Fullmetal Alchemist SubTV:ltä keväällä 2007

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Bitenshi kirjoitti:Mikäs huono tuossa aamu yhdessätoista on? :P Taidan olla ainoa joka ei halua valvoa epäinhimilliseen aikaan asti ja kukkua koulussa puolinukuksissa.
Etpäs ole Bitenshi, minäkään en oikein halua valvoa liian myöhään, kun olen tottunut menemään melko aikaisin nukkumaan. Minusta aamuyhdessätoista ei ole mitään huonoa, no ainakin tulee aamupäivällä jotain katseltavaa. (:
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Sunnuntaina nukun kyllä aina railakkaasti sinne yhteen... joten tämä on yksi huonoimmista aikavaihtoehdoista (ja kun sunnuntai-aamuna on aina siivoustöitä ja yleensä oon tuohon aikaan töissä, joten vittu. >___< )... yheltä uusinnat... YÖLLÄ... haloo, jotkut käyvät koulua ja yhdeltä ollaan jo nukkumassa. Että tattista vaan. Hohhoiiihhhhhh.

Eihän sen nyt epäinhimilliseen aikaan olisi tarvinnut tulla, joku 20-21 olisi riittänyt aivan hyvin. :p mut vinetys seis.. ehkä pitää sit jaksaa mennä aikasemmin lauantai-iltana nukkumaan (no LOL) ja herätä sunnuntaiaamuna...
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Viikonloppuisin minun pitää herätä viimeistään yhdeltätoista, koska äiti ei halua viedä koiraa ulos ja minun on se hoidettava ^^ Joinakin harvoina viikonloppuina saan nukkua yhteen, mutten muuten.

Ja hei, ainahan voi laittaa palautetta Subille ja whinettää, että ihmiset nukkuvat vielä tuolloin ^^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Aika on aika sopiva (kun herään aamulla muutenkin aikaisin) mutta esim. omasta mielestä iltapäivä olis parempi aika... Ja kiva kun ne näyttää OVAt kun ite katoin Youtubessa ne ja kuvan laatu ei ollut parasta... :roll:
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Karupin kirjoitti:Sarja alkaa 4.2. sunnuntaina klo 11:15 - 11:40, heti Dragon Ball Z:n jälkeen. Uusinnat yhdeltä yöaikaan.
Johan ne valitsi ihme ajan täällä Suomessa, koska Kanadassa ja Usassa se tuli 22.30, mutta ei maha mitän. Pitää kait kattoo tai nauhottaa se mikä tulee yhelt, koska oon aina puol 11.15-11.40 harkoissa tai nukkumas :cry: .
Aika ihme juttu kyl oli kun subTV pisti alkuperäiset ääninäyttelijät toho. Ei se minua ois haittanu jos ne ois pistäny ne enkku dubit. Mut nyt ainaki kuulee Romi Pakua lisää.
Se kyl olis aika ihme jos ne pistäis elokuvan joskus täänne Suomeen. Ois varmaa eka maa missä se tulis TV:stä.

Enää subTV:n pitäis alkaa pistää Hajime No Ippoa TV:seen. Sit voisin kuolla onnellisena :o
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Nyt kun on eka jakso tullut, niin katsoiko kukaan, ja mitä lössi tykkäsi noista Suomi subeista..?
Itseäni jotkut harvat sanavalinnat häiritsivät, mutta muuten toimi kyllä yllättävän hyvin ^^

EDIT: xDDD Joo siis.. Subeista, ei dubeista :p Kunnon kirjotushärö xDD
Viimeksi muokannut Nixu, Ke Helmi 07, 2007 02:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

^ Oletan, että puhut suomisubeista.. xDDD

Muttajuu. Mielestäni ihan jouhevasti käännetty. Teräsalkemisti on nyt kyllä aika rajalla. En ole mielessäni ikinä kääntänyt "fullmetalia".

