Mai-HiME & Mai-Otome

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
anime-fani

Mai-HiME & Mai-Otome

Viesti Kirjoittaja anime-fani »

Hei kattooks kukaa mai himee tai mai otomee??
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Olen kumpaakin sarjaa katsellut. Mai Himen nähnyt ja otomea katselen. Pidän molemmista suunnattomasti.

Eikös tuosta Mai Himestä ole jo täällä?
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

( ei pliis tuota syaania väriä, kamala tällä taustalla kun mulla on )

On jotain mut ei haittaa jos puhutaan uusiks, saadaan juttua. Aika tylsäksi menee jos jokaisesta asiasta pitää kaivaa se kivikautinen ketju esiin ^^

- Mai-HiME ... OK sarja joka yllätti tavallaan synkkyydellään siinä lopussa.
Kivoja hahmoja ja kivahko juoni, joskin ei mikään tavattoman originaali ja rajoja murtava. Lukekaa manga kanssa, juoni on eri.
- Mai-Otome ... en voi sanoa mitään kun en ole nähnyt. Varmasti asiallinen.
Viimeksi muokannut charmander, Ma Maalis 06, 2006 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

chauron kirjoitti:On jotain mut ei haittaa jos puhutaan uusiks, saadaan juttua. Aika tylsäksi menee jos jokaisesta asiasta pitää kaivaa se kivikautinen ketju esiin ^^
Nojoo, toi on kyllä ihan totta ja Mai Otomesta ei ollakkaan vielä puhuttu. Anteeksi siis tästä.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Ei tarvi anteeksi pyydellä, sinänsä ihan asiallinen kommentti toi on. ^^


+linkit+

[ Mai-hime: ]
http://www.animesuki.com/series.php/370.html

[ Mai-Otome: ]
http://www.animesuki.com/series.php/686.html
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mai Hime kuuluu yhtiin lempisarjoistani (Kuten varmana useasta sigusta olette huomanneet). Pidän suunnattomasti sen musiikeista, juonesta, hahmoista ja ehdottomasti Kagutsuchista ^_^
Olen Trailerin nähnyt Mai Hime Moviesta ja petyin suunnattomasti, kun se olikin feikki.. Ei tuukkaan mtn leffaa.. *shock* Trailerikin oli hyvä<3

Mai otomea seuraan koko ajan ja rupeaa juoni paranemaan :) Pidin siitä, kun henkiköistä alkaa tulemaan Maistereita ja voimat lisääntyvät. Ainoa asia, mistä en pitänyt ja mitä odotin kaikki 21 tähän mennessä tullutta jaksoa on
Spoileri, maalaa nähdäksesikun Mai tuleekin vasta jaksossa 22 ensimmäisen kerran >_< Halusin nähdä sen jo paaaaljon aikasemmin
Odotan tältä sarjalta vielä suuria, vaikka se onkin jo loppumaan päin (26 jaksoa veikkaillaan toisella foorumilla)


Loistavia sarjoja siis molemmat ja suosittelen kaikille, jotka eivät vielä ole nähneet.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Musta Mai-hime on ihan perseestä en oikein osaa perustella sitä kyllästyin loppujen lopuks jaksossa 16 sillo se meni jo ihan päin persettä koko sarja, Mai-otomee en oo katsonut vois vilkasta. ja hei kaikilla on omamielipide jos ette tykkää ei maha mitään hahaha.
Kuva
anime-fani

Viesti Kirjoittaja anime-fani »

joo jaksoi on tulos 26 eli sama määrä kuin mai himeä.. himes mä tykkäsin Kugast ja otomest tykkään Wangist eli en Sergayst vaa Ninast :D
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

meitsi olen kattonu mai himen ja nyt oon kattonu mai otomee siihen 21 se uusin on mut joo... niin onko näillä mitää yhteistä... jotenki musta tuntuu et on.. mut en tajua mitä xD lol mut joo oon ihan sekasi xD LoL!
8)
anime-fani

Viesti Kirjoittaja anime-fani »

mäki oon kattonu 21 jaksoo.......
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

zamir kirjoitti:meitsi olen kattonu mai himen ja nyt oon kattonu mai otomee siihen 21 se uusin on mut joo... niin onko näillä mitää yhteistä... jotenki musta tuntuu et on.. mut en tajua mitä xD lol mut joo oon ihan sekasi xD LoL!
8)
Ei niissä muuta samaa oo, kun samat hahmot ja niillä samat etunimet.
+ jotain uusia hahmoja tottakai. Juoni on täysin eri.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
anime-fani

Viesti Kirjoittaja anime-fani »

Runte kirjoitti:
zamir kirjoitti:meitsi olen kattonu mai himen ja nyt oon kattonu mai otomee siihen 21 se uusin on mut joo... niin onko näillä mitää yhteistä... jotenki musta tuntuu et on.. mut en tajua mitä xD lol mut joo oon ihan sekasi xD LoL!
8)
Ei niissä muuta samaa oo, kun samat hahmot ja niillä samat etunimet.
+ jotain uusia hahmoja tottakai. Juoni on täysin eri.
Runte on iha oikees... Mut kuitenki tykkään niist :D
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Vois kattoa että minkälainen tuo My hime anime on. My Hime mangan olen lukenut ja oli todella hyvä, toivottavasti anime on toteutettu yhtähyvin.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Deta- kirjoitti:Vois kattoa että minkälainen tuo My hime anime on. My Hime mangan olen lukenut ja oli todella hyvä, toivottavasti anime on toteutettu yhtähyvin.
Mun mielestä on, ehkä jopa paremminkin, just sen takia et juonta ja muutamia yksityiskohtia on muutettu ja niinpäin pois, plus että animaatio on tehty todella mainiosti ja että kaikki ylipäätään on ok. Eli jos pidit mangasta, sanoisin ettet pety :wink:
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Kiiwi kirjoitti:Millon tulee seuraava jakso, tietääkö kukaan? Tai yleensäkin minkä ajan välein? :)
Saiyamanilta löydät raa'an version joskus perjantaina ja Doremi subbaa Lauantai-sunnuntai välisenä yönä, itse aina lataan sunnuntaiaamuisin.

Täältä Doremia + muita subattuja
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Vastaa Viestiin