Top 3 tämän hetken animet v.2
- Tonnikala
- Just nobody
- Viestit: 1297
- Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
- Paikkakunta: Hämeen kyrössä
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
top.3
1.One piece
2.Naruto
3.Bleach
1.One piece
2.Naruto
3.Bleach
- circol
- Keiji-san
- Viestit: 1184
- Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
- Paikkakunta: Quakenet & Ircnet
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Tengen Toppa Gurren-Lagann Mahtavaa toimintaa ja hienoja ihmissuhteita :D
2. Sayonara Zetsubou Sensei Erittäin hyvää huumoria ja ihmeellisiä ajatuksia.
3. Darker than Black Hienoa toimintaa hienosti animoituna ja juonikin on mielenkiintoinen. Jos se vaan kulkisi nopeammin niin olisi vielä parempi.
2. Sayonara Zetsubou Sensei Erittäin hyvää huumoria ja ihmeellisiä ajatuksia.
3. Darker than Black Hienoa toimintaa hienosti animoituna ja juonikin on mielenkiintoinen. Jos se vaan kulkisi nopeammin niin olisi vielä parempi.
- Runte
- Lord of Oblivion
- Viestit: 4119
- Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
- Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
- Viesti:
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Oma listani on luultavasti:circol kirjoitti:1. Tengen Toppa Gurren-Lagann Mahtavaa toimintaa ja hienoja ihmissuhteita :D
1. One Piece
Aivan mahtava, valtava ja rikas sarja.
2. Gundam Seed/it
Erittäin nostalginen ja mukaansa tempaava mecha -sarja.
3. Tengen Toppa Gurren-Lagann
Uusin listalla. Alusta asti katsonut silloin Circolin mainitsemin perusteluin ja mahtavaksi osoittautui.
"'Anime 'bout drilling? Whis might turn out to be nothing..' And after five minutes: 'Holy Shit!'"
Tjtnsp, kun olivat kaverinsa kanssa tai jollain forella höpötellyt ^^ Suosittelen jokaiselle!
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
故に我は孤独を満喫している
-
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 673
- Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
- Paikkakunta: Täällä jossain..
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Taas lista vaihtunut.. Tällä hetkellä näin:
1. One Piece
Toimintaa, huumoria ja surullisia kohtauksia.. Kaikkea läytyy tästä loistavasta merirosvo-animesta!
2. Tengen Toppa Gurren-Lagann
Kaikessa päättömyydessään erittäin viihdyttävä sarja, johon taatusti jää koukkuun^^
3. Hajime no Ippo
Äijä-huumoria, armotonta treenaamista ja jännittäviä matseja.. Loistava sarja!
1. One Piece
Toimintaa, huumoria ja surullisia kohtauksia.. Kaikkea läytyy tästä loistavasta merirosvo-animesta!
2. Tengen Toppa Gurren-Lagann
Kaikessa päättömyydessään erittäin viihdyttävä sarja, johon taatusti jää koukkuun^^
3. Hajime no Ippo
Äijä-huumoria, armotonta treenaamista ja jännittäviä matseja.. Loistava sarja!
- Mirha
- Mindfuck
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Tengen Toppa Gurren-Lagann
Voiko tähän muuta sanoa kun whoa?
2. Sayonara Zetsubou Sensei
Saisivat subata enemmän ;__;
3. Hayate no Gotoku!
Viihdepläjäys.
Voiko tähän muuta sanoa kun whoa?
2. Sayonara Zetsubou Sensei
Saisivat subata enemmän ;__;
3. Hayate no Gotoku!
Viihdepläjäys.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
- olZu^
- Tokubetsu Jounin
- Viestit: 586
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
- Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
- Viesti:
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Naruto - Nous ykköseks ku viime jakso oli minusta todella hyvä. Jäi jänskää kohtaa.
Witchblade - No on ihan hyvä. Ei mikää loistava, mut just sellanen et jaksaa kattoo
One Piece - Viime jaksot olivat aika roskaa(paitsi nyt tän viikon jakso) ja jotenkin melko lapsellinen minusta.
Witchblade - No on ihan hyvä. Ei mikää loistava, mut just sellanen et jaksaa kattoo
One Piece - Viime jaksot olivat aika roskaa(paitsi nyt tän viikon jakso) ja jotenkin melko lapsellinen minusta.
- Xtriimi
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 622
- Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Aika perus lista
1.Bleach - No tällä hetkellä ihan hyvässä kohdassa.
2.Naruto - Vähän sama juttu...
3.One Piece - olen ruvennut sarjaa seuraamaan ja olen jaksossa 106 (ehkä en muista ;p ). Sarja on vaikuttanut hyvältä ja noussut pronssi sijalle.
1.Bleach - No tällä hetkellä ihan hyvässä kohdassa.
2.Naruto - Vähän sama juttu...
3.One Piece - olen ruvennut sarjaa seuraamaan ja olen jaksossa 106 (ehkä en muista ;p ). Sarja on vaikuttanut hyvältä ja noussut pronssi sijalle.
- Nazgael
- Genin
- Viestit: 144
- Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
- Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Bleach, vaikka olen kaiken tähän mennessä ilmestyneen mangan lukenut, silti koukuttaa ihan kympillä.
2.One Piece, no son nyt vaan niin VAN PIIS.
3.Naruto, sekin nyt vaan on niin jees mutta vatuttaa se että tästä Shippuudenista on tehty niin lasten versioo verrattuna mangaan.
VIHJE! VIHJE! Lukekaa ne mangat, ne on paljon paree.
2.One Piece, no son nyt vaan niin VAN PIIS.
3.Naruto, sekin nyt vaan on niin jees mutta vatuttaa se että tästä Shippuudenista on tehty niin lasten versioo verrattuna mangaan.
VIHJE! VIHJE! Lukekaa ne mangat, ne on paljon paree.
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
- Crystal
- Student
- Viestit: 4
- Liittynyt: La Syys 22, 2007 23:20
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Fullmetal Alchemist(ollut siitä asti suosikki kun se alkoi tulemaan mangana)
2. Tactics(todella hyvä juoni ja hahmot, suosittelen katsomista ja olen katsonut kerran läpi)
3. Naruto(kaverit koukuttivat, katselu kesken... joskus vannoin itselleni et en katso ollenkaan Narutoa : D )
2. Tactics(todella hyvä juoni ja hahmot, suosittelen katsomista ja olen katsonut kerran läpi)
3. Naruto(kaverit koukuttivat, katselu kesken... joskus vannoin itselleni et en katso ollenkaan Narutoa : D )
- MoonFang
- Genin
- Viestit: 100
- Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
- Paikkakunta: Laukaa
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
Sanotaan vaikka...
1. One Piece
2. FMA
3. School Rumble
Loistavia animeja kaikki.
1. One Piece
2. FMA
3. School Rumble
Loistavia animeja kaikki.
- Tridian
- Genin
- Viestit: 138
- Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
- Paikkakunta: Faerûn
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Melancholy of Haruhi Suzumiya - Alottelin eilen kattomaan ja vaikuttaa todella hyvältä, sekopäiseltä kouluanimelta.
2. Naruto - Orchie tuli kuvioihin :3
3. Bleach - Vihdoinkin alkaa tapahtua, vai alkaako? D:
One Piece nyt tippu pois, vaikka filleriarcin finaalijakso olikin ihan mukava. Mutta luulisin nyt näiden fillereiden loputtua sen nousevan taas listani kärkeen. We'll see.
2. Naruto - Orchie tuli kuvioihin :3
3. Bleach - Vihdoinkin alkaa tapahtua, vai alkaako? D:
One Piece nyt tippu pois, vaikka filleriarcin finaalijakso olikin ihan mukava. Mutta luulisin nyt näiden fillereiden loputtua sen nousevan taas listani kärkeen. We'll see.
- karasuka
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 628
- Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
- Viesti:
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
nooh.
1. Zoku Sayonara Zetsubou Sensei
2. Darker Than Black
3. Kaiji
1. Zoku Sayonara Zetsubou Sensei
2. Darker Than Black
3. Kaiji
Viimeksi muokannut karasuka, To Kesä 12, 2008 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Lucy
- Assassin
- Viestit: 1211
- Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
- Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Code Geass
-Miksi huhtikuu on niin kaukana? T^T En muista odottaneeni minkään sarjan kakkoskautta yhtä tuskasena. Lelouch kun on vienyt sydämeni mukanaan...
2. Suzumiya Haruhi no Yuu'utsu
-Täydellisyys on saamassa vihdoin jatkoa <3
3. Tsubasa: Tokyo Revelations
-Animaatio, musiikki ja taistelut älyttömän upeita! Kumpa vaan jatkuisi enemmänkin kuin kolme jaksoa..
-Miksi huhtikuu on niin kaukana? T^T En muista odottaneeni minkään sarjan kakkoskautta yhtä tuskasena. Lelouch kun on vienyt sydämeni mukanaan...
2. Suzumiya Haruhi no Yuu'utsu
-Täydellisyys on saamassa vihdoin jatkoa <3
3. Tsubasa: Tokyo Revelations
-Animaatio, musiikki ja taistelut älyttömän upeita! Kumpa vaan jatkuisi enemmänkin kuin kolme jaksoa..
I'm in SPACE~!
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher
- Rota
- Genin
- Viestit: 180
- Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Naruto Ainainen ykkönen!
2. Samurai Champloo / Fullmetal Alchemist
3. Love Hina
2. Samurai Champloo / Fullmetal Alchemist
3. Love Hina
- pyramido
- Genin
- Viestit: 109
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 17:39
- Paikkakunta: Hidden Stadi Village
Re: Top 3 tämän hetken animet v.2
1. Higurashi no Naku Koro ni/Higurashi no Naku Koro ni Kai
2. Elfen Lied
3. Death Note
En vieläkään tuota DN:ää ole saanut katsottua T_____T Mutta Elfen Lied ja Higurashi korvaa sen, erityisesti jälkimmäinen.
2. Elfen Lied
3. Death Note
En vieläkään tuota DN:ää ole saanut katsottua T_____T Mutta Elfen Lied ja Higurashi korvaa sen, erityisesti jälkimmäinen.