Mitä animesarjoja seuraat tällä hetkellä?
- Nixu
- S-class mage
- Viestit: 3622
- Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- Hi Enzeru
- Chuunin
- Viestit: 282
- Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
- Paikkakunta: Pori
Hmmm....
No
1. Naruto
2.Inuyasha
3.KIBA
4.Chobits
5.Fruits Basket
6. Full metal panic
7.Neon genesis evangelion
8. Final fantasy
...
No
1. Naruto
2.Inuyasha
3.KIBA
4.Chobits
5.Fruits Basket
6. Full metal panic
7.Neon genesis evangelion
8. Final fantasy
...
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
- Karupin
- ANBU Squad Leader
- Viestit: 886
- Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
- Kakashi_lover
- Genin
- Viestit: 110
- Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
- Paikkakunta: Tampere
- Viittaperkele
- Surkastuma
- Viestit: 1259
- Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
- Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....
Aktiivisesti seuraamani kesken olevat sarjat ja vielä loppurutistusta vailla olevat kokonaiset sarjat ovat:
D. Gray-man
Kuten mangassakin, animessa alku on ollut minust kovin tylsä. Onneksi sentään animointi on hienoa katseltavaa ja ääninäyttely hienoa kuultavaa. Odotan innolla sitä kun hahmoja esitellään lisää ja meno käy vähän mielenkiintoisemmaksi... Olen todella utelias tietämään millaisiksi Crowley ja Miranda on tehty!
Death Note
Vaikka kuinka tekisivät muutoksia juoneen (en ole edes huomannut moisia, en ainakaan isoja), tämä anime liimaa silmät ruutuun kiinni. Utskomattoman hieno.
The Gargoyle of the Yoshinagas
Ei jaksa kiinnostaa minua -- on ilmeisesti vähän nuoremmalle väelle (lue: ala-asteikäisille). Ajattelin lopettaa katsomisen jos alkaa näyttää siltä että siihen uhratun ajan voisi käyttää parempiin sarjoihin. Toisaalta, tämä sarja ei kyllä ole varsinaisesti huono.
Pumpkin Scissors
Tästä sarjasta tulee jotenkin kenshinihtävä olo alkuasetelman ja hahmojen takia. Ihan kohtuuhyvältä vaikuttava kuvaus sodanjälkeisestä elämästä ja jälleenrakentamisesta. Meinasin lopettaa jo ensimmäiseen jaksoon johtuen siitä että se vaikutti siltä tavanomaiselta Gonzo-sotkemiselta, mutta sarja jäi kummittelemaan mieleeni joten katsoin myöhemmin lisää ja nyt olen siihen koukussa. Ehkä tämä on taas niitä parempia Gonzon rivistössä olevia sarjoja...? Ainakin Speed Grapher, Gantz, Black Cat ja muut pintaliidot ovat todellakin jättäneet toivomisen varaa.
Akagi
Nyt olen kyllä viimeistään pudonnut tämän sarjan kärryiltä mutta ei se mitään -- tyyliuskollisesti tehty animaatio viehättää yhä tarpeeksi estääkseen tylsistymisen. Ja kyllä sen draaman sen pelin takana tajuaa vaikkei niitä sääntöjä niinkään, vai..?
Eyeshield 21
Kyllä niillä raweillakin jotenkin pärjää kun on kova hinku -- tosin silti odotan innolla sitä että tulee parempilaatuiset DVD-rippaukset med tekstitykset.
Bleach ja Naruto
Kyllä, luetteloin ne samaan syssyyn. Sue me.
Kemonozume
En ole edes varma miksi tämä sarja vangitsee minut ruudun ääreen aina kun sitä tulee lisää... Mielenkiintoinen tyyli sillä kyllä on.
Inukami!
Tähän mennessä ainoa tissihumppapervoilu jota siedän, suurimmaksi osaksi siksi että sekaan tunkaistut viittaukset myytteihin ovat mielenkiintoisia ja hauskasti älyttömyyksillä sössitty. Ja ainakin sarja on rehellinen omasta sisällöstään!
D. Gray-man
Kuten mangassakin, animessa alku on ollut minust kovin tylsä. Onneksi sentään animointi on hienoa katseltavaa ja ääninäyttely hienoa kuultavaa. Odotan innolla sitä kun hahmoja esitellään lisää ja meno käy vähän mielenkiintoisemmaksi... Olen todella utelias tietämään millaisiksi Crowley ja Miranda on tehty!
Death Note
Vaikka kuinka tekisivät muutoksia juoneen (en ole edes huomannut moisia, en ainakaan isoja), tämä anime liimaa silmät ruutuun kiinni. Utskomattoman hieno.
The Gargoyle of the Yoshinagas
Ei jaksa kiinnostaa minua -- on ilmeisesti vähän nuoremmalle väelle (lue: ala-asteikäisille). Ajattelin lopettaa katsomisen jos alkaa näyttää siltä että siihen uhratun ajan voisi käyttää parempiin sarjoihin. Toisaalta, tämä sarja ei kyllä ole varsinaisesti huono.
Pumpkin Scissors
Tästä sarjasta tulee jotenkin kenshinihtävä olo alkuasetelman ja hahmojen takia. Ihan kohtuuhyvältä vaikuttava kuvaus sodanjälkeisestä elämästä ja jälleenrakentamisesta. Meinasin lopettaa jo ensimmäiseen jaksoon johtuen siitä että se vaikutti siltä tavanomaiselta Gonzo-sotkemiselta, mutta sarja jäi kummittelemaan mieleeni joten katsoin myöhemmin lisää ja nyt olen siihen koukussa. Ehkä tämä on taas niitä parempia Gonzon rivistössä olevia sarjoja...? Ainakin Speed Grapher, Gantz, Black Cat ja muut pintaliidot ovat todellakin jättäneet toivomisen varaa.
Akagi
Nyt olen kyllä viimeistään pudonnut tämän sarjan kärryiltä mutta ei se mitään -- tyyliuskollisesti tehty animaatio viehättää yhä tarpeeksi estääkseen tylsistymisen. Ja kyllä sen draaman sen pelin takana tajuaa vaikkei niitä sääntöjä niinkään, vai..?
Eyeshield 21
Kyllä niillä raweillakin jotenkin pärjää kun on kova hinku -- tosin silti odotan innolla sitä että tulee parempilaatuiset DVD-rippaukset med tekstitykset.
Bleach ja Naruto
Kyllä, luetteloin ne samaan syssyyn. Sue me.
Kemonozume
En ole edes varma miksi tämä sarja vangitsee minut ruudun ääreen aina kun sitä tulee lisää... Mielenkiintoinen tyyli sillä kyllä on.
Inukami!
Tähän mennessä ainoa tissihumppapervoilu jota siedän, suurimmaksi osaksi siksi että sekaan tunkaistut viittaukset myytteihin ovat mielenkiintoisia ja hauskasti älyttömyyksillä sössitty. Ja ainakin sarja on rehellinen omasta sisällöstään!
- Uzumaki naruto
- BANNED
- Viestit: 821
- Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
- Paikkakunta: Leaf village
- Viesti:
- Uzumaki naruto
- BANNED
- Viestit: 821
- Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
- Paikkakunta: Leaf village
- Viesti:
- neonsade
- Genin
- Viestit: 191
- Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32