Naruto vai Bleach?

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.

Naruto vai Bleach?

Naruto
65
64%
Bleach
36
36%
 
Ääniä yhteensä: 101

Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Mm. Ensiksi jäin täysin koukkuun Narutoon. Kun olin kaikki part 1 jaksot nähny siirryin Bleachiin ja nyt en oikeastaan osaa sanoa kumpi on loppu peleissä parempi.

Ehkä kummiskin voiton vie Bleach.....Sisältää enemmän toimintaa ja jokseenkin parempi tarina.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Dina kirjoitti: minä olen varmaan maailman ainoa manga/anime fani joka ei välitä siitä sarjasta pätkän vertaa.
OFF//Menes http://www.gaiaonline.com foorumeiden anime/manga-osioon, löydät paljon porukkaa jotka eivät voi sietää narutoa :P //OFF
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

No tämä vaihtelee niin paljon.

Beachissa juoni on hyvä ja hahmot hienojha., kuten Narutossa.
En osaa sanoa, mutta taitaa se ääni mennä Bleachille. mä ragastan Mayuria.
Kuva
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

Äänestin Bleachia. En oikeen osaa sanoa miksi, koska kummatkin ovat niin hyviä, mutta kai toi tarina on vähän parempi ja tykkään enemmän piirustustyylistä :)
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Viesti Kirjoittaja Disaster »

mun mielestä olis pitäny olla vaihtoehto että molempia ihan yhtä mielellään mutta kun ei ole niin pistin että narutoa katsos siinä on niinkin ihana järjestö kuin ******** ette varmaan arvaa mikä..
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Tuo vähän vaihtelee sarjojen tapahtumien mukaan. Jos katsotaan sitä kohtaa missä anime nyt menee, Bleach vie voiton. Äh, tämähän on animepuolella... No siinä tapauksessa ääni menee ehdottomasti Bleachille, niitä fillereitä sentään jaksoi katsoa. Naruton fillerit kiinnostivat niin paljon että huomasin jossain curry of lifen loppupuolella että enpäs ole katsonut Narutoa kuukauteen. Ja Naruton fillerit kestivät vain reilut kaksi vai peräti kolme kertaa Bleachin fillereitä pidempään.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Naruto vai Bleach?

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Narutoa minä ainaki oon seurannu enemmän. Mut kyl Bleach on iha yhtä menevä anime ku Narusdisco... Bleachiä lakkasin seuraamasta ehkä osittain ajan ja kiinnostuksen lopahtamisen vuoksi. juoni alko liikaa vaikenemaan. Mut nyt pitää Bleassukkaa taas alkaa lataileen. =))
Happy panda
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Naruto vai Bleach?

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Ensinnäkin älkää ihmiset sanoko mitään jos ette ole katsonut ainoatakaan jaksoa jommasta kummasta sarjasta. Esimerkiksi aluksi välttelin kaikkea One Pieceen liittyvää vaikutti ihan paskalta juoneltaan. Hups mihins sitä nyt on tultukaan? Sama oli Bleachin kanssa ja vähän Narutonkin. Nyt itse aiheeseen.

Bleachi vie voiton paljon helpompi ja rennompi kattoo ja narutossa ärsyttää se Naruto joka on hahmona hyvä, mut animes siiton tehty semmonen "give gaara back give gaara back give gaara back ärynmurinrrr". Toki itsekin olen miettinyt niitä bleachin aukkoja, mut ei ne mua erityisesti häiritte.
Viimeksi muokannut Jatimatic, Ke Elo 01, 2007 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naruto vai Bleach?

Viesti Kirjoittaja Metal »

Aika paha..

Pidän molemmista sarjoista vaikka minulla onkin paha tapa aina välillä turhautua jos homma polkee paikallaan (kuten esimerkiksi pitien taisteluiden aikana, jollaisia etenkin Bleachissa on paljon >_>). Oikeastaan mieleni olisi tehnyt äänestää Narutoa, koska Bleachissa nyt ei ole aikoihin tapahtunut mitään, vaikka pidän jälkimmäisestä sarjasta ehkä hieman enemmän.
Pidän enemmän Bleachin kuin Naruton huumorista. Hahmoja en pysty edes vertailemaan keskenään, koska.. no, molemmissa on paljon hyviä hahmoja vaikka osa hahmoista onkin melko.. kliseisiä.
Bleachin hyväksi voi myös laskea sen, että siinä on vähemmän ärsyttävä päähenkilö, Ichigo on jo suurimman osan ajasta ihan siedettävä (koska on mukavan sarkastinen).
Kuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Naruto vai Bleach?

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Ehdottomasti Naruto o(^.^)o! En tosin ole kattonut yhtään Bleach jaksoo (mutta oon jo aika kauan aatellut että voisin alottaa kattoo n_n). Tykkään kuitenkin enemmän Naruton piiros tyylist ja Naruto on silleen moni puolinen sarja esim jutsuineen. Bleach näyttää siltä että ne vain taistelee miekoil... Oon aika varmasti vääräs ton miekka tutun suhteen nii voisko joku tyyppi joka tietää bleachista aika paljon niin selventää et miten ne taistelee (oon tietämätön XD).
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Naruto vai Bleach?

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Naruto kyllä. Bleachia en ole pahemmin seurannut, mutta sen mitä tiedän, ei vaikuta läheskään niin hyvältä kuin Naruto. ;)
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Naruto vai Bleach?

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Kyllä se Naruto voiton vie. Bleachiakin on kiva katella mut Naruto nyt on vieny mut niin mukanaan ku siinä on nii selvä juoni sun muuta ^^ Ja kuten Hunter sanoi, Bleachista ei tule samanlaisii kiksejä ku Narutosta. Ja Narutos on satasesti parempi musiikki >< (vaikka se saa mut itkemään perkuleen helposti, silti |D)
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Naruto vai Bleach?

Viesti Kirjoittaja minori »

Bleachissa on kyllä suuri viehätysvoima, koska juoni on hitusen vanhemmalle katsoja-/lukijakunnalle suunnattu ja tykkään hahmoista ja niin poispäin, mutta koska Naruto oli ensimmäinen anime, niin siinä on se nostalgia jota ei mikään voi pois viedä. ^^ Ja sen hahmoista on tullut paljon rakkaampia ja todentuntuisempia kuin muista sarjoista sen jälkeen, että on se Naruto vastattava.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Naruto vai Bleach?

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Vajaa puolitoista vuotta sitten vastasin Naruto, nyt tilanne on taas kääntynyt.
Tosin kummassakin sarjassa on sellainen vaihe (filut) menossa, että ei jaksa niin kovasti innostua,
mutta olen nyt viime ajat fiilistellyt Wichigoa ja Zarakia siinä määrin, että Bleach vie voiton ^^
Vastaa Viestiin