Black cat

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Setzer kirjoitti:Uuh, katsoin juuri kolme uusinta jaksoa putkeen, eli jaksot 17, 18 ja 19.
Erittäin mahtavia ja vauhdikkaita jaksoja. Musiikitkin olivat hyviä joka on odotettavaa kun on Rurouni Kenshinin säveltäjältä.
Black Catissa on jännä tyyli tehdä muutamia kohtauksia sillei että hahmot eivät ole "oikean" värisiä, vaan muutamalla kirkkaalla värillä syvästetty.
Katsokaa ihmeessä nämä uusimmat jaksot.
hetkinen onko niitä vasta tullu 19 ?...-.- omg mä oon kokoajan luullu et niitä on jo 52.... :oops: :'( hmmm cool jes vois sitten ladata noi xD :P
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

zamir kirjoitti:
Setzer kirjoitti:Uuh, katsoin juuri kolme uusinta jaksoa putkeen, eli jaksot 17, 18 ja 19.
Erittäin mahtavia ja vauhdikkaita jaksoja. Musiikitkin olivat hyviä joka on odotettavaa kun on Rurouni Kenshinin säveltäjältä.
Black Catissa on jännä tyyli tehdä muutamia kohtauksia sillei että hahmot eivät ole "oikean" värisiä, vaan muutamalla kirkkaalla värillä syvästetty.
Katsokaa ihmeessä nämä uusimmat jaksot.
hetkinen onko niitä vasta tullu 19 ?...-.- omg mä oon kokoajan luullu et niitä on jo 52.... :oops: :'( hmmm cool jes vois sitten ladata noi xD :P
Hehe. Se mikä tuossa on kauheinta, on se, että niitä ei ole tulossakaan 52, vaan 26:ko se oli? Jotain sinne päin, mutta otti kyllä päähän, kun sain tietää.

Sen 19 jakson jälkeen tuli kyllä ihan kamalat fiilikset... Tahtoo piirtää...*raahautuu sarjakuvan pariin*

EDIT: Mitä vielä tuohon Setzerin kommenttiin tulee, onko Black catillä ja Rurouni Kenshinillä samat säveltäjät?! Wow, siistiä...
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Olen nyt katsonut tuota neljä jaksoa ja voi herranjumala kun onkin koukuttava sarja! Henkilöhahmot ovat aivan ihania, etenkin Train ja Sven, mutta naishahmotkin ovat yllättävän hyviä (yleensä ne ovat poikkeuksetta joko laimeita tai ärsyttäviä), musiikit ovat tunnelmaan äärimmäisen hyvin sopivia ja piirtotyyli riemastuttavan erilainen. Tätä lisää. Ja pian. Taitaa mennä tämäkin yö valvoessa. Pitäisi varmaan investoida parempaan tuoliin niin olisi kivempi katsoa, takapuolen puutuminen on harmittava sivuvaikutus.

//Edit:

Juu. Upea sarja on. Ja tuo väreillä leikkiminen on tosi hieno juttu. Taitaa mennä tämä yö pitkästä aikaa animen seurassa valvomiseksi kun ei tätä malta jättää nyt kesken.
Spoileri, maalaa nähdäksesiMutta ääk, se kimonotyttönen oli oikeesti tosi kiva! Just kun aloin tykästyä siihen niin se listitään. Aika epistä. ;_;
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

hmm luulin et luin http://www.animewatcher.net/anime/1819 niin tuolla ainaki on 52... mut joo justjsut ooh btw sori tosta edellisestä se tuli vahingos...tuplaposti xD ^^
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

zamir kirjoitti:hmm luulin et luin http://www.animewatcher.net/anime/1819 niin tuolla ainaki on 52... mut joo justjsut ooh btw sori tosta edellisestä se tuli vahingos...tuplaposti xD ^^
Oho! Oho! No, toivon ainakin sitten niin. Niin pirun hyvä sarja, että toivon, ettei koskaan loppuisi. Niin se olikin 24, mitä olin lukenut, mutta toivotaan, että tulee edes 52.

Ihmettelinkin, mitä he saisivat vielä siihen sarjaan 19:sta jälkeen.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

muute mikä on sen intro musan laulun nimi vois ladata se... tosi hyvä biisi xD :P
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Mitä hittoa te tässä sarjassa oikein näette? Olen jaksossa kymmenen enkä kuolemaksenikaan jaksa tätä Gonzo-häröilyä yhtään pitempään ellei tämä konsepti jotenkin muutu tässä parin jakson aikana. Hahmot kalkkaavat tyhjää, dialogi kalkkaa tyhjää ja tuntuupa se juonikin samalla tavalla kalkkaavan! Värimaailma, ilmeet, hahmojen liikkuminen ja muu animointi tuntuu olevan jo Gonzonkin tasolla tavanomaista ja tylsää -- hahmojen liikkeet ja taistelut tuntuvat hyvin mekaanisilta ja silmiä tuijotellaan turhaan niin paljon kun niistä ei näy sitä tunnetta nimeksikään...

Kaikista pahinta kuitenkin on yleinen ryhdittömyys: missään jaksossa tähän mennessä ei ole tuntunut olevan minkäänlaista kliimaksia, keskustelut eivät tunnu johtavan mihinkään ja huumoria ilmeisesti yrittää olla, mutta yhdestäkään hullunkurisen tapaisesta tilanteesta ei tunnu löytyvän sitä asiaa, mille olisi varsinaisesti tarkoitus nauraa. Sitten kun vielä sekin, että sitä draamaa on, mutta se tuntuu tyhjästä repäistyltä: hahmot suhtautuvat toisiinsa kuin heidän välillään olisi juuri tapahtunut jotain suurta ja merkittävää, mutta katsoja (tai ainakaan minä) ei pääse siitä oletetusta tapahtumasta mitenkään osallisesti. Kenenkään hahmon mietteisiin ei pääse, kenenkään mielipiteitä ei tarkastella mistään suunnasta, kaikki vain tapahtuu hahmojen ympärillä. Hahmotkaan eivät ole mitään erikoisia, vaan epämääräisiä yhdistelmiä jo olemassaolevista hahmoista, minun mielestäni.

