Ouran High School Host Club

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Ouran High School Host Club

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Elikkä tänne keskustelu kyseisestä sarjasta :P

OHSHC kertoo Haruhi-tytöstä, joka pääsee snobien kouluun, Ouraniin opiskelemaan. Sattuman oikusta hän kuitenkin joutuu Host Clubiin hostiksi muiden hostien kanssa :P Animesarja seuraa aika paljon kerhon jäsenten epämääräisiä sekoiluja parodioiden aika hyvin shoujo-tarinoiden kliseitä. Hahmokaartiin kuuluvat

Haruhi - poikamaisempi tyttö, joka on sarjan päähenkilö. Haruhi joutuu Host Clubin palkkalistoille särjettyään 8 miljoonan jenin arvoisen vaasin. Hän huomaa hyvin toisten tunteita - pystyy selvittelemään kaksosten riidat tai selvittämään, miksi tyyppi A teki tyypille B näin - mutta on toisaalta täysin tajuamaton toisten häntä kohtaan tuntemista tunteista. Haruhi on kerhon Natural Rookie - eli hän valloittaa tytöt mukavalla olemuksellaan esittämättä turhia.
Tamaki - Host Clubin pomo, ja hyvin teatraalinen sellainen. Tamaki on koko kerhon suosituin tyyppi (kaikki tytöt tahtovat palasensa Tamaki-senpaita <3) vaaleine hiuksineen ja orvokinvärisine silmineen. Tamaki kutsuu itseään Haruhin Isukiksi, mistä seuraa aikamoista huumoria :D Tamaki on kerhon Prinssityypin edustaja.
Kyouya - kerhon varjokuningas, joka vetelee naruista taustalla. Kyouya määrää kerhon taloudesta ja rahapuolesta, ja on usein myymässä kuvakokoelmia muista kerhojen jäsenistä villeille fanitytöille. Kyouya on kerhon Cool-tyypin edustaja.
Hikaru ja Kaoru - Host Clubin identtiset kaksoset, jotka rakastavat tehdä välillä julmiakin kepposia varsinkin Tamakille. Kaksosista Hikaru on villimpi ja Kaoru rauhallisempi - vai olikohan se toisinpäin? :D Hikaru ja Kaoru luovat jatkuvasti tilanteita, joissa asiakkaat pääsevät kirkumaan ja kuolaamaan varsinaiselle veljesrakkaudelle. Hikaru ja Kaoru edustavat kerhon Insesti-linjaa (xDDDD).
Takashi, kutsumanimi Mori-senpai - kerhon hiljaisin tyyppi. Hänestä ei paljoa tiedetä, paitsi että hän on Honey-senpain serkku. Mori on kuitenkin hyväsydäminen ja puolustaa/pelastaa Hanii-senpaita, onpahan hän pelastanut Haruhinkin ainakin kerran. Mori-senpai on kerhon Villimies (en voinut vastustaa kiusausta xD), pitkä, tumma, komea ja mysteerinen sellainen.
Haninozuka, Hanii-senpai - kerhon iältään vanhin jäsen (kolmannen luokan opiskelija Morin ohella). Hanii-senpai vetoaa jokaisen fanitytön kawaii/moe/shota-sydämeen ja aiheuttaa tytöissä söpöyden tunteita syömällä makeisiaan, kulkemalla ympäriinsä pikku pupu-pehmonsa kanssa ja vain näyttämällä suloiselta ja viattomalta. Hanii-senpai on kuitenkin hyvin vahva, taistelulajien mestari. Kuten edellä mainittu, Hanii-senpai pitää huolen kerhon Shota-jaostosta.

Satunnaisia henkilöhahmoja sarjassa esiintyy paljon, mutta nuo edellämainitut hostit ovat joka jaksossa esillä. Sarja tosiaan sisältää kaikenmaailman viittauksia mm. insestiin, shotaan, fanityttöjen kiihkomieliseen fanitukseen yaoita tai moeta kohtaan... Äärimmäisen hauska siis! :D

No niin, keskustelua sarjasta! Kuka on suosikkihahmosi, ketä inhoat, ja miksi aloit katsomaan sarjaa?

FEEL THE FLAMES OF MOE! ^____^/
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

En muista, enkä nyt väsyneenä ja ärtyneenä jaksa oikein.. mutta.

Kiljun ja raatelen jokaisen vastaantulijan jos tälle sarjalle ei tule onnellista loppua. Siis ihan oikeasti. Ja jos Haruhi erottaa kaksoset niin teen jotakin radikaalia.

Tamaki x Haruhi ja Hikaru x Kaoru all the way.

