Top 3 tämän hetken animet v.2
- Tonnikala
- Just nobody
- Viestit: 1297
- Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
- Paikkakunta: Hämeen kyrössä
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1.ONE PIECE
johtaa niin kirkkaasti että huhhuuh.Luffy ja chopper on hauskoja.
2.Bleach
3.Naruto shippuuden
johtaa niin kirkkaasti että huhhuuh.Luffy ja chopper on hauskoja.
2.Bleach
3.Naruto shippuuden
- Kakashi_lover
- Genin
- Viestit: 110
- Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
- Paikkakunta: Tampere
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1.Ouran High School Host Club (Hauskaa ''homo'' meininkiä.. Ja tottaki Tamaki ja kaksoset.. ^^)
2.Katekyo Hitman Reborn! (Mafiaa hauskalla tavalla... Lambo on ihana! XD)
3.Yami no Matsuei (Eka shounen ai mitä katson.... Ja on kyllä hyvä murhineen ja shinigameineen!)
2.Katekyo Hitman Reborn! (Mafiaa hauskalla tavalla... Lambo on ihana! XD)
3.Yami no Matsuei (Eka shounen ai mitä katson.... Ja on kyllä hyvä murhineen ja shinigameineen!)
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
- Tobi
- Genin
- Viestit: 104
- Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:58
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Tokyo Majin Gakuen Kenpucho
2. Naruto
3. Kaze No Stigma
Siinäpä ne.
2. Naruto
3. Kaze No Stigma
Siinäpä ne.
Metal Gear Solid 2:ssa Snake puhuu Valmetista ja sen valmistamista aseista.
-large
-large
- MoonFang
- Genin
- Viestit: 100
- Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
- Paikkakunta: Laukaa
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Hmm...
1. Naruto
2. Gurren Lagann
3. Bleach
Nuo on ne parhaimmat.
1. Naruto
2. Gurren Lagann
3. Bleach
Nuo on ne parhaimmat.
- Mirha
- Mindfuck
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Jos nyt jätetään Bleach pois laskuista sillä verukkeella, että taas on luvassa fillereitä, niin.. Hm. Olen aloittanut katsomaan muutamaa random-animea tässä kesälomani ratoksi.
1. Code Geass
2. Darker than Black
3. Hayate no Gotoku!
Code Geassista katsonut jopa yhden jakson, mutta tuijotin sitä herkeämättä alusta loppuun vaikka en edes pidä futuristisesta mecha-animesta, joten pakko siinä olla sitä jotain.
Darker than Black on vielä tässä vaiheessa aika hämärä anime, mutta mukaansatempaava. Tykkään hahmoista. Puhuvat kissat ovat aina plussaa :D
Hayate no Gotoku on äärettömän viihdyttävä ja reikäpäinen anime. Ihanan intertekstuaalinen ja katsojaa kirjaimellisesti puhutteleva :D
1. Code Geass
2. Darker than Black
3. Hayate no Gotoku!
Code Geassista katsonut jopa yhden jakson, mutta tuijotin sitä herkeämättä alusta loppuun vaikka en edes pidä futuristisesta mecha-animesta, joten pakko siinä olla sitä jotain.
Darker than Black on vielä tässä vaiheessa aika hämärä anime, mutta mukaansatempaava. Tykkään hahmoista. Puhuvat kissat ovat aina plussaa :D
Hayate no Gotoku on äärettömän viihdyttävä ja reikäpäinen anime. Ihanan intertekstuaalinen ja katsojaa kirjaimellisesti puhutteleva :D
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
- LoneWolf
- S-Class Missing-nin
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
- Paikkakunta: Kaaosmaa
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Päivitetäänpä vähän pitkästä aikaa:
1. Naruto Shippuuden
2. One Piece
3. Samurai Champloo
Bleach tippui listalta tuon surkean fillerihömpötyksen takia, mutta eiköhän se sinne taas joskus kapua takaisin. Samurai Chamloo korvasi Death Noten myöskin.
1. Naruto Shippuuden
2. One Piece
3. Samurai Champloo
Bleach tippui listalta tuon surkean fillerihömpötyksen takia, mutta eiköhän se sinne taas joskus kapua takaisin. Samurai Chamloo korvasi Death Noten myöskin.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
-
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 673
- Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
- Paikkakunta: Täällä jossain..
