullmetal Alchemist
5. Card Captor Sakura
6. Tokyo Mew Mew
7. GNG
8. Ginga Densetsu WEED
The world is rolling around at the speed of rebirth.
- Mushka
- Torture Specialist
- Viestit: 717
- Liittynyt: Su Huhti 02, 2006 18:57
- Paikkakunta: Hidden village of Turku
1. HunterxHunter
2. Naruto
3. Final Fantasy Unlimatet (en vieläkään muista miten kirjoitetaan)
4. Fruits Basket
5. One Piece
6. Inu Yasha
7. Ranma ½
8. Animatrix
9. Meitantei Conan
10. Hopeanuoli x) Ei ole huono, mutta ei myöskään paras.
2. Naruto
3. Final Fantasy Unlimatet (en vieläkään muista miten kirjoitetaan)
4. Fruits Basket
5. One Piece
6. Inu Yasha
7. Ranma ½
8. Animatrix
9. Meitantei Conan
10. Hopeanuoli x) Ei ole huono, mutta ei myöskään paras.
Viimeksi muokannut Mushka, To Touko 11, 2006 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
~~Murhattu ilman murhaajaa -ei ole murha.~~
-
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 652
- Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31
- Mushka
- Torture Specialist
- Viestit: 717
- Liittynyt: Su Huhti 02, 2006 18:57
- Paikkakunta: Hidden village of Turku
- Chouko
- Oinin
- Viestit: 921
- Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
- Paikkakunta: Helsinki
- karasuka
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 628
- Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
- Viesti:
1. NARUTO (etenkin kun alon katsomaan uudestaan alusta ja muistin, mikä se sarja oli joka vei mun sydämeni.)
2. FMA
3. Great Teacher Onizuka
4. One Piece
5. Ouran High School Host Club
6. Loveless
7. Hikaru no Go
8. Samurai Champloo
9. Animatrix ( Pojan tarina <3 )
10. Princess Princess / Prince of Tennis
(ei nää kyl oo kovin tarkassa järjestyksessä kolmosesta eteenpäin.)
2. FMA
3. Great Teacher Onizuka
4. One Piece
5. Ouran High School Host Club
6. Loveless
7. Hikaru no Go
8. Samurai Champloo
9. Animatrix ( Pojan tarina <3 )
10. Princess Princess / Prince of Tennis
(ei nää kyl oo kovin tarkassa järjestyksessä kolmosesta eteenpäin.)
- Nixu
- S-class mage
- Viestit: 3622
- Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- miharu-san
- Genin
- Viestit: 119
- Liittynyt: Pe Syys 10, 2004 20:49
- Paikkakunta: Kerava
- Xtazey
- BANNED
- Viestit: 420
- Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
- Paikkakunta: hehe
- Bitenshi
- Missing-nin
- Viestit: 1598
- Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
- Paikkakunta: Lestijärvi
- Viesti:
MITÄ? Pitäisikö ne laittaa paremmuusjärjestykseen..?! O.O No koitetaan nyt sitten... T_T
1. Fullmetal Alchemist (paras kokonaisuus vei ykköseksi)
2. Naruto (eniten olen koukuttunut)
3. Azumanga Daioh (ei kyllästytä! xD)
4. Weiss Kreuz Glühen (erittäin kaunis loppu)
5. Fruits Basket
6. D.N.Angel (kiinalaisten loistokkaat tekstit pilasivat iloni... ;_;)
7. Wolf's Rain (vasta pari jaksoa olen katsonut, mutta erittäin hyvältä vaikuttaa)
8. Weiss Kreuz (laatu ja juoni nyt on mitä on... mutta se on klassikko!!)
9. Yami no Matsuei/Gravitation (molemmat ova hiukan sellaisia "no joo" -sarjoja)
10. Chrono Crusade (vaikuttaa kiinnostavalta, mutta mitä olen kahdeksisen jaksoa katsonut, ei se sytyttänyt kuitenkaan niin hyvin)
Totesin että tuossa itseasiassa taitavat olla kaikki anime-elämykseni... o.o' Jos siis ei lasketa Hopeanuolta, Dragonballia tai Sailor Moonia...
1. Fullmetal Alchemist (paras kokonaisuus vei ykköseksi)
2. Naruto (eniten olen koukuttunut)
3. Azumanga Daioh (ei kyllästytä! xD)
4. Weiss Kreuz Glühen (erittäin kaunis loppu)
5. Fruits Basket
6. D.N.Angel (kiinalaisten loistokkaat tekstit pilasivat iloni... ;_;)
7. Wolf's Rain (vasta pari jaksoa olen katsonut, mutta erittäin hyvältä vaikuttaa)
8. Weiss Kreuz (laatu ja juoni nyt on mitä on... mutta se on klassikko!!)
9. Yami no Matsuei/Gravitation (molemmat ova hiukan sellaisia "no joo" -sarjoja)
10. Chrono Crusade (vaikuttaa kiinnostavalta, mutta mitä olen kahdeksisen jaksoa katsonut, ei se sytyttänyt kuitenkaan niin hyvin)
Totesin että tuossa itseasiassa taitavat olla kaikki anime-elämykseni... o.o' Jos siis ei lasketa Hopeanuolta, Dragonballia tai Sailor Moonia...