Speed Grapher

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Speed Grapher

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Toistaiseksi paras anime sarja mitä olen koskaan nähnyt. Pidin juonesta ja hahmoista (Tsujido ja Suitengu <3). Yleensä en pidä hirveästi action jutuista, mutta jostakin syystä Speed Grapher on mun mielestä aivan mahtava. Ainoa juttu mikä mua ärsytti koko sarjassa oli varmaan ne jotkut seksi kohtaukset (esim. se Ginza ja Saiga kohtaus) vaikka se kuului siihen juoneen, mutta se ei kuitenkaan niin hirveästi ärsyttänyt. :P Sarjan toka opening on yksi minun lemppareista ja endingkin oli ihan hyvä. :> Pidin kaikista jaksoista, mutta yksi mun lempi jaksoista on varmaan se jossa on Suitengun menneisyytä.
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

en ole katsonut kyseistä sarjaa ihan vain tämän arvostelun vuoksi http://www.animenewsnetwork.com/reviews ... hp?id=1013
ANN haukkui sarjan minusta aika pahasti ja saikin vain C+ mikäon varmaa joku 7+...? Eipä tässä muuta
Kuva
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Olli-Sensei kirjoitti:en ole katsonut kyseistä sarjaa ihan vain tämän arvostelun vuoksi http://www.animenewsnetwork.com/reviews ... hp?id=1013
ANN haukkui sarjan minusta aika pahasti ja saikin vain C+ mikäon varmaa joku 7+...? Eipä tässä muuta
Se on kuule makuasia. Jotkut pitää ja jotkut ei. ;>
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Minä tykkään Nemin avasta:) Ja SG:st, PALJON. Katsonut pari kertaa koko sarjan läpi ja loppuratkaisu oli aika loistava ainakin minun silmissäni. Shuitengu on ripattu pahikseksi jopa yhteen D&D-likey -pelikampanjaanXD Tosin Tsujia ei ollut, varmaan koska meikäläisen hahmo olis luikkinu pahisten puolelle siinä vaiheessa.

Parasta antia sarjasta varmaan läpäksi jäänyt: jos mies ei saa seisomaan ellei kädessä ole kamera ja nainen ei kostu ellei kädessä ole ase, on seksi aika mielenkiintosta. Ja Shinsen pwns. Se opettajan hoito, priceless. Absolute genius, I salute you, Lady Tennouzu!
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Vastaa Viestiin