Re:
Muutosta on taas tapahtunut..Joten tälläinen lista on nykyisin:
1. One Piece
Vie taas ykkös-sijan.. Hahmot, huumori ja kaikki vaan jotain niin parasta^^
2. GTO
Huumori hervotonta, ja itse Onizuka rocks
3. Samurai Champloo
Toiminta, hahmot ja viimeiset jaksot loistavia..!
1. One Piece
Vie taas ykkös-sijan.. Hahmot, huumori ja kaikki vaan jotain niin parasta^^
2. GTO
Huumori hervotonta, ja itse Onizuka rocks
3. Samurai Champloo
Toiminta, hahmot ja viimeiset jaksot loistavia..!
- Jatimatic
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 619
- Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
- Paikkakunta: Laihia
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Devil May Cry huippu sarja, vaikka en oo koskaan pelejä koskaan pelannu ehkä se pitääkin jännitystä yllä :) (tämä ei tarkoita sitä ettei One Piece olisi paras)
2. One Piece (yksinkertaisesti paras, ja 300 jaksoo on liian vähän.)
3. Naruto Shiuppuuden/Bleach
Manga kiinostaa täl hetkel vähän enemmän niin animen kattelu on jääny vähän vähälle.
2. One Piece (yksinkertaisesti paras, ja 300 jaksoo on liian vähän.)
3. Naruto Shiuppuuden/Bleach
Manga kiinostaa täl hetkel vähän enemmän niin animen kattelu on jääny vähän vähälle.
- Tonnikala
- Just nobody
- Viestit: 1297
- Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
- Paikkakunta: Hämeen kyrössä
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. One piece
elämme kriittisiä hetkiä..
2.Naruto shippuuden
sitä samaa kuin edellisessäkin...
3.Bleach
..Fillereitä..
elämme kriittisiä hetkiä..
2.Naruto shippuuden
sitä samaa kuin edellisessäkin...
3.Bleach
..Fillereitä..
- höpspöps
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 614
- Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Aishiteruze baby -söpöäää-
2. Eyeshield 21 -pitkästä aikaa kiva kattoa :3 -
3. DBZ - ihan kiva sarja, non-dubbed ofc-
2. Eyeshield 21 -pitkästä aikaa kiva kattoa :3 -
3. DBZ - ihan kiva sarja, non-dubbed ofc-
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Y.S.A.K.
-
- Genin
- Viestit: 123
- Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Gantz
2. Honey & Clover
3. Chobits
n_n hihi.
2. Honey & Clover
3. Chobits
n_n hihi.
- Sucha
- Genin
- Viestit: 157
- Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
- Paikkakunta: Thor Camp
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Ähh, niitä on niin monia.
1. Naruto
2. Death Note
3. Hunter x Hunter ja FMA
1. Naruto
2. Death Note
3. Hunter x Hunter ja FMA
- h3h3h3
- Genin
- Viestit: 156
- Liittynyt: To Maalis 01, 2007 21:33
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Jep, vaihtuu taas.
1. One Piece
2. Samurai Champloo - Noussut listalle
3. Naruto - Noussut listalle
1. One Piece
2. Samurai Champloo - Noussut listalle
3. Naruto - Noussut listalle
- Mirha
- Mindfuck
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Sayonara, Zetsubou Sensei
2. Code Geass
3. Darker than Black
--
Lisäksi Hayate no Gotoku ja Claymore on aika kovia. :D
2. Code Geass
3. Darker than Black
--
Lisäksi Hayate no Gotoku ja Claymore on aika kovia. :D
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
- Lucy
- Assassin
- Viestit: 1211
- Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
- Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Darker than Black - Yli-mahtava sarja! En oikeastaan mitään pahaa sanottavaa keksi.. Sarja jyrää kaikilla mahdollisilla alueilla.
2. Suzumiya Haruhi no yuu'utsu - Animemaailman täydellisyys ei kakkossijalle kyllä kuuluisi, mutta ihkutushuomioni on tällähetkellä DTBssä.. Haruhin Jatko-osaa odotellessa!
3. Paranoia Agent - Ihanan erilainen sarja! Välillä kyllä tippui kärryiltä...
2. Suzumiya Haruhi no yuu'utsu - Animemaailman täydellisyys ei kakkossijalle kyllä kuuluisi, mutta ihkutushuomioni on tällähetkellä DTBssä.. Haruhin Jatko-osaa odotellessa!
3. Paranoia Agent - Ihanan erilainen sarja! Välillä kyllä tippui kärryiltä...
I'm in SPACE~!
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher