1. One Piece
Tällä hetkellä tämä pääsee helposti kärkeen. Mangaa lukeneena tiedän, että tulossa on tunteita herättäviä tapahtumia, eikä tämä nykyinen Enies lobby arkkikaan ole yhtään pöllömpi.
2. Naruto Shippuuden
Anime tässä kohdassa voittaa vielä Bleachin, mutta mangassa se on jo toisinpäin. Molemmat sarjat ovat oikeastaan aika tasavertaisia, eikä One Pieciinkään ole paljoa eroa.
3. Bleach
^
Kolmen kärki vaihtelee keskenään aika usein ja se riippuu ihan uusimmista jaksoista. Tällä hetkellä järjestys on tämä, mutta se saattaa muuttua lähiaikoina.
Päivitystä^^
1.One Piece
2.Bleach
3.FMA
Naruto tippui koko listasta.. Jotenkin koko sarjaan kohdistunut innostus on jostain kumman syystä alkanut laskemaan.. Toivottavasti vain väliaikaista.
Viimeksi muokannut shin, To Kesä 21, 2007 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I. Naruto / Shippuuden ~ Rawr, parasta viihdettä. =P Ei vain millään jaksaisi aina odottaa viikkoa uutta jaksoa odotellessa. t.t
II. Death Note ~ Kuten useimmat ovat maininneet, erään tapahtuman jälkeen sarjasta lähti (minun kohdaltani) 95% ideasta. Kuitenkin siihen asti tämä oli paras animesarja, mitä olen katsonut.
III. Hunter x Hunter ~ Ennakkoluulojen jälkeen tästä paljastui loistava sarja. Elän ikuisesti jatkon toivossa. ;P
One piece on aika suosittu ; D Minuun se ei niin kovin iskenyt, tai joo onhan se idea tosi hyvä, mut hei kamoon, siin on niinku yli 300 jaksoo ja se on kesken ._. multa menis päreet ennen kun kerkeisiin 100 jaksoon.
1. Mun ykkönen on luultavasti Prince of tennis, sillä pidän hahmoista ja lempiääninäytteliäni on pääosan äänenä.
2. Erittäin hyvänä kakkosena tulee Death Note
3. Kyllä se kolmonen on tuo Hunter x Hunter kaikki OVAt mukaan lukien ; )
Hyviä sarjoja on erittäin paljon, oli aika hankalaa karsia nuo.
1. Bleach (tosin luen tällä hetkellä enemmän mangaa kuin katson animea)
2. D. Gray-Man (sama kuin Bleachin kohdalla)
3. Mär (märchen awakens romance)
Ööh juuh, taidan nykyään tykätä aika suosituista sarjoista (okei, Mär ei ole suosittu mutta hei, se on katsomisen arvoinen (shonen-ai fanipalvelua tytöille shonen sarjassa)).
Njuuh, lista tosin taitaa vaihdella melko usein (pari kuukautta sitten FMA olisi ollut kiistaton... kakkonen?)