No lopputunnari ja loppuanimaatio erottuvat selkeästi joukosta ja ovat yhdessä nerokas yhdistelmä. Mutta muuten minusta tämä on niin peruspaketti että peittoaa jopa Samurai 7:n tavanomaisuudessa :P

Vai voisiko jopa oikeasti olla niin, että tässä sarjassa tulee jokin mullistus, joka tekisi tästä enemmän katsomisen arvoisen?

Edit: Ainiin, ja pointsit kotiin kamalista nimistä. Kamoon, Train, juna.
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Dragonmaster kirjoitti:Hahmotkaan eivät ole mitään erikoisia, vaan epämääräisiä yhdistelmiä jo olemassaolevista hahmoista, minun mielestäni.
Creed?
Dragonmaster kirjoitti:Vai voisiko jopa oikeasti olla niin, että tässä sarjassa tulee jokin mullistus, joka tekisi tästä enemmän katsomisen arvoisen?
Creed.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Setzer kirjoitti:
Dragonmaster kirjoitti:Hahmotkaan eivät ole mitään erikoisia, vaan epämääräisiä yhdistelmiä jo olemassaolevista hahmoista, minun mielestäni.
Creed?
Dragonmaster kirjoitti:Vai voisiko jopa oikeasti olla niin, että tässä sarjassa tulee jokin mullistus, joka tekisi tästä enemmän katsomisen arvoisen?
Creed.
Jos mieleni yhtäkkiä tekisi nähdä homoileva murhanhimoinen pahis päähenkilöä lähentelemässä, katsoisin mieluummin uudestaan Hunter x Hunterin. Hisoka > Creed, ainakin sen perusteella mitä olen nähnyt :P

Ja muuta Creedissä en näekään pitämisen arvoiseksi kuin narttumaisen homoilun ja verenhimoisuuden.
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Dragonmaster kirjoitti: Ja muuta Creedissä en näekään pitämisen arvoiseksi kuin narttumaisen homoilun ja verenhimoisuuden.
Nyt loukkasit mun tunteita : <

Eikun siis enivei.
Omasta mielestäni Black Cat on siitä kiva kun se ei uhku yltiöpäisesti japania vaan se maailma on saanut vaikutteita euroopan erilaisista maista kuten italiasta jne. Ja sanomalehdissä sun muissa ilmoituksissa teksti on länsimaalaisilla kirjaimilla, ei japskikanjeja tai jotain.
Ja minusta hahmot ovat ihan kivoja vaikka kaikki on piirrettykin animessa nuoremman näköisiksi, jos ootte huomanneet miten iso pää Evellä on verrattuna sarjakuvaan. Ja Train on oikeasti 23 vuotias, näyttääkö hän siltä? Luulin sitä joksikin 15-17 vuotiaaksi :D
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Äh, 23 jaksoa. Vaivaiset 23 jaksoa. Sydämeni itkee verta. Olisi voinut olla nyt edes sen 52 kun hahmot olivat niin ihania <3

En ole vielä tuota viimeistä jaksoa katsonut kylläkään kun ei ole ollut aikaa. Asia pitää korjata mitä pikimmin.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Mirha kirjoitti:Äh, 23 jaksoa. Vaivaiset 23 jaksoa. Sydämeni itkee verta. Olisi voinut olla nyt edes sen 52 kun hahmot olivat niin ihania <3

En ole vielä tuota viimeistä jaksoa katsonut kylläkään kun ei ole ollut aikaa. Asia pitää korjata mitä pikimmin.
Mitä!? Onko 23 muka viimeinen jakso!? Sanotaanko se jossakin siinä? Minun kaverini nimittäin muistaakseni jostakin oikein luotettavasta tiedonlähteestä tarkisti, että siinä on 52 jaksoa. Minunkin sydämeni itkee verta, jos siinä on vain vaivaiset 23 jaksoa. :cry:
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

kaze-chan kirjoitti:
Mirha kirjoitti:Äh, 23 jaksoa. Vaivaiset 23 jaksoa. Sydämeni itkee verta. Olisi voinut olla nyt edes sen 52 kun hahmot olivat niin ihania <3

En ole vielä tuota viimeistä jaksoa katsonut kylläkään kun ei ole ollut aikaa. Asia pitää korjata mitä pikimmin.
Mitä!? Onko 23 muka viimeinen jakso!? Sanotaanko se jossakin siinä? Minun kaverini nimittäin muistaakseni jostakin oikein luotettavasta tiedonlähteestä tarkisti, että siinä on 52 jaksoa. Minunkin sydämeni itkee verta, jos siinä on vain vaivaiset 23 jaksoa. :cry:
Ainakin minun saamassani 23:ssa lukee [END], ja animenewsnetwork sanoo sarjassa olevan vain 23 jaksoa.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Kyllä, se loppui.
Tyypillisen Gonzoa :D
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Katsoin juuri koko sarjan... Se, se on loppu... Ei tämä nyt ole mahdollista... Jaksoja piti olla ainakin 52... Taidan piiloutua nurkkaan vuodattamaan sydämeni verestä... Näin tässä aina käy...

Okei taidan nyt lopettaa. Mutta sitä en voi kieltää, etteikö kyyneleitä olisi tullut.

Kyllä oli hyvä sarja.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Vastaa Viestiin