Ei tässä sarjassa ole hahmoja joita inhoaisin, jokaisesta tykkään kauheasti omalla tavallaan. On tämä niin suloinen ja söpö, mutta silti välillä niin angstinen ja draamaa täynnä. Ja en ymmärrä ihmisiä jotka vihaa Tamakia. Hö. Ehkä poikarukka on hyvin hölmö mitä tulee omiin tunteisiin, mutta muiden ihmisten läpi se näkee niin selkeästi, edes itse sitä tajuamatta.

Mie ja meitsin kaverit muuten cossaamme Ouranlaisia ens animeconissa. lolz. wonderland-versioina.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Oon katsonut ~18 jaksoa mutta sitten mun päässä kilahti.
Tämä on selvästi tehty tytöille jotka tykkää bishyistä ja kaikkee semmosta että ne saa kuolla kuolaten tietokoneen/television ääreen. "IIH! HIKARU JA KAORU ON IHQUII!! <33"
Onhan se huumori hauskaa, harvoin noin kivaa huumoria näkee animessa mutta...ei vain jaksa katsoa kun ruudusta heijastaa fanitytöt. Mutta! Fetissinsä kullakin jos nyt niin voisi sanoa. (´ ∀ ` )/
Tai sit tämä tuntui vain semmoselta puurolta Akagin miehisyyden jälkeen...who knows.
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

karasu- kirjoitti:Kiljun ja raatelen jokaisen vastaantulijan jos tälle sarjalle ei tule onnellista loppua. Siis ihan oikeasti. Ja jos Haruhi erottaa kaksoset niin teen jotakin radikaalia.
Ei huolta, animessa on enää yksi jakso jäljellä ja tuskin mitään radikaalia tulee tapahtumaan viimeisessä jaksossa.
Spoileri, maalaa nähdäksesiJa mangan uusimmissa chapuissa Haruhi on alkanut miettiä tunteitaan Tamakia kohtaan, kun mukaan kuviohin änkesi Misuzun tytär, joka alkoi pyöriä Host Clubilaisten (miinus Haruhi) kanssa erilaisissa tavispaikoissa. Mutta uusimman chapun lopussa, kun Kyoya kertoo puhelimen kautta Hikarulle, että Haruhi auttaa Tamakia tämän osa-aikatyössä Misuzun luona, Hikarun ilme ja Kaorun hiukka huolestunut katse tähän ehkä kertoo jotain...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Chouko, mistä tuota mangaa haet? Oon ite vähän yrittänyt kattoa mistä sitä löytäis, mutta en oo toistaiseksi tarkemman hakemisen puutteessa löytänyt... Viitsisitkö pistää linkkiä, juuh? :3~

Onko jotkut muuten cossaamassa Host Clubilaisia jossain conissa? O__O
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Ave-chan kirjoitti:Chouko, mistä tuota mangaa haet? Oon ite vähän yrittänyt kattoa mistä sitä löytäis, mutta en oo toistaiseksi tarkemman hakemisen puutteessa löytänyt... Viitsisitkö pistää linkkiä, juuh? :3~
Linkkiä en voi tähän hätään antaa, mutta voin sanoa, että LJ ja sen kommuuni free_manga on kaveri ^___^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Ave-chan kirjoitti:Onko jotkut muuten cossaamassa Host Clubilaisia jossain conissa? O__O
Eräs kuorokaverini ja hänen kaverinsa tekevät aika varmasti ryhmäcossin Ouranista Traconissa. Harmi, ettet pääse sitä näkemään, mutta lupaan ottaa kuvia ^^

Ja sitten asiaan... Minä pidän Ouranista aivan mielettömän paljon. Sarja kuuluu parhaimmistooni ainakin tällä hetkellä ja toivon, että sille tulee sen arvoinen, eli hyvä loppu. Lempihahmoni ovat kaksoset<3 Kaksosten välinen yhteys on aivan loistava! Teennäistä shonen aita/yaoia :'D Mutta epäilen pitäväni heistä enemmän Kaorusta.

Sarjassa ei ole hahmoa, jota vihaisin/inhoaisin. Kaikki ovat niin omalaatuisia ja sopivat rooleihinsa täydellisesti muodostaen näin loistavan huumorin tasapainon. (oliko tuo oudosti sanottu?)

