Wolf's Rain

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Olen katsonut kahdeksan ensimmäistä jaksoja ja olen koukussa. ^^ Kaunista animaatiota ja ihanat musiikit, rakastanrakastan. <3 Ideakin on mielestäni erittäin mielenkiintoinen...

Toboe ja Tsume ovat lemppareitani... ja Hige myös... Mitä tähän asti olen katsonut, niin ainoa juuri johon en tunne sympatioita on Kiba... :/ Nätti poika, mutta jotenkin en pidä kuinka hänen hahmonsa on rakennettu...

...hassua kyllä että kun olin katsonut kaksi ensimmäistä jaksoa, olin nähnyt jo niin paljon shounen-ai viittauksia että silmiä kirveli... o.O Johtuukohan tämä nyt vain fanityttöydestäni (most likely), mutta jotenkin sarjassa tuntuu olevan fangirleille fanserviceä aika monessakin kohtaa... (toisaalta taas Toboeta luulin muutenkin aluksi tytöksi luonteenkin puolesta, niin enpäs sano sitten enempää)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Tuli tämäkin sarja katsottua joskus sitten ja olihan tuo iha jees. Se päähahmo muija oli kyl vähän ihme, olis saanu olla vähän elollisempi :P Hahmosuunnittelu oli muuten kyllä jees ja koko idea oli kanssa ihan hyvä.
Kuva
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Jeps, olen kattonut aika kauan sitten ne ensimmäiset 10 jaksoa ja tykkäsin tooooodella paljon. :> Pitäisi varmaan kattoa jossain vaiheessa ne loput 20 ^.^

Itteäni ärsytti eniten animen alku, koska se oli sen verran epäselvä, ja meni jonku aikaa ennen kuin pääsi juoneen sisään...
Hahmoista tykkäsin eniten Kibasta :3
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Tuli tää katottuu tuolloin 1½ vuotta sitten niin tällä hetkellä ei nyt niin loistavasti muista animesta kaikkea.
Hahmo design oli minusta todella hyvä tälläiseksi 30 episoden animeksi. Piirtotyyli oli sitä yleistä tasoa. Musiikkia pidin tämän animen parhaimpana juttuna. Opening oli hyvä,Ending oli kuunneltava ja taustamusiikki loistavaa. Juoni oli aika keskinkertainen, mutta kuitenkin sellainen että sai aina pidettyä pikkuisen jännitystä mitä tapahtuu seuraavassa jaksossa.
Kokonaisuutena tämä oli hyvä anime, keskitasoa parempi. Arvosanaksi antaisin 9
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Onhan se oikein kaunis sarja, ensimmäiset 10 jaksoa meni ihkutukseen. Kuten sanottu, idea upea, toteutus menikin sitten surkeaksi. Pitäis vaivaiset 3 jaksoa että oisin katsonu kokonaan... mutta. Se. On. Niin. TYLSÄ ja hitaaaaasti eteenpäin laahaava... argh. Tsume & Kiba omia lemppareita, inhosin Chezaa koska se on vain Cheza jnejne. Plääh.

Musiikit ja se harmaa, synkeä värimaailma oli omalla surullisella tavallaan jotakin hillittömän kaunista. Isoin plussa koko sarjasta. (Ja olen susifriikki, ne ovat niin kauniita.) Mutta muuten aika pienoinen pettymys mitä enemmän katsoi. Loppua kohden vain entistä sekavampaa... :S
DrunkenFighter

Viesti Kirjoittaja DrunkenFighter »

Ihuna sarja <3 Tosin loppuun en ole katsonut sitä....

...vielä.


Mies-jolla-hiukset-pienellä-pompulalla-takana-(muuten-harmaat-ovat-nämä-kyseiset-haivenet) on symppis. Piste.
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Kiba on just hyvä :D Mutta se loppu on toisaalta surkeaa ja juoni jäi epäselväksi (toisaalta).. OSTeja on pakko hankkii lisää
End of all hope..

Kuva
Vastaa Viestiin