Mistäköhän subtv oli hankkinut tuon videon? Kummastutti nimittäin se espanja siellä sun täällä.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Katsoin mainoskatkoon asti, ja en oikein pitänyt subeista.. Teräsalkemisti oli ihan ._. jne. (En kyllä tiedä miten itse kääntäisin sen, mutta en ainakaan teräsalkemisti.. )
Taidan tyytyä ihan koneelta tuijottelemaan.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Jup, katsoin minäkin FMA:n ensimmäisen jakson Subilta. Minusta käännökset olivat hyviä, paitsi teräsalkemisti oli aika... oudosti käännetty. Teräsalkemisti. *hihittelee pikkuisen* :'D
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Noh, ei se teräsalkemisti minulle niin pahasti särähtänyt. Lyhyt ja ytimekäs, parempi se on kuin täysmetallialkemisti. >__>

Mutta erittäin laadukkaasti oli subattu minun mielestäni. Gaspailin itsekseni syntetigrammille (emmätiennyetsilonnimi... ;___;) ja se haittasi että Al ei sanonut "isoveli" vaan "Edward". Minusta isoveli olisi ollut parempi, mutta mielipidehän se jokaisella.

Yhdyn kyllä niihin espanjankielisiin teksteihin joita aina välillä näkyi. Mistä HITOSTA SubTV sen videon sai? o___O
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Katsoin minäkin ja minusta se oli kyllä hyvin suomisubattu. Mikään muu ei oikein hypännyt kuin teräsalkemisti, mutta ei sille nyt maha mitää, pitää olla kiitollinen et ne ees näyttää FMA:ta...
Sais vaa minusta näyttää 2 jaksoo putkee tai sit et lauantaisin ja sunnuntaisin tulis jakso. Toi 1 jakso viikos on jotenkin puuduttavan tuntusta ku ajattelee et pitäis vuoden ajan kattoo joka sunnuntai 12.15.
Kuva
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

melko off
Noh, ei se teräsalkemisti minulle niin pahasti särähtänyt. Lyhyt ja ytimekäs, parempi se on kuin täysmetallialkemisti. >__>
Repesin ja pahasti! :'D

Itse en katsonut jaksoa kun unohin.. tai oikeastaan eräs sanoi että se alkaa vasta viikon kuluttua.. >___>
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Joo se teräsalkemisti on kyl LOL.. Mitenköhän ne sit tekee ku aletaan käyttää lyhennettä "Fullmetal"? Tämä on myös yksisyy, jonka takia toivoin että Teräs olisi pysynyt "Fullmetalina".

Korvaan särähti ja pahasti sana "liikanimi".. onko VÄHÄN ala-arvoisen kuulonen? "Arvonimi" sen olla pitää.. muutenkin muutamat lauseet oli käännetty ihan päin honkia.

Nyt kun valittamisen makuun pääsin, niin Melissan karaoke-tekstitys oli hemmetin rumalla ja isolla fontilla.. sen olisi voinut jättää ihan suosiolla pois.

Thank God homunculusten nimiä ei olla sörkitty!
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Hienoa ,että suomen tv:seen alkaa virrata Animea.Ottaa vaan päähän tuo vinkuminen jostain pienistä "virheistä" tekstityksissä.Olkaa ilosia ,että animea alkaa tulla tänne suomeenkin ,älkääkä vain marisko jokaisesta asiasta joka teitä ei kauheasti tyydytä.
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Min olen iloinen jossei se huutanut "isoveli", kuulostaa suomeksi kamalalleXDD En nähnyt vielä koska tyttökaverin digiboxi sekosi, väitän että se teki sen tahallaan kun minä vaahtosin että se joutuu katsomaan edes yhden jakson. Keskiviikkoyönä sitten. Jaa vai että "teräsalkemisti" hohohooXDD Miksiköhän se käännettiin kun sarjan nimi kuitenkin pysyi samana..?

edit: woo puolestuhannes viestiniXDD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Vastaa Viestiin