Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Kyseinen animesarja ei ole varmaan kaikille ihan tuttu, mutta kun minulla ei ollut mitään tekemistä niin loin sitten topicin.

Kuva

MMPPP (Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch:in lyhenne) -sarja kertoo Luchia Nanami -nimisestä merenneitoprinsessasta, jonka tehtävänä on löytää kaikki seitsemän helmeä, jotta ne herättäisivät merien jumalattaren, Aqua Reginan, joka estäisi nousevan pahuuden. Kahden ystävänsä Hanon Houshoun ja Rina Touin (hekin ovat merenneitoprinsessoja) avulla he löytävät loput neljä merenneitoprinsessaa (Caren, Noel, Coco ja Seira/Sara) ja helmeä. Sarjan alussa Luchian täytyy löytää Kaito -niminen poika, jonka Luchia pelasti hänen ollessa 6-vuotias, kun tällä on Luchian helmi. Pian kuitenkin Luchia löytää pojan asumasta ihmisten maailmasta ja menee samaan kouluun kuin hän.

Merenneidoilla on hieman erikoinen taistelutapa pahoja vastaan, nimittäin he laulavat j-poppia heidän E-Pitcheihinsä (mikrofonin nimi), joka ottaa pahiksien korviin ja usein he katoavat paikalta.

Sarjan luoja on Hanamori Pink. (:

Tuossa oli jonkunmoinen juoniselitys, toivottavasti ymmärsitte. : D Mutta asiaan;
Mitä mieltä olette MMPPP:stä? Oletteko kuulleet koko sarjasta? Lempi- ja inhokkihahmo ja miksi? Kuinka tutustuit sarjaan? Voitte kertoa ihan mitä tahansa, kunhan se liittyy MMPPP:n.

Minä ainakin tykkään tästä sarjasta vaikka onkin liian shoujomaista makuuni, mutta jostain syystä olen jäänyt koukkuun.. varmaan tykkään myös shoujosarjoista. : DD Sarjaan tutustuin tämän vuoden heinäkuun lopussa ja ensin katsoin animea sekä mangastakin olen kiinnostunut kunhan sitä löytyisi enemmän pokkareita englanninkielisenä.

Hanon on lempihahmoni (sinitukkainen tyttönen tuossa laittamassani kuvassa). Hänellä on mielestäni nätti lauluääni ja ulkonäkö, sininen on juuri lempivärejäni. Mielestäni Hanon on myös oikein fiksu tyttö vaikka välillä onkin hieman tosikko, usein animessa Hanonilla onkin hauskoja ilmeitä (kuten myös muillakin hahmoilla). XDD Myös Rina ja Luchia ovat myös oikein hyviä hahmoja. MMPPP:n pahikset ovat minusta erittäin hauskoja persoonia, niiden sähläilyille saa usein naurahtaa.

En erityisesti vihaa ketään hahmoa, mutten tykkää Hiposta.. sen rääkyminen ottaa vain päähän. Ihmishahmossa Hippo on paljon söpömpi kuin hänen oikeassa hahmossaan eli Hippo on pingviini. (:

Musiikki animessa on todella mahtavaa, ainakin itse pidän. Lempikappaleisiin kuuluvat mm. Rainbow Notes, Legend of Mermaid, KODOU jne. Paitsi Legend of Mermaid on hieman ylikulutettu kappale.. ainakin itse alan pikkuhiljaa kyllästyä kyseiseen kappaleeseen. XD

Olen nähnyt ainakin yli 30 jaksoa, katselen melkein sekaisin niitä jaksoja. Ärsyttävää, kun Youtubesta ei meinaa löytyä kaikki jaksoja ja eikä osassa jaksossa ole edes englanninkielistä tekstitystä. : < Ainakin hauskoja jaksoja on mm. PURE -kauden 16. jakso, jossa merenneidot pelaavat rantalenttistä hauskalla tyylillä joitakin poikia vastaan. XDD
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

katsoin sarjan... mutta ei se erityisemmin innostanut.. jotku t lauluista olivat kuuntelun arvoisia, mutta lopulta se oli melko pitkävetoinen.. kelaiilin paljon..
lempihahmoni on luuotavasti.. hmm.. kaito, hanon tai luchia.. Hanonin laulu "ever blue" soi päässäni melko usein..
Kuva
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Itse olen sarjan katsonut jo melkein kokonaan ^^ Varsin turha ja typerä sarja, mutta sen takia se onkin niin koukuttava. Musiikista tykkään ja varsinkin kaikkien pahisten biiseistä + Return to the Sea.
Sarjaan tutustuin itseasiassa sitä kautta kun ystäväni pakotti minut kesällä laulamaan Legend of mermaidin. Loppujen lopuksi innostuin biisistä ja aloitin sarjan katsomisen.
Suosittelen jos sattuu olemaan tylsää eikä jaksa keskittyä siihen mitä katseleen. Hahmojen anatomiat ovat niin parhaita...
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Moi Wendy n__nv
Köh. Katsoin sarjan loppuun tuossa keväällä. Eli siis 52+39 jaksoa. Pidin siitä kovasti silloin mutta nykyään ajattelen että se on ihan .. no, lame. :p~

Lempihahmoni on Coco. Ei paljoa näytetä sarjassaja siksi sympatiani kuuluu hänelle. Lempikappaleita taannoin olivat Return to the sea, Kibou no kaneoto, Star Jewel ja Sheshen ja Mimin molemmat kappaleet Kuro no kyosoukyoku ja Yami no baroque.

Niin, ja se vielä piti sanoa että mielestäni mangaversio on parempi. Ei läheskään niin itseääntoistava kuten lähes jokainen samantapainen shoujosarja joka käännetään animeksi. ^^

@HINA- totta. Anatomia on jotain ... err. No melko povipommeja ne merenneidot on jos voi sanoa. :'D

edit:
Wendy kirjoitti: Ihmishahmossa Hippo on paljon söpömpi kuin hänen oikeassa hahmossaan eli Hippo on pingviini. (:
Hippo on pingviinihahmossaan vain söpön olomuotonsa takia. XD Oikea hahmo on tämä iso "merihevonen". Klik, dädädää!
uguu olenko söpö
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

nyanni kirjoitti:Moi Wendy n__nv
Hei nyanni. : DD
nyanni kirjoitti:
Wendy kirjoitti: Ihmishahmossa Hippo on paljon söpömpi kuin hänen oikeassa hahmossaan eli Hippo on pingviini. (:
Hippo on pingviinihahmossaan vain söpön olomuotonsa takia. XD Oikea hahmo on tämä iso "merihevonen". Klik, dädädää!
Damn, minä en siis tiennytkään että Hipon oikea hahmo on tuo iso 'merihevonen'. Olen melkein koko ajan luullut, että pingviinimuoto on sen oikea hahmo. No kuitenkin, kiitos kun kerroit. (:

Minäkin olen myös alannut tykkäämään Cocosta, hän on todella hauska ja 'hullukin' hyvällä tavalla. Cocoa olisi saanut näyttää enemmän sarjassa. n__n Myös Noel on oikein mukava hahmo, mutta Hanon on minun lempparihahmoni. : D

[OFF] Harvoin olen arkipäivisin näin myöhään konella.. tähän aikaan olisin joko nukkumassa tai sitten lukemassa jotain, kuten esimerkiksi mangaa tjms. [/OFF]
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Vastaa Viestiin