Fruits Basket

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Sutsuran kirjoitti:Mangassa Tohruhan on btw blondi, ihan oikeesti. Luonteeltaan ainaki 100% platina! Outoa nähä hänet oikeesti vaaleahiuksisena.
Öm? (Ja lisää)
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

frostious kirjoitti:
Sutsuran kirjoitti:Mangassa Tohruhan on btw blondi, ihan oikeesti. Luonteeltaan ainaki 100% platina! Outoa nähä hänet oikeesti vaaleahiuksisena.
Öm? (Ja lisää)
Tarkoitin ihan vain mangaa en kansikuvia
Kuvia ei oo pakko kenenkään kattoa, ei ne kyllä mun mielestä spoilaa mitään, mut kuiten.

Nyt haluaa lukea manganki!! Saispa espylta tai Mooglelta lainaan*mietiskelee* Äääh, mahdotonta.:-/
Viimeksi muokannut Sutsuran, To Syys 21, 2006 21:12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Ainakaan minulla nuo mangakuvat eivät näkyneet, mutta noin muuten voin sanoa, että mangoissa on aika yleistä, että hiukset jätetään värittämättä elleivät ne ole täysin mustat. Esimerkiksi Narutossahan monellakin hahmolla on mangassa "värittömät" hiukset, vaikka "todellisuudessa" hahmoilla on tummat hiukset (Gaara, Kankuro, Sasori...)

Eli se, että hiukset ovat mangassa "blondit" ei välttämättä tarkoita, että hahmolla on oikeasti vaaleat hiukset.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Yozora kirjoitti:Ainakaan minulla nuo mangakuvat eivät näkyneet, mutta noin muuten voin sanoa, että mangoissa on aika yleistä, että hiukset jätetään värittämättä elleivät ne ole täysin mustat. Esimerkiksi Narutossahan monellakin hahmolla on mangassa "värittömät" hiukset, vaikka "todellisuudessa" hahmoilla on tummat hiukset (Gaara, Kankuro, Sasori...)

Eli se, että hiukset ovat mangassa "blondit" ei välttämättä tarkoita, että hahmolla on oikeasti vaaleat hiukset.

Mutta periaattessa voidaan sanoa että hänellä on vaaleat hiukset, sillä niitä ei ole väritetty, right?
Onhan Ranmallakin kansissa pinkit hiukset, mutta ei mangassa.


Onko kellään hajuakaan, miten Haru todisti lunnollisen hiusvärinsä wc:ssä?
Miksi kukaan ei muuten puhu Harusta? Miten olisi Yuki+Haru? " Tänään olet minun!" "Entä mitä aiot tehdä, kun saat minut?"
Viimeksi muokannut Sutsuran, Pe Syys 22, 2006 19:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Sutsuran kirjoitti:Mutta periaattessa voidaan sanoa että hänellä on vaaleat hiukset, sillä niitä ei ole väritetty, right?
Onhan Ranmallakin kansissa pinkit hiukset, mutta ei mangassa.
Öö? EI.
Joskus syystä tai toisesta mangakat eivät lisää rasteria hahmojen hiuksiin, vaikka tarkoittaisivatkin ne tummiksi. Samalla lailla hahmojen iho ei ole valkoinen vaikka siinä ei ole rasteria, tai vaatteet ole kaikki valkoisia vaikka niissä ei ole rasteria, tai puut ja taivas ole valkoisia vaikka niissä ei ole rasteria.

Yleensä myös se, että mangakan itse värittämissä kuvissa hahmolla on tummat hiukset on aika hyvä vihje siitä, että heillä todella on tummat hiukset.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Fruits Basket

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Katoin kaverijengini kanssa koko viime yön fruits baskettia. Kaverini pikkusisko omistaa koko sarjan mangana ja melkein kaikki DVD:t. Sitä tuli selailtua mangaa ja katsottua tosiaan sitä animee enkä millään pystynyt ymmärtämään miksi hitossa se on niin suosittu Oo; Sekä manga että anime oli paskasti piirretty (anime oli tosi halpis >_>) eikä juonesta -mikäli siinä oli sellainen- tajunnut yhtään mitään.
Eli.. haluisko joku selittää mulle mikä siinä viehättää? Oman järkeni mukaan sanoisin, että bishieitten määrä?
Avatar
Andar
Genin
Genin
Viestit: 115
Liittynyt: To Elo 25, 2005 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fruits Basket

Viesti Kirjoittaja Andar »

Komppaan täysin edellistä postaajaa. Sarja on parhaimmillaankin vaan ihan kiva, juontakaan ei ole juuri yhtään. Katsoin periaatteen vuoksi koko sarjan, mutta ei ole pelkoa että sitä uudestaan katsoisin.
Vastaa Viestiin