En kyllä tosiaan haluaisi, että tämä sarja loppuu ;________;
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Ouran on tällä hetkellä yks mun lempi anime sarjoista. :D Olen katsonut uusimpaan jaksoon asti ja omistan ourania mangana. Ouran on ainoa anime jolle olen nauranut ääneen ja pitänyt hauskana. Lempi hahmojani ovat Haruhi, Hikaru & Kaoru, Tamaki, Kasanoda(aka Bossa Nova-kun, Casanova-kun) ja Honey.
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Olen Ourania nyt sen parisen jaksoa katsonut.. ja olen pitänyt kovasti ainakin kaikesta tähän mennessä näkemästäni. ^^ Lempihahmo on ehdottomasti Kyouya .. niin ulkonäkönsä kuin yleensäkin koko hahmoluonteensa puolesta.
Honeykin on toki suloinen, mutta hänestä tulee erittäin suurissa määrin mieleen Fruits Basketin Momiji. Ei sillä etten pitäisi Momijista, ei! Hän kuuluu lempihahmoihini. ^^' Heitä on vain.. noh, tavallaan ehkä vaikeaa pitää erillisinä hahmoina kun ovat niin samanlaisia.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Setzer kirjoitti:Oon katsonut ~18 jaksoa mutta sitten mun päässä kilahti.
Tämä on selvästi tehty tytöille jotka tykkää bishyistä ja kaikkee semmosta että ne saa kuolla kuolaten tietokoneen/television ääreen. "IIH! HIKARU JA KAORU ON IHQUII!! <33"
Onhan se huumori hauskaa, harvoin noin kivaa huumoria näkee animessa mutta...ei vain jaksa katsoa kun ruudusta heijastaa fanitytöt. Mutta! Fetissinsä kullakin jos nyt niin voisi sanoa. (´ ∀ ` )/
Tai sit tämä tuntui vain semmoselta puurolta Akagin miehisyyden jälkeen...who knows.
Minulle tuli sama ilmiö. Jotenkin se vain oli liian shoujo minulle. Yritin kylläkin katsoa sitä ja huumorikin oli ihan hyvää, mutta kun en kestänyt niin en.
Musat oli iha perustavaraa minusta. Opening ja ending ei mitään ihmeellisiä mutta kuunneltavia. Ouran high school clubia suosittelen enimmäkseen tytöille ja pojille jotka eivät hermostu/kyllästy liiasta bishystä.
Kuva
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Hehe, katson nyt kolmatta jaksoa ja ihan huvittavaahan tämä on. Eikä minua kauheasti bisheily haittaa, se on ihan hauskaa hyvän maun rajoissa. Katsotaan nyt, osittain aikamoisen erikoinen sarja. Mutta ensivaikutelma on hyvä ^^
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Ave-chan kirjoitti: Onko jotkut muuten cossaamassa Host Clubilaisia jossain conissa? O__O
Ensi Animeconiin Jyväskylään tulee kyllä Ouran-ryhmä + Bossa Nova + Nekozawa (tää on vielä vähän auki) + Renge + pari asiakasta. :D Siitä tulee se Haruhi in Wonderland-versio, eli paljon pitsiä, pitsiä ja pitsiä. (Mie olen Haruhi siinä. \,,/ )

Btw, on se kumma kun yleensä inhoan shoujo-sarjoja sydämeni kyllyydestä (yleensä ku katon mecha/horror/shounen jnejne) niin en itsekään tiedä miksi Ouran iski. :D
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Keh, unohdinpas. Piti pälissä vielä niistä musiikeista.. mutta joo, ne musiikit. :] En tiedä miksi, mutta tulen aina selittämättömän hyvälle tuulelle kuullessani alku/loppumusiikin. Alkumusiikin kohdalla johtunee ehkä siitä, että tietää että nyt alkaa taas yksi jakso tätä ihanaa sarjaa (*pälllihymiö tähän kohtaan*), mutta loppumusiikki on .. en tiedä. Jotain ihan muuta. En yleensä varsinaisesti ihastu sarjojen musiikkeihin ainakaan NIIN paljon, mutta tämä ED on minusta niin vallattoman suloinen... Ainakin ihanalta melodialtaan.

Se bisheily ei ainakaan minua haittaa, ei sitten tippaakaan! ;D Lähinnä huvittaa katsella juuri kaksosten menoa ja sitten niitä kuolaavia fanityttöjä.. tulee ihan jotain läheisesti tuttua mieleen.. hmm.

Ei ole reilua että ainoat ketkä sanovat minua prinsessaksi ovat jotain opettajia tjsp.. X''DDD [off]

EDIT: En viitsinyt tehdä tälle uutta viestiä, mutta; huomioin tuossa juuri miten paljon Mori-sempai muistuttaakaan xxxHOLiCin Doumekia.
Viimeksi muokannut Nike, Su Syys 24, 2006 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

kaze-chan kirjoitti:
Ave-chan kirjoitti:Onko jotkut muuten cossaamassa Host Clubilaisia jossain conissa? O__O
Eräs kuorokaverini ja hänen kaverinsa tekevät aika varmasti ryhmäcossin Ouranista Traconissa. Harmi, ettet pääse sitä näkemään, mutta lupaan ottaa kuvia ^^

Mitä kaikkia hahmoja he cossaavat? Host clubia vai joitakin muitakin hahmoja? :roll:

Mieki cossin sitä sarjaa nimittäin Traconissa.. :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin