Eyeshield 21

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Eyeshield 21

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Krhm. Kun tällaista topicia en ole löytänyt, niin...

Asia on siis näin että 48 jaksoa ja 207 chapua takana ja olen koukussa. KOUKUSSA.
Kohosi parin jakson jälkeen ehdottomaksi suosikikseni. Vaikken ollut ennen amerikkalaisesta jalkapallosta edes välittänyt, nyt katselen sitä liiankin mielelläni.

Asiaa auttavat helkkarin hyvä hahmokaarti (aina vastustajiin asti), mahtavat ääninäyttelijät ja hyvä musiikki. Yksi parhaista sarjoista ikinä. Rakastan.

Ja manga on jotain ihan muuta. <3

Muita jotka tykkäisivät? :D
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

jeh tää on loistava sarja, itekki fanitan :P hyvä tarina ja aina loppuu "jännää" kohta et on pakko kattoo seuraava jakso, ei voi olla jäämättä koukkuu :D tai en tiiä teistä :D
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Siis koukuttavin sarja EVÖR. :D Tarina on ehkä aika perus näille urheilusarjoille, mut ei se haittaa kun sitä eteenpäin vievät niinkin loistavat hahmot. On se niin sööttiä kun pienestä hintelästä kakarasta tulee urheilusankari. Sena <3

Paitsi Hiruma OWNS. :twisted:
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Todellakin on taas hyvä anime urheilu sarja. Mitä tähä koukuttavuuteen tulee niin ihan yhtä koukuttava tää on ku muutki hyvät animet. (en jaksa nyt kirjottaa enempää :roll: )
Mut täs on Saizenin subbaaja ryhmän sivut mist voitte ladata tätä kyseistä sarjaa http://a.scarywater.net/saizen/ . Harmi vaa ku joillaki noil jaksoil ei oo paljoo seedereit :cry:
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Paitsi subbaaminen on jumittanut aika pahasti.. :s minä en voi oikein ladata mitään niin youtube on tällä hetkellä ainoa toivoni, valitettavasti. (ja jos joku ihanainen pelastava enkeli (alias kaverini) polttaa noita jaksoja..) köhköh. *odottaa jaksoa 52* lempihahmoni.. yksi niistä miljoonista.. *kätkee sigginsä ja avatarinsa* ...
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

karasu- kirjoitti:Paitsi subbaaminen on jumittanut aika pahasti.. :s minä en voi oikein ladata mitään niin youtube on tällä hetkellä ainoa toivoni, valitettavasti.
Totta itse olen vasta tossa 49ep. ku saizen ei oo enempää viel subannu, vaik jaksoja on jo tullu Japanissa 82.
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Juuri kun minun oli tarkoitus pystyttää Es21-topikki tuonne mangan puolelle. Surullinen tosiasia kyllä nimittäin on että Es21-anime nostattaa valtavasti vinetystä D:

Okei, en itsekään pidä sitä animea mestariteoksena, mutta siinä on paljon hyviäkin juttuja. Ensinnäkin, siinä on kaikin puolin mukavasti hoidettu tuo filleripuoli, ainakin minusta. On ikävää että joitakin juonellisia juttuja on jouduttu muuttamaan (odottakaahan kun Seibun matsi subataan), mutta sitä fillerimateriaalia on tunkaistu sinne väliin ovelasti niin että ne auttavat pääjuonta eteenpäin. Kieltämättä aika pahasti häiritsee se kokonaan pois jätetty White Knights vs. Shinryuuji Nagas -ottelu.

Ja mitä subbaamiseen tulee, Saizenilla on tietääkseni pulaa työväestä. Tämän takia jotkut ovat yrittäneetkin kaapia kokoon toista, kokonaan Es21:een keskittynyttä tekstitysryhmää, mutta vielä ei ole ollut tarpeeksi innostusta tai kiinnostusta. Pidetään peukkuja.

Edit: Minusta on muuten aika outoa että Tetsumalla ja jopa Ikkyulla näyttää olevan enemmän faneja kuin Haballa :|
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Jepjep. Minä en kuulu niihin, jotka vertailevat animea ja mangaa ja vinettävät kuinka erilaista se on. Rakastan molempia hirveästi enkä tässä ala niitä vertailemaan, toimivat molemmat omalla sarallaan.

Eyeshieldissä ei kyllä juuri edes huomaa noita fillereitä, sarja on muutenkin semmoinen hauska ettei mitään 'ylimääräisyyksiä' silleen huomioi. Ainakaan minä, mitä nuo 49 episodia olen nyt katsonut. :3 Niin.. White Knights vs. Shinryuuji Nagas olisi ollut kyllä mukava nähdä, mutta ei voi voittaa. Ei se niin suurta osaa juonesta pois muutenkaan vienyt... tainiin. Odotan kyllä innolla Seibun matsia ja sitten juuri tätä... Deimon vs. Shinryuuji. *__* Manganakin ottelu on niin hirmuisen pitkä, kuinkahan paljon siitä pätkäistään animessa... :s (puhumattakaan miten jännittävät paikat mangassa on edessä... hrrrh. <33>__> (minä en voi sanoa tykänneeni Habasta alusta lähtien, mutta jossakin vaiheessa se vain vaihtui fanitukseen.<3)
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Ottaen huomioon miten valtavan pitkäksi Seibun matsi (ainakin omasta mielestäni) venyi, oletan että Deimon vs. Shinryuuji -matsista tulee ihan tajuttoman pitkä. Pituutta lisännee mm. se tavara mikä on kaavittavissa juuri siitä näyttämättömästä Shinryuuji vs. Oojoo -matsista, eihän tyyliin Ikkyuta tai muita ole animessa vielä edes esitelty! Voihan tietenkin olla että anime pomppaa taas hieman sivupoluille selittääkseen Shinryuuji-tyyppien taustat ja heidän taitonsa (tyyliin Sena ja Monta lähtevät taas seikkailemaan selvittääkseen "vaivihkaa" Hiruman ja muiden taustoja 8D). Oletan myös että seniorikansalaisten (Hiruma & Kurita & Musashi) flasbackeja on hieman syvennetty.

Ja minun lempihahmoni muuten ovat Hiruma (hei kettu jee mikä yllätys -- on varmaan vaikeahkoa ylipäätään pitää koko sarjasta jos Hirumasta ei tykkää?), Kerberos ja Komusubi. Toissijaisista sivuhahmoista parhaat ovat minusta Kanagushi (Dokubari Scorpionsin lettipääkääpiö :D) ja Mizumachi.

Ihan btw, siinä taas minulle yksi henkilökohtaine syy pitää animesta: Dokubari Scorpionsin matsi on siinä pitempi ja merkityksellisempi \o/
Kuva
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Eyeshield 21, on huippu anime! yks lemppareist. Onneks on alkanu taas tullee subattui jaksoi, 51 on uusin muistaakseni :P tuli tänää vai oliks se eilen.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Oho oho, en edes huomannut että niitä on tullut lisää (eikä näköjään kukaan muukaan Deimon High'ssa \o/). Kiitos huomauttamisesta, Sam. Jakso 50 onkin jakso jota en ole vielä kertaakaan nähnyt, kiitos sen että sen rawille ei ole ollut tarpeeksi siidaajia.

Ja jee, Dokubari Scorpions -meininkiä vihdoin niin että puheen ymmärtää kunnolla 8D
Kuva
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Dragonmaster kirjoitti:Oho oho, en edes huomannut että niitä on tullut lisää (eikä näköjään kukaan muukaan Deimon High'ssa \o/). Kiitos huomauttamisesta, Sam. Jakso 50 onkin jakso jota en ole vielä kertaakaan nähnyt, kiitos sen että sen rawille ei ole ollut tarpeeksi siidaajia.

Ja jee, Dokubari Scorpions -meininkiä vihdoin niin että puheen ymmärtää kunnolla 8D
jeh, no probs dragon :D

ooh btw, jos joku ei tiiä mistä ladata. Niin menkää. http://www.animesuki.com :D
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Oi ihanaa, lisää jaksoja. Mizumachia ja Kakeitakin näky, huippua. 8) Jes. Näin se käy.
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Jep jep, miekii olen kattonu ekat 15 jaksoa ja odotan kovasti että pääsen etiäppäin kattomaan. Sarjahan on kyllä hyvä, tai voisi sanoa ehkä keskinkertaisen hyvä. Piirrosjälki on aika yksinkertaista, meno on välillä vähän lapsellista mutta tykkään silti. Hiruma on aivan loistava, hän on nousemassa parhaimpien näkemieni animehahmojen joukon kärkisijoille. Ja toisekseen, onhan tässä sentään kyse urheilusta, kunnon mättö-urheilusta siis, eli helppo on tykätä. Pitää imutella lisää koneelle <3
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

52 joku yks parhaimmista jaksoista evöör.

Hyvä luoja että mie rakastan tätä sarjaa ihan liiikaa. Ja Habashiraa. ^w^<3 ihana mies. (ihania ne kaikki kyllä on.) Paitsi ku Mizumachi pisti ärsyttämään tos viiskakosessa. Olisi vain pitänyt sen ison kitansa kiinni. :p (mut kyllä mä siitä silti tykkään, mahti koko hahmo, jumalaton hujoppi... :'D )
Vastaa